Eikö muilla oikeesti oo likanen olo p'skalla käynnin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,.,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

,.,,

Vieras
Mulla on puhdas olo vaan suihkun jälkeen tai päivinä jolloin ei tarvi isolla asialla käydä.
Ja KYLLÄ pyyhin persaukseni HYVIN, mutta silti vain suihkussa käynti saa puhtaan olon (pesen persukseni siis saippualla - en voi käsittää että monikaan ei pese lainkaan, millääntavoin, yäks!)siis huljutetaan vain vedellä reisiä tms. eihän ne bakut mihkään lähe sillai...ja niitä on siis vaossa aina ison käynnin jälkeen vaikka pyyhkii niin kauan että puhdas paperi - mutta monikaan ei välitä.

Mä en haluu harrastaa seksiä jos ei oo käyty suihkussa p'skan jälkeen, tai mennä esim uimaan jos just käyny p'skalla, pitää käydä pesuilla eka.

Joo, taidan olla omituinen...

Perseen nyt varmasti voi pestäkin saippualla, mutta edempää ei kannata, tuhoaa normaalin bakteeriflooran. Saa vielä jatkuvat hiivatulehdukset ja muuta kivaa vaivoiksi.

Vastauksena kysymykseesi: Ei.

Onhan se hyvä pitää hygieniasta huolta mutta älä ihan liiallisuuksiin mene ettei painu pakkoneuroosin puolelle :)

Mä olen korkeintaan helpottunut käytyäni paskalla. Jos sattuu olemaan pakki sekaisin, silloin on kyllä pakko suihkuttaa, kun on sellainen olo, että joku neliömillimetrin murto-osa on jäänyt pyyhkimättä. Samoin, jos vesi loiskahtaa pytystä mun yksityisalueilleni, pesen. Muuten ei haittaa, ei ole yhtään likainen olo.

Mulla on likanen olo ainoastaan ulkohuussissa käynnin jälkee. Se on mun mielestä niin epähygienien, että on likanen olo. Ja ulkohuussissa ei voi pestä käsiä. Ehkä se on se suurin likasuuden tunteen tuoja...

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja dfg:
tiedät kai etteivät ne pyllybakteerit saippuapesulla lähde.

no tottakai lähtee, vai eikö lähde vauvanpyllyn pesun jälkeenkään kun pesee saippulla kädet...hmmmm. Mieti sitä.

itseasiassa todistetusti suihkussa ihminen eniten levittää ko. bakteereja ympäri kehoaan pestessään kaikki paikat. ei sillä että se olisi millään tavalla vaarallista, mutta ei vesi ja saippua herranjumala antibakteerisia puhdistusaineita ole.

Alkuperäinen kirjoittaja eee:
minä pesen pyllyn aina. jos sinulla on paskaa käsissäsi, niin kyllä sinä nekin peset etkä vain pyyhi paperilla.

Niin, näinhän se lekuri sanoi telkussa :) ja tosi o. Ihme ettei ihmiset muuten pese, tästä on ollu useakin galluppi täälläkin aiemmin. Hyi hitto, ei koskaan olla pesty persvakoa vaikka päivittäin paskotaan. Harrasta siinä suuseksiä, yyyh.

minä pesen pyllyn aina. jos sinulla on paskaa käsissäsi, niin kyllä sinä nekin peset etkä vain pyyhi paperilla.

Mä pesen kädet siksi, että niillä mä valmistan ruokaa ja laitan sen suuhuni, perseelläni en :D

Alkuperäinen kirjoittaja dirlan:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja dfg:
tiedät kai etteivät ne pyllybakteerit saippuapesulla lähde.

no tottakai lähtee, vai eikö lähde vauvanpyllyn pesun jälkeenkään kun pesee saippulla kädet...hmmmm. Mieti sitä.

itseasiassa todistetusti suihkussa ihminen eniten levittää ko. bakteereja ympäri kehoaan pestessään kaikki paikat. ei sillä että se olisi millään tavalla vaarallista, mutta ei vesi ja saippua herranjumala antibakteerisia puhdistusaineita ole.

Joo, mutta toki ne poistaa ne jos hyvin pesee. Entä ne jotka ei pese lainkaan, mihin niiden bakut leviää/jää...valuvat jalkoihin, sieltä pyyhkeeseen ja vaatteisiin - jos nyt ruetaan pilkuttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sanne:

Niin, näinhän se lekuri sanoi telkussa :) ja tosi o. Ihme ettei ihmiset muuten pese, tästä on ollu useakin galluppi täälläkin aiemmin. Hyi hitto, ei koskaan olla pesty persvakoa vaikka päivittäin paskotaan. Harrasta siinä suuseksiä, yyyh.

Siis nuoletko sä sen persreiänkin suuseksin aikana? :x

Aiheeseen muuten ottamatta kantaa, niin en mä klitoriksellani pasko.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

No en. Mutta en halua tunkea kasvojani lähellekkään persettä jota ei ole pesty...

No en. Mutta en halua tunkea kasvojani lähellekkään persettä jota ei ole pesty...

No jos mies ei suihkussa käy niin luulis ettei lähellä muutenkaan halua olla ;) Mutta en mä ainakaan omaa miestäni vaadi persettään vessaharjalla jynssäämään että voin alapäänsä lähelle mennä. Menis ehkä hieman liiallisuuksiin :)

No jos mies ei suihkussa käy niin luulis ettei lähellä muutenkaan halua olla ;) Mutta en mä ainakaan omaa miestäni vaadi persettään vessaharjalla jynssäämään että voin alapäänsä lähelle mennä. Menis ehkä hieman liiallisuuksiin :)

Näköjään menit jo nyt liiallisuuksiin...sen voi pestä ihan saippuoidulla kädellä, ei kukaan oo puhunu vessaharjalla jynssäämisestä, paitsi sä.

Näköjään menit jo nyt liiallisuuksiin...sen voi pestä ihan saippuoidulla kädellä, ei kukaan oo puhunu vessaharjalla jynssäämisestä, paitsi sä.

Nii-in? Ja siis se ei riitä että suihkussa käydessä pesee myös perseensä, vaan se pitäisi tehdä joka vessakäynnin yhteydessä vai siis mikä oli tämä alkuperäinen pointti? Lukaisin keskustelun uudestaan läpi ja jostain oli joku vetänyt vain johtopäätöksen että ihmiset ei edes suihkussa pese takamustaan. Aika heikosti saa kastua :)

Yhteistyössä