Eikö päiväkodin väelle kannata kertoo jos lapsen kanssa on jotain huolen aiheitaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Oli tuo joka vuotinen kokous eilen päiväkodilla tuon pojan hommista. No minä kerroin myös siellä omat huolenaiheeni, pojan yksinjäämisen pelko ja raivokohtaukset jne. niihin ei haluttu sen enempää kommentoida, kysyttiin että onko poika jätetty yksin joskus kun ei oikeen muuten voi tommosta pelätä, ja minun pitäis ymmärtää pojan suuttumistilanteet. :o

Siinä yritin sanoo että ei kyllä ikinä ole jääny mihinkään yksin ja ymmärrän senkin että jokainen joskus suuttuu mutta poika riekkuu ihan hulluna täällä välillä että ei tiedä mitä tekis. :ashamed: Minun syyks nyt laitettiin niin jäi vähän ikävä mieli. Ehkä en osaa sitten asioita tehdä niin kuin kuuluis en tiedä :(

päiväkodilla kun poika on ihan erilainen niin siihen ne sitten takertuu, ikinä poika sano siellä vastaan ja on niin kilttiä että. Eihän ne sitä ymmärrä ollenkaan että kotona sitten varmaan osottaa mieltään.

Onpa taitamatonta porukkaa teidän päiväkodissa :o
Meillä poika aluksi oli aina aurinkoinen, mutta kun vieraskoreus katosi ja lapsi tunsi olonsa turvalliseksi päiväkodissa niin alkoi jo saada pienimuotoisia raivareita..
Poika juoksee joka kerta iloissaan mua vastaan kun menen hakemaan, mutta viimeistään bussimatkalla alkaa kiukuttelu ja inttäminen.

Joo, meitä on pyydetty kertomaan jos jotain on tavallisuudesta poikkeavaa tapahtunut tai jokin askarruttaa pientä mieltä tms. Meillä ei kyllä ole mitään kertomisen arvoista tapahtunut, mutta jos tapahtuu niin kyllä mä luulen että kerrotaan myös hoitopaikkaan.

Meidän poika myös käyttäytyy hoidossa eri tavalla kuin kotona. Se menee ryhmän mukana kiltisti ja käyttäytyy pääpiirteittäin mallikkaasti :D Kotona meno on välillä vähän toisenlaista
c070.gif

meillä on kerrottu päiväkotiin kaikesta mikä on jotenkin normaalista poikkeavaa, ja aina on oltu asiallisia ja kiinnostuneita lapsestamme. nyt kun yöllisiä kauhukohtauksia (tulee heti jos päivällä tapahtunut jotain uutta tai jännittävää) ovat kertoilleet tavallista tarkemmin mitä päiväkodissa tehty. toivottavasti kyse ollut teillä vain jostain tietystä henkilöstä eikä koko henkilökunnasta???

Mulla on sekokemus pk:sta, että eivät hirveesti ole halunneet tarttua asiaan kun olen joitakin kertoja puhellut aikanaan tuon esikoisen raivareista..ne kun tapahtuivat pääasiassa kotona, ei pk:ssa koskaan.

Yhteistyössä