Eikö nainen pysty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
onnellisuuteen ilman miestä? Tältä minusta tuntuu kun esim. tätä palstaa lukee. Nainen elää vaikka täys surkeessa liitossa ja miettii eroa. Ensimmäinen huoli on, että mistä löytää uuden miehen. Onko todella kaikki naiset tuollaisia?

Itse olen eronnut n. 5 vuotta sitten, enkä edelleenkään huolisi uutta miestä rajoittamaan elämääni. Nämä 5 vuotta ovat olleet elämäni onnellisinta aikaa.

Periaatteena on aina ollut, että lasteni ei tarvitse kokea uusperhesotkuja. Tämä on heidän kotinsa, tänne ei vieraat muuta. Muutenkin nautin ajoittaisesta yksinäisyydestä, vapaudesta, siitä, ettei kukaan sano minulle mitä pitää tehdä tai mitä ei saa tehdä. Eikä tarvitse riidellä kenenkään kanssa. Mieskuvioita minulla toki on ollut ja on edelleenkin, mutta niitä en tuo lasteni eteen.

Onko kukaan muu samoilla linjoilla kanssani, vai odottavatko kaikki naiset vaan sitä prinssiä, jonka on tehtävä prinsessat onnelliseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:
onnellisuuteen ilman miestä? Tältä minusta tuntuu kun esim. tätä palstaa lukee. Nainen elää vaikka täys surkeessa liitossa ja miettii eroa. Ensimmäinen huoli on, että mistä löytää uuden miehen. Onko todella kaikki naiset tuollaisia?

Itse olen eronnut n. 5 vuotta sitten, enkä edelleenkään huolisi uutta miestä rajoittamaan elämääni. Nämä 5 vuotta ovat olleet elämäni onnellisinta aikaa.

Periaatteena on aina ollut, että lasteni ei tarvitse kokea uusperhesotkuja. Tämä on heidän kotinsa, tänne ei vieraat muuta. Muutenkin nautin ajoittaisesta yksinäisyydestä, vapaudesta, siitä, ettei kukaan sano minulle mitä pitää tehdä tai mitä ei saa tehdä. Eikä tarvitse riidellä kenenkään kanssa. Mieskuvioita minulla toki on ollut ja on edelleenkin, mutta niitä en tuo lasteni eteen.

Onko kukaan muu samoilla linjoilla kanssani, vai odottavatko kaikki naiset vaan sitä prinssiä, jonka on tehtävä prinsessat onnelliseksi?

Pystyisin varmaan mutta kivempaa se on ton kumppanin kanssa. Ihminen on laumaeläin-

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pystyisin varmaan mutta kivempaa se on ton kumppanin kanssa. Ihminen on laumaeläin-

Laumoja on muitakin kuin se mies :) Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Liitossa itse kyllä, mutta jos tulisi ero, en jaksaisi/ haluaisi alkaa kenenkään miehen kanssa värkkäämään.

enpä itekä nää pahana jos suhde vakiintuu poikaytävän kanssa, esittelyä lapsille. Ei se uusperhekuvio välttämättä ole aina onnettomuus. En haluaisi elää loppuelämääni ilman toista aikuista.

Peesi ap:n kanssa.

En tartte ihmissuhdedramatiikkaa mihinkään... jotenkin huvittaa kaikki parisuhteet kun niitä seuraa ulkoapäin.. en ymmärrä mikä sellasessa elämässä viehättää ihmisiä. Typerää.. ahdistavaa..
Olen sellaisen "yläpuolella". =)

ole monaan junaan luotu. Itse olin lasten kanssa yksinäni eron jälkeen 8 vuotta ja sitten ilmestyi nenän eteen sellainen mies et huh. nyt olemme olleet olleet neljä vuotta yhdessä ja siitä vuoden naimisissä ja meillä on yksi yhteinen poika.
Varmasti olisin pärjännyt yksiksenikin, mutta osui kohdalle ja nappasin kiinni. En ole päivääkään katunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiree:

Laumoja on muitakin kuin se mies :) Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Liitossa itse kyllä, mutta jos tulisi ero, en jaksaisi/ haluaisi alkaa kenenkään miehen kanssa värkkäämään.

joo, mut jos oikeesti tilanne olis se, niin näinköhän et haluiais, tyyliin ikinä. mut onhan se ihanan romanttinen ajatus varmaan et koskaan ikinä ei vois olla kukaan muu.

Tällainen parisuhdeko sinulla oli?

... mies sanoi sinulle mitä pitää tehdä tai mitä et saa tehdä.

miehet rajoittavat aina naisia jollain asteella, toiset enemmän, toiset vähemmän. Aika monta miestä tullut tässä elämässä tunnettua ja kaikki ne haluaa ainakin omalla tavallaan omistaa ja kahlita. No thanks anymore :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

En tartte ihmissuhdedramatiikkaa mihinkään... jotenkin huvittaa kaikki parisuhteet kun niitä seuraa ulkoapäin.. en ymmärrä mikä sellasessa elämässä viehättää ihmisiä.

Jos parisuhe on mallia ... mies sanoi sinulle mitä pitää tehdä tai mitä et saa tehdä, niin ketä se viehättääkään. Mutta onneksi kaikki parisuhteet eivät ole sellaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja äiree:

joo, mut jos oikeesti tilanne olis se, niin näinköhän et haluiais, tyyliin ikinä. mut onhan se ihanan romanttinen ajatus varmaan et koskaan ikinä ei vois olla kukaan muu.

No jos tulisi joku todella sielunkumppani, niin sitten kyllä. Mutta en mahd. eron jälkeen jaksais haaveilla ja perustaa koko elämää sen varaan, että äkkiä mulle joku mies ja heti! Eikä kyseessä olis edes mikään romanttinen ajatus siitä, että eka mieheni olisi ollut joku Elämäni Mies.

En tartte ihmissuhdedramatiikkaa mihinkään... jotenkin huvittaa kaikki parisuhteet kun niitä seuraa ulkoapäin.. en ymmärrä mikä sellasessa elämässä viehättää ihmisiä.

Jos parisuhe on mallia ... mies sanoi sinulle mitä pitää tehdä tai mitä et saa tehdä, niin ketä se viehättääkään. Mutta onneksi kaikki parisuhteet eivät ole sellaisia.

Pitäähän siinä ottaa toinen huomioon, vaikkei se mitään sanoisikaan.

miehet rajoittavat aina naisia jollain asteella, toiset enemmän, toiset vähemmän. Aika monta miestä tullut tässä elämässä tunnettua ja kaikki ne haluaa ainakin omalla tavallaan omistaa ja kahlita. No thanks anymore :)

Mun mies antaa kyllä tulla ja mennä vapaasti, en ikinä ole tuntenut oloani kahlituksi. Ja toisaalta jos suhdetta haluaa rajoittamiseksi sanoa niin saman verran nainen rajoittaa sitä omaa miestä. Mun mielestä se on pieni hinta siitä että on oma kulta. Ei mun tarvii aina saada tehdä just sitä mitä tahdon ja millon tahdon ja miten tahdon, ei se mua onnelliseksi ja autuaaksi tekisi. Jos joku tahtoo elää ilman miestä tai sitä elämänkumppania niin se hälle suotakoon. Mutta se että toiset tahtoo vierelleen oman äijän kenen kanssa jakaa ilot ja murheet niin ei se mitään heikkoutta ole.

No ihan sama millanen se parisuhde on, koko sana jo etoo.. en ala olemaan kenenkään "pari", kiitos vaan.

Miehet ovat niin alkukantaisia. Siksi he ajattelevat alitajunnassaan myös sinkkunaisten olevan vapaata riistaa. Siksi on hyvä olla parisuhteessa, ettei tule raiskatuksi tai jotain. Kannattaa olla aina jonkun miehen omistuksessa. :D

On naisia, jotka ei vaan osaa olla yksin. Ne roikkuu siinä Joressa joka on muuten hyvä mies, paitsi että se joskus hakkaa, on pettänyt pari kertaa, juo kuin sieni ja haisee pahalle, eikä se kotitöitäkään kyllä tee, eikä se oo koskaan lastenkaan kanssa, mutta se on muuten hyvä mies kyllä. Tai jos ne eroaa, niin ne etsii uutta äijää paniikin vallassa: pakkosaadamies, pakkosaadamies, pakkosaadamies...miehen löydettyään alkaa pakkosaadakihlasormus, pakkosaadakihlasormus, pakkosaadakihlasormus...

Suorastaan kammottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Pitäähän myös lapset ottaa huomioon.

No ihan sama millanen se parisuhde on, koko sana jo etoo.. en ala olemaan kenenkään "pari", kiitos vaan.

Miten olet lapsen saanut aikaiseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Pitäähän myös lapset ottaa huomioon.

Mä olenkin huolinut vain sellaisen miehen, joka on mulle lähes yhtä rakas, kuin omat lapset. Sellaisen huomioiminen ei ala ottamaan pattiin, vaan kuuluu asiaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
On naisia, jotka ei vaan osaa olla yksin. Ne roikkuu siinä Joressa joka on muuten hyvä mies, paitsi että se joskus hakkaa, on pettänyt pari kertaa, juo kuin sieni ja haisee pahalle, eikä se kotitöitäkään kyllä tee, eikä se oo koskaan lastenkaan kanssa, mutta se on muuten hyvä mies kyllä. Tai jos ne eroaa, niin ne etsii uutta äijää paniikin vallassa: pakkosaadamies, pakkosaadamies, pakkosaadamies...miehen löydettyään alkaa pakkosaadakihlasormus, pakkosaadakihlasormus, pakkosaadakihlasormus...

Suorastaan kammottavaa.

Ja sitten on naisia, joiden mielestä kaikki miehet pettää, juo, hakkaa jne...

Ja sitten on naisia, joiden mielestä kaikki miehet pettää, juo, hakkaa jne...

Me ei kai puhuttu nyt niistä?
Mä ainakin ymmärsin ap:n aloituksen koskevan naisia, jotka roikkuu millaisessa miehessä tahansa, kunhan vaan on mies - sinkkuus olisi maailmanloppu.

Minä teen itse itseni onnelliseksi, vaikka olenkin avioliitossa. Mies toki myös, koska meillä on todella hyvä ja ihana avioliitto. Meillä ei riidellä, saan olla yksin, nähdä kavereita, harrastaa, matkustella, kun vain haluan eikä kukaan sano minulle mitä pitää tehdä jne. Mieheni tukee minua valinnoissani niinkuin minäkin häntä.

Ap:lle ihan tiedoksi, että myös suhteessa voi olla erillinen ihminen, oma itsensä, onnellinen omista asioista, mutta samalla nauttia ihanan rakkaan ihmisen läsnäolosta. :)

Viitaten tähän:

Muutenkin nautin ajoittaisesta yksinäisyydestä, vapaudesta, siitä, ettei kukaan sano minulle mitä pitää tehdä tai mitä ei saa tehdä. Eikä tarvitse riidellä kenenkään kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Suorastaan kammottavaa.

Joo.

No miehistä löytyy ihan samanlaisia ressukoita, ja vielä enemmän.. ne vaan eivät niin helposti tunnu kumppania aina saavan kuin naiset.. Naisressukoille löytyy aina joku pete peppupää, mutta moni ressukkamies joutuu itkemään itsensä uneen kun kukaan nainen ei huoli.

Mutta siis, mistä lie johtuu tommonen miehissä roikkuminen.. EN YMMÄRRÄ.

Yhteistyössä