Eikö nää miehen käytökset just kerro että se ON kiinni exässään???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt/petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt/petetty

Vieras
Yritän lyhyesti selostaa: ollaan oltu yhessö yli 10v, nyt naimisissa ja lapsiakin. Ennen meidän seurustelun alkua se oli muutamia kuukausia yhessä erään muijan kanssa. No ite mies alkanu ottaa etäisyyttä ja sit kun mieli kai vaihtukin, ni muijalla oli jo uus ukko. Tätä mä jo alussa yritin kysellä että onko nyt kaikki ok, ettei kaipaile takasi...
Aina sano ettei kaipaile, mutta käytöksessä aina "joku" vaivas mua ja nosti pintaa mulle ajatuksen haikailusta...esim. baarissa pää pyöri kuin ettien jotain...se oli baari jossa se muija kävi usein.

No uskoin aina kun kielsi, mutta vuosien saatossa aina joku tilanne nosti tän taas esille ja tiukkasin tästä. Kielsi aina vaan. Mutta sitten taas esim kaikki lempparibiisit on kauheeta (uuh, menetin sinút, jos saisin takaisin jne.) kaikki jotka kertoo nykyrakkaudesta jne. on sen mielestä ihan paskaa. Sit sanoo että melodia ratkasee, kissanpaskat, ihan sama mikä melodia - sanoissa sen hyvä biisi ja paska lällätys on. Tää on yksi joka mua on AINA raivostuttanu.

Sitten nyt vuosi sitten otin taas asian esille KUN alkoi taas joku vaivaamaan (välissä siis täysin unohduksissa koko asia kun menny muuten hyvin) Ni perkule se muutu kokonaan. Kielsi ja sitten alotti mykkäkoulun ja nyt vuoden sättinyt mua joka-asiasta (ja jos myönnän vikani ja korjaan sen) keksii AINA uuden asian. On kylmä ja tunteeton. MInä aloin puhumaan erosta ja alkuun ei halunnu erota vaan muutosta - ja nyt se haluaakin eron. Ei ite oo muuttanu itessään mitään mussa on kaikki syy.

Ja sillon vuosi sitten löin pöytään KAIKKI esimerkit mistä epäilen sen haikailevan VIELÄKIN entistään (jota enne en oo tehny) ni tajusiko se vasta sillon itekkin vai myönsikö vaan lopulta itelleenkin????

Anteeksi jos kirj.virheitä, yritän tuhatta ja sataa kirjoittaa kun tulee kohta tähän koneelle.

Miksi jauhat samaa asiaa jatkuvasti.Tuo kertoo vain siitä että mies on lopen kyllästynyt kuuntelemaan sun jatkuvaa jauhamista exästä.Sinä se kiinni olet miehen exässä eikä mies.

Jos mua oltais 10 vuotta hiillostettu enemmän tai vähemmän jonkun 2kk kestäneen suhteen vuoksi, niin mäkin lähtisin kävelemään.

Siis ihan totta...JOS se mies haluais sen ex:än, niin se varmaan ainakin yrittäis tehdä asialle jotakin, eikö? Tuskin se ois sun kanssas naimisissa ja lapsiakin tehnyt jos se ex ois se, mitä mies haluaa.

Toki miehesi saattaa kaivata ex:ää...mutta tunne ja teko on kaksi eri asiaa. Tunteille ei voi mitään, eikä siihen auta toisen painostus. Enkä mä ymmärrä miksi se on NIIN iso juttu, jos mies tosiaan kaipaiskin sitä ex:ää, koska hän selvästikin rakastaa sinua, koska on kanssasi. Ainakin toistaiseksi.

Niin, miksi se ei tee jotain niin suurta että mä uskon!!! OOtin sitä sillon vuosi sitten että NYT setvitään tää viimeinkin loppuu - vittu mitä kävi!
Siihen sano kun kerran riideltiin - ettei voi mitään jos ei saa mua uskomaan! EIKÖ VOI, ois vaikka ottanu syliin ja sanonu ERITTÄIN painokkaasti että MÄ olen sen rakkaus, usko jo. Niin mä oisin tehny tai vaikka kirjaillu taivaalle lentsikalla rakkaudentunnustuksen tms. JOtain isopaa nyt kuin "en haikaile"...

Te olette olleet yhdessä 10 vuotta ja ootte naimisissa ja teillä on lapsia.
Ja sä mietit vieläkin, että haikaileekohan mies jonkun vuosikymmenen takaisen parin kuukauden hoidon perään!?
Ja AINOAT todisteet, jotka sä oot asiasta saanu, on se että on pyöritelly päätään baarissa kuin etsien jotakuta (ja sen on pakko olla juuri se nainen!) ja että tykkää haikeista rakkauslauluista???

Kyllä on sanottava, että sulla on todella pahanlaatuinen pakkomielle tästä naisesta ja vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta, ja että miehesi on ollut kanssasi kyllä äärimmäisen kärsivällinen, eli enpä ihmettele jos alkaa pinna palaa!

Niin, miksi se ei tee jotain niin suurta että mä uskon!!! OOtin sitä sillon vuosi sitten että NYT setvitään tää viimeinkin loppuu - vittu mitä kävi!
Siihen sano kun kerran riideltiin - ettei voi mitään jos ei saa mua uskomaan! EIKÖ VOI, ois vaikka ottanu syliin ja sanonu ERITTÄIN painokkaasti että MÄ olen sen rakkaus, usko jo. Niin mä oisin tehny tai vaikka kirjaillu taivaalle lentsikalla rakkaudentunnustuksen tms. JOtain isopaa nyt kuin "en haikaile"...

Mitä vittua ihan oikeesti, se on menny sun kanssa naimisiin ja tehny sun kanssa lapsia!!!!! Eikö se ole susta SUURTA!??!?!

Miksi sulle ei riitä 9 vuoden vakuuttelu siitä, että asia ei ole kuten kuvittelet. Miksi miehen pitää järkätä sirkus ennen kuin uskot? Jos et luota miehesi sanaan, ei teidän suhteella tosiaan varmaan ole tulevaisuutta.

Voi juma. :D Jos mua joku hiillostais siitä, että kääntelen päätäni baarissa, niin sais kyllä ukko lähteä. :D Tai että pidän jostain biisistä. Ei hemmetti, en edes tiennyt, että joku voi olla noin mustasukkainen ja vainoharhainen.

Sä olet naurettava pelle oikeasti.

Naimisiinmeno ja lapsien saaminen yhdessä tuppaa olemaan sellainen aika suuri rakkauden ja sitoutumisen osoitus. :whistle:

Ja se on kymmenen vuotta odottanut, että kasvaisit aikuiseksi. Ehkä sä et ole sen rakkaus. Vaikeita ihmisiä on vaikea rakastaa.

Musta nyt vähän tuntuu, että joku on lukenut liikaa hömppäromaaneja siitä, miten mies pyyhkäisee käsivarsilleen, katsoo syvälle naisen silmiin ja vakuuttaa "olet ainoa elämässäni, en voisi elää ilman sinua". Ja sit ratsastetaan yhdessä auringonlaskuun... Musta sun miehesi ei oo syyllinen muuhun kuin suomalaisuuteen. Jos ei se, että kymmenen vuotta on pysynyt rinnalla, ja syyttelyistä ja epäilyistä huolimatta jäänyt ja kestänyt, ole sulle "suurta", niin enpä tiedä mikä muu sitten voisi olla. Vai ihan tosissaanko ajattelet, että jos mies olisi kirjaillut sen taivaalle, niin olisi mennyt paremmin jakeluun. Eikö silloinkin ole aika helppo ajatella, että syyllistä omatuntoaan vaan rauhoittelee tuollaisilla yltiöpäisillä eleillä. Jos siis niin haluaa ajatella. Ja mitä ilmeisemmin olet halunnut ajatella -jo kymmmenen vuoden ajan.

No ei kai tuon perusteella, että silmillään hakee baarista, tai ei pidä rakkauslauluista, voi tuomita miestä. Varsinkaan hiillostaa vuosien ajan tuon tuostakin. Itsekin haluaisin tavata eksiäni, tai toisia ei, toisia kuulumisten merkeissä, mutta harvassa on ne joita vielä panisin, mutta niitä kenen kanssa aloittaisin uudelleen suhteen ei ole yhtään. Siis miehesi on ollut sinun kanssa 10 vuotta. Se on aika pitkä aika ihmisen kanssa, joka on mustasukkainen ihan turhastakin.

Ihan uskomatonta. Minä ymmärrän todella hyvin, että kaiken sinun kanssasi kokeman jälkeen, se mies haluaa lähteä. Noi sun puheet kuulostaa kyllä tosi vainoharhaisilta ja olet ihan itse noi jutut päässäsi kehittänyt. Laulujenkin sanoista... Minä harvoin edes kuuntelen laulujen sanoja, vaan todellakin pitkälle melodia ratkaisee... Olen ihan kuullut sanonnankin, että "ne ovat vain laulujen sanoja".

Kuinka moni akka tällä palstalla on haikaullut exänsä perään...että se oli se ainoa rakkaus ja oli virhe erota. Ja että on miehensä kanssa vain siksi kun ei saa tätä exää. Ja lapsiakin tehty kun se kuuluu asiaan ja exälläkin on. Eli tyydytään mitä saadaan kun ei saada mitä halutaan.
NÄITÄ KUULKAA TAPAHTUU IHAN TOSIELÄMÄSSÄ. Mun äiti on siitä esimerkki, ihan suoraan sanonu että katuu kun piti mun isä ottaa kun tuli tyhmyyksissään lempattua joku rikas äijä nuorena.
Ja olipa tuolla erään lehden (oliko ilta-sanomat vai -lehti) palsta jossa juurikin MIEHET haikailivat jonkun nuoruudenrakkauden perään ja siksi kuitenkin menneet naimisiin toisen kanssa kun eivät tätä exää saa...

[QUOTE="joopajoo";23018995]Kuinka moni akka tällä palstalla on haikaullut exänsä perään...että se oli se ainoa rakkaus ja oli virhe erota. Ja että on miehensä kanssa vain siksi kun ei saa tätä exää. Ja lapsiakin tehty kun se kuuluu asiaan ja exälläkin on. Eli tyydytään mitä saadaan kun ei saada mitä halutaan.
NÄITÄ KUULKAA TAPAHTUU IHAN TOSIELÄMÄSSÄ. Mun äiti on siitä esimerkki, ihan suoraan sanonu että katuu kun piti mun isä ottaa kun tuli tyhmyyksissään lempattua joku rikas äijä nuorena.
Ja olipa tuolla erään lehden (oliko ilta-sanomat vai -lehti) palsta jossa juurikin MIEHET haikailivat jonkun nuoruudenrakkauden perään ja siksi kuitenkin menneet naimisiin toisen kanssa kun eivät tätä exää saa...[/QUOTE]

Näinpä! Johan hiljenivät...

no, kenes kanssa se ukko on? Sinun. Vedäpä siitä johtopäätökset.

Mä välillä haikailen entisen ihastuksen perään, mutta olen erittäin tietoinen ,että kyse on haavekuvasta, fantasiasta - enhän ole edes tavannut ko miestä 15 vuoteen! On varmaan lihonnu ja menny naimisiin ja muutenkin perin nelikymppinen. Mä vaan fantasioin siitä nuoresta hänestä. (visusti oman pääni sisällä).

Te akat olette kyllä aika kamalia - te vastaajat siis. On melko selvää, että ap:n mies on aina haikaillut exäänsä. Se mikä on aiheuttanut eripuraa, on se, että mies ei ole tuota myöntänyt vaan on valehdellut asiasta. Mutta nyt pääpointti on se, että ap ei tunne itseään rakastetuksi ja mies on kohdellut häntä hyvin huonosti ainakin vuoden. Se olisi kannattanut potkia pihalle jo aikoja sitten. Menköön exänsä luokse jos kerran siitä niin tykkää.

jos joku haikailee vanhaa hoitoaan, se haikailee sen MUISTOA, ei sitä hoitoa. Ihmisillä kun on tapana muuttua. Ja tietenkin mies sanoo ettei haikaile - koska se EI TAHDO LOUKATA sinua.
Laitapa sille vähän painoarvoa ja lakkaa olemasta mustis.
Mun mielestä vainoharhainen mustasukkaisuus on ihan hyvä peruste erolle.

Jos tämäkin typerä ämmä käyttäisi edes puolet foorumienergiastaan vaikkapa siihen että ottaisi mieheltään suihin ja pitäisi kodin kunnossa niin tällaisia ongelmia ei olisi eikä miehen tarvitsisi haikailla toisten perään. Nalkuta ja valita enemmän niin saat varmasti aina vain vähemmän.

[QUOTE="vieras";23022986]Jos tämäkin typerä ämmä käyttäisi edes puolet foorumienergiastaan vaikkapa siihen että ottaisi mieheltään suihin ja pitäisi kodin kunnossa niin tällaisia ongelmia ei olisi eikä miehen tarvitsisi haikailla toisten perään. Nalkuta ja valita enemmän niin saat varmasti aina vain vähemmän.[/QUOTE]

Ymmärrätte sitten, kun olette aikuisia. Exät, nyxät ja vielä mitä? Lapset, exän lapset, nyxän lapset, ei omat, omat ja muiden lapset. Mitä vielä?? Jokaisella perheellä on oma elämä, enkä usko, että lapsilla on helppoa aikuisten suhteissa, heistä kasvaa uusi sukupolvi. Syyttäkää vain meitä kasvattajia, mehän olemme teidät kasvattaneet, kaiken haluavan sukupolven.

Yhteistyössä