Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Koko Joyboots on täynnä niin ihania kenkiä, että niitä täytyy käydä kuolaamassa päivittäin!![]()
Varsinki nää:
http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=MIL2015%2FB
Nyt ne on vielä tarjouksessa, ja mulla olis alennuskuponki.... Tilaanko?
Ooooohhh...........
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:ehkä vähän liian ysärit eli so 90´s....
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Elikkäs mun on vissiin pakko nuo tilata!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:ehkä vähän liian ysärit eli so 90´s....
Mä en muista nähneeni noita 90-luvulla, mutta voi olla, että pukeuduin silloin tätivaatteisiin ja aloin käyttää nuorisovaatteita vasta 00-luvulla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:ehkä vähän liian ysärit eli so 90´s....
Mä en muista nähneeni noita 90-luvulla, mutta voi olla, että pukeuduin silloin tätivaatteisiin ja aloin käyttää nuorisovaatteita vasta 00-luvulla...![]()
![]()
idea on sama kun noissa mut korkkarimallia....
plus et en oo ainoo jonka mielestä noi on aika ysäriä... eli en voi kovinkaa väärässäkään olla..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Hyi saastamoinen! Mä oon tähän asti niin tykänny susta ap, Mut noi kengät on pohjanoteerauseikä ne VARSINKAAN sovi tavallisten tylsien vaatteiden kans
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mauttomuutta on kahdenlaista:Sirkkahan esitteli kerran täällä vähän vastaavia fetissikenkiä. Makunsa kullakin -musta on ihan pussaa jos joku talloo tollasilla -se saa meidät tylsät näyttämään astetta tyyllikkäämmiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=HEX200%2FB%2FPU
tekis NIIIIIIIIIIN mieli tilata. Mä vaan hukun saapikkaisiin :snotty: