N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin on hyvä:sopiva ja normaali
Alkuperäinen kirjoittaja näin:normmali painoinen ja sinut itsensä kanssa. on tärkeää että on terve ja kaikki muut arvot kunnossa kuin pelkkä paino ja ulkonäkö.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja suut suppuun:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Niin kummallakos se ongelma olikaan?
Niin, kuullostaa siltä, että tekstin kirjoittajalla.
No niin onkin ongelma, kun minua arvostelee avoimesti, mutta ei näe, että on itse ihan samassa tilanteessa. Mä en ole hänelle omia kilojani valitellut pahemmin, mutta hän kyllä huomaa mun kilot, mutta ei omiaan.
Täytettiin kerran yhdessä erästä testikaavaketta ja siinä piti valita vartalonmalli annetuista vaihtoehdoista ja kommentoi siihen kärkkäästi et "mä oon kyllä varmaan toi hoikka, sä oot varmaan toi pyöreähkö"... En sanonut mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:normmali painoinen ja sinut itsensä kanssa. on tärkeää että on terve ja kaikki muut arvot kunnossa kuin pelkkä paino ja ulkonäkö.
Alkuperäinen kirjoittaja No :Ihan on normipainoinen. Ei tarvi olla anorektikko tunteakseen itsensä hoikaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäri.:172cm pitkälle naiselle sopiva paino olisi noin 45 kiloa.
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistuin:Itsekin olen liki tuo. vajaa 4kg kevyempi vaan. kauhistuin, olenko minäkin sitten pyöreä? Pituutta 173 cm.
![]()
Minua on jotkut jopa hoikaksi sanoneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä olen täällä hetkellä 171 ja 57 ja en pidä itseä hoikkana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä olen täällä hetkellä 171 ja 57 ja en pidä itseä hoikkana![]()
ääliöitä ei lasketa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä olen täällä hetkellä 171 ja 57 ja en pidä itseä hoikkana![]()
ääliöitä ei lasketa.
ääliöitä ei lasketa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä tuo on ihan normaali BMI vielä. Ei mikään lihavakaan ainakaan. Ihmeellinen tyyppi olet jos pitää kaverin läskeistä murehtia? Eikö omissasi ole tarpeeksi?vi
No en ole lihavaksi sanonutkaan, mutta löysää löytyy ja laihduttamisen varaa. Mua ärsyttää se, että on olevinaan niin täydellinen ja omistavansa missivartalon ja sitten ylimielisesti arvostelee mua, vaikka ollaan melkein tasan samoissa mitoissa. Mielestään ei tarvitse liikuntaa tai kiinteytystä yhtään, mutta mielestään minä tarvitsen...jännä juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja kauheita olette:No huhhuh taas! Ihan normaali ja hoikkakin on kaverisim eikö se ole vain tässä anorektikkojen maailmassa hyvä, että jollain on terve kehon kuva? Hyvä, että joku sentään näyttää esimerkkiäkin nuorille tytöille eikä kuihduta itseään. Hävetkää. Kyllä naisen tulee näyttää naiselta eikä teinitytöltä.