eikö ole aika epätodennäköistä, että olisin raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liljankukka.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liljankukka.

Vieras
Hei!

Eikös teidänkin mielestä ole kovin epätodennäköistä, että olisin tästä tullut raskaaksi..
Eli suojaamattomassa yhdynnässä oltiin KP 20 ( ja kiertoni pituus on ollut jo monta vuotta AINA 28 päivää). Ovulaatio oireita oli tuota suojaamatonta yhdyntää viikkoa ennen (eli perhanasti kirveli toispuoleisesti alavatsaa, tuli paksua kananmunalimaa jne). Aivan selkeät ovulaatio oireet siis viikkoa aiemmin, joten mielestäni tuolloin kp 20 elettiin jo aika varmoja päiviä, kerta olin "bongannut" oviksen sillon viikko takaperin jo.

Mutta ihmettelen kun tänään aamulla piti menkat alkaa JA ei ole alkanut?? Ei mitään menkkaoireita muitakin kipeet tissit, jotka aina ilmoittelee kuukautisten tulosta.

Mun mielestä raskauden mahdollisuus on täysin olematon, sillä eihän yhdynnästäkään ole kuin 8 päivää ja oviskin oli jo sillon menneentalven lumia....

Täytyy varmaan vaan ootella josko menkat alkaa sitten illemmalla, yleensä ne alkaa jo herättyäni..

sekin ihmetyttää, kun yleensä oon tässä vaiheessa turvonnut kun ilmapallo, jo muutama päivä ennen menkkojen alkua, että on farkuissa tukalaa jne, mut nyt ei turvota ollenkaan :O Ja yleensä se turvotus on aivan kamalaa.... Mutta hyvä vaan ettei turvota..

En kyllä ollut huomaavinani toista kertaa minkäänlaisia ovulaatio oireita. Voikohan suojaamaton yhdyntä sekottaa kuukautiskiertoa, mikäli niin ei yleensä tapahdu? :D hih, no en tiedä, oon kyllä aatellu et tosi ihme olisi, jos raskaana olisin ja eihän se nyt testissäkään näkyis viellä pitkään aikaan :D

Taitaa kuitenkin olla aika mahdottomuus... Mut olishan se kiva että ne menkat alkaisi, inhoon menkkoja niin kovasti että haluisin tältä kierrolta ne jo "ohi".. :D

Mutta ilman ovulaatiotahan raskaus ei onnistu ja jos ovulaatio on jo ohi, niin miten voisi enää viikon päästä tulla raskaaksi? Olen 100% varma tuosta ovulaatio ajankohdasta (siis muutaman päivän tarkkuudella), sillä olen aina oviksen aikoihin aika kipeä (kirvelee toispuoleisesti ja käveleminenkin sattuu) ja tulee tätä paksua läpinäkyvää limaa, kuin limatulppa irtoaisi joka kuukausi). Sen jälkeen on ollut KUIVAA! Siis jouduttiin käyttämään yhdynnässäkin liukastetta, koska oikeasti olin kuiva kun sahara. Jotenki kuulostaa ettei tosiaan mitään ovulaatiota ainakaan sillon ollut mailla halmeilla.

jos ei ole tikuttanut ovulaatiota niin pelkkiin tuntemuksiin ei kannata luottaa.. mulla on ollu esim. ovis oireita ihan normisti, ja kuvitellut et silloin ois oviskin, mutta kappas, olikin 5 päivää myohemmin..... säännollisestä kierrosta huolimatta jopa 10päivän haarukka milloin ovis voi olla..

Niin, no mikäli ensin on kovat ovis oireet limoineen kaikkineen ja sitten ovis olisikin "kuivana" aikana viikko myöhemmin nii no juu, eihän sitä koskaan voi tietää. Ikinä en ole tikutellut ovista, olen luullut tietäväni muutaman päivän tarkkuudella kivuista ja limoista päätellen millon suunnilleen on.

Ehkäisynä käytetty aina kondomia, hormonaaliset ei kiinnosta. Mutta jos mun kierto on kuitenkin ollut aina 28 päivää, niin jotenki epäilen että ovis olis voinut olla ainakaan kp 20 tienoilla enää. Ja mulla on kyllä ihmeen tarkka kierto vaikka en hormonaalista ehkäisyä käytäkkään, että aina on tuon 28 päivää ja aamulla alkaa. Ei oo muistikuvia että illalla olis alkanut kuukautiset IKINÄ.

Mutta täytyy nyt katsoa, varmaan joku muu syy nyt sitten miksi ei alkanut..

Lähinnä halusin kuulla mielipidettä siitä, kun mielestäni raskauteen ei ole mitään mahdollisuuksiakaan?

Tulikin mieleen, että voiskohan syy nyt olla joku vakavampi. Nimittäin viime viikolla olin matkalla kouluun (ehkä muutama päivä tämän yhdynnän jälkeen) niin alavatsaa alkoi koskea ihan kamalasti ja oli kauhea matka kotoota metrolle, jonne onneksi pääsin sitten istumaan. Kipu tuntui jossain syvällä alavatsassa.. voiskohan mulla olla joku paha tulehdus... Kipu meni kyllä ohi huilimisen jälkeen ja nyt ei ole ollut mitään kipuja.... Voi apua.. :((

Yhteistyössä