Eikö nää olekin karseet???

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Koko Joyboots on täynnä niin ihania kenkiä, että niitä täytyy käydä kuolaamassa päivittäin! :D :p Varsinki nää:

http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=MIL2015%2FB

Nyt ne on vielä tarjouksessa, ja mulla olis alennuskuponki.... Tilaanko?

Ooooohhh...........

Elikkäs mun on vissiin pakko nuo tilata!
:D

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ehkä vähän liian ysärit eli so 90´s....

Mä en muista nähneeni noita 90-luvulla, mutta voi olla, että pukeuduin silloin tätivaatteisiin ja aloin käyttää nuorisovaatteita vasta 00-luvulla... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Mä en muista nähneeni noita 90-luvulla, mutta voi olla, että pukeuduin silloin tätivaatteisiin ja aloin käyttää nuorisovaatteita vasta 00-luvulla... :whistle:

chunky_shoes.jpg

idea on sama kun noissa mut korkkarimallia....

plus et en oo ainoo jonka mielestä noi on aika ysäriä... eli en voi kovinkaa väärässäkään olla..

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

chunky_shoes.jpg

idea on sama kun noissa mut korkkarimallia....

plus et en oo ainoo jonka mielestä noi on aika ysäriä... eli en voi kovinkaa väärässäkään olla..

Noita muistan kyllä nähneeni, vaan en käyttäneeni... Mulla oli bootseja sekä 'normaaleja' karkeapohjaisia saappaita.

Ihan pakko nyt sanoa, että tuossa on kengät joita en huolisi edes ilmaiseksi. Niin kaukana omasta tyylistä. Mutta kyllä mä ymmärrän että ne voi jonkun mielestä olla hienotkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mauttomuutta on kahdenlaista:
Sirkkahan esitteli kerran täällä vähän vastaavia fetissikenkiä. Makunsa kullakin -musta on ihan pussaa jos joku talloo tollasilla -se saa meidät tylsät näyttämään astetta tyyllikkäämmiltä.

on helppo yhtyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=HEX200%2FB%2FPU

tekis NIIIIIIIIIIN mieli tilata. Mä vaan hukun saapikkaisiin :snotty:

No, ne on oikeasti kyllä aika karseat. Yöks.

Yhteistyössä