Eikö rasismistakaan saa enää keskustella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskaltaako leivonnasta puhua? :o Mitä jos pullat palaa uunissa ja ne heittää pois kun ovat liian tummia. A sha varmaan saa siitäkin vedettyä jotain johtopäätöksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Uskaltaako leivonnasta puhua? :o Mitä jos pullat palaa uunissa ja ne heittää pois kun ovat liian tummia. A sha varmaan saa siitäkin vedettyä jotain johtopäätöksiä.

pitää vain varoa erimielisyyksiä, esim uunin lämpötilasta. saattaa mennä liian kiihkeäksi keskustelu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Olisitte voineet aloittaa sen rasismikeskustelunne jossain toisessa ketjussa, tuo siirretty keskustelu ei käsitellyt rasismia lainkaan.

Tai no siiltä osin, että joku rasisti räki päälleni.

no ketjuthan tuppaa aina rönsyilemään. ei sen silti pitäis olla syy poistamiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Olisitte voineet aloittaa sen rasismikeskustelunne jossain toisessa ketjussa, tuo siirretty keskustelu ei käsitellyt rasismia lainkaan.

Tai no siiltä osin, että joku rasisti räki päälleni.

no ketjuthan tuppaa aina rönsyilemään. ei sen silti pitäis olla syy poistamiselle.

Rönsyily on ihan eri asia, kuin aiheen kokonaan vaihtaminen. Hyvään netikettiin kuuluu keskustella otsikon aiheesta. Monella muulla palstalla modet aloittavat uuden aloituksen, jos ketju alkaa rönsyilemään liiaksi.


 
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Uskaltaako leivonnasta puhua? :o Mitä jos pullat palaa uunissa ja ne heittää pois kun ovat liian tummia. A sha varmaan saa siitäkin vedettyä jotain johtopäätöksiä.

pitää vain varoa erimielisyyksiä, esim uunin lämpötilasta. saattaa mennä liian kiihkeäksi keskustelu.

:D
 

Yhteistyössä