Eikö olekin kotiäidin tehtävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minusta on typerää edes käyttää nimitystä kotiäiti sellaisesta joka tuosta syystä kiikuttaa hoitoon. Esim kerho pari kertaa viikossa riittää vallan hyvin aktiviteetiksi jos tosiaan äiti viitsii tehdä muutakin kuin istua p*rseellään. Ulkoilutkin sujuu vauvan kanssa hyvin ja rytmittää päivää. Voi lukea kirjaa, piirrellä, rakennella jne..

Leluista; ei kyse varmaan niinkään ole siitä kuinka paljon leluja ostetaan. Vaan siitä ajatellaanko siinä hankkimisessa lasta ja sitä että lelut olisivat kehittäviä, mielenkiintoisia, pitkäikäisiä jne. Oon ainakin itse sanonut mummoille ja muille suoraan,että ostaa mieluummin samalla rahalla vaikka pikkupaketin legoja tai kirjan sen sijaan että tuo jotain krääsää mikä ei jaksa minuuttia pidempään kiinnostaa ja hajoaakin äkkiä. Ja toki lasta täytyy myös aktivoida ja pistää puuhat alulle; ei noi omatkaan olisi kiinnostuneita varmaan juuri mistään jos niiden kanssa ei olisi ikinä mitään tehty.

olen samaa mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja Villatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Ja niitä kavereita on paha tyhjästä nyhjästä!!

Totta. Kävishän sitä kyläilemässä ja käyttäis lasta leikkimässä jos vaan olis kaveri, edes se yksi.

No tää on asia erikseen, mutta kyseisellä henkilöllä on meidät ja monet muut tässä naapurustossa...

Ensinnäkin.Masennus on usein alkuun sellainen ettei sitä kukaan tajua vähiten tajuaa sen masennuksen omaava itse että voisi sellaista olla edes.Minullakin oli vuosia ollut jo lievää masennusta taustalla ennen kuin se oikeasti sitten diagnosoitiin ja sekin kaikki sattuman kautta.Onneksi ei vaikeimpaan asteeseen ollut edennyt mutta lopun ikääni sen kanssa taistelen.Aina en itsekäään sitä huomaa että nyt pahempi kausi menossa jollei joku minua "herätä" .

Yhteistyössä