eikö kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäonnistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja epäonnistunut:
eikö kukaan tunnu että on epäonnistunut ihmisenä kun ei ole saanut hommattua töitä ja koulutusta pelkkä kotiäidin elämä tylsää?

voi kun olisin onnellinen jos voisin jäädä lapsieni kanssa vielä kotiin... ja eihän se kouluttautuminen koskaan myöhäistä ole? :)

mulla tuntui niin kauan, kunnes sai töitä. Mutta ei tarvis tuntua, jos on aktiivisesti etsinyt töitä. Silloinhan on tehnyt kaikkensa, joten muuta ei voi, eikös! Hei, se ei ole sun syy, jos sun pitäjäs ei ole töitä tarjolla!

eikö kukaan tunnu että on epäonnistunut ihmisenä kun ei ole saanut hommattua töitä ja koulutusta pelkkä kotiäidin elämä tylsää?

Olet masentunut, banaani auttaa, tarjoan banaanin, ole hyvä

vaan aina kun haen johonkin kouluun tulee hylkäävä päätös näin käynyt jo useita keroja enkä yhtään viihdy kotona,ero tulossa koska mieheni ei jaksa kuunnella valitustani etten viihdy kotona.

Minulla on koulutus mutta en ole ollut töissä. 11 v olen ollut kotiäitinä. Mua ei haittaa tuo etten ole ollut töissä. Ei ihmisarvoa sillä mitata.
Tällä hetkellä mua vaivaa se että oon ihan poikki näiden lasten kanssa ja mistään ei saa apua. Mies tekee töitä kellon ympäri hyvä jos nukkua ehtii.
Epäonnistumisen tunne tulee siitä kun ei jaksa puoliakaan siitä mitä omasta mielestä kuuluu normaaleihin kotitöihin. Saati että jaksais touhuta lasten kanssa jotain ylimääräistä.

vaan aina kun haen johonkin kouluun tulee hylkäävä päätös näin käynyt jo useita keroja enkä yhtään viihdy kotona,ero tulossa koska mieheni ei jaksa kuunnella valitustani etten viihdy kotona.

Meidän banaaniviljelmällä tarvitaan banaaninpoimijoita, etkä tarvitse koulutusta.
Palkka tietysti banaaneina.
Kiinnostaako banaaninpoiminta?

Onnistuisiko haluamasi alan työharjoittelu? Siitä saisit taitoja koulua varten, oppisopimuskin olisi mahdollinen tai sitten selviäisi ettei työ ole sitä mitä ajattelit ja halusit.

Kun ei löydy työpaikkaa missä harjoitella eikä oppisopimuspaikkaakaan,olen aivan syrjäytynyt koko yhteiskunnasta,mieheni elätti ja kohta sossun elätti jos erotaan.

Yhteistyössä