Eikö Jusseille kelpaa mikään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laitan tännekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laitan tännekin

Vieras
Seurasin telkasta Maajussille morsian ohjelmaa. Kun näin naiset ja kuulin heidän mielipiteitään ensimmäisen kerran, niin ajattelin, että mistä löytää noin ihania naisia. Luulin, että Jussit saivat lottovoiton, mahdollisuuden tavata nämä ihanat naiset ja tutustua heihin paremmin. Monet naisista olivat myös todella kauniita. Jusseja en voi komeiksi väittää.

Kukaan Jusseista ei tainnut löytää morsianta tai edes ehdokasta, vaikka naiset valittiin kymmenien, jopa satojen joukosta. Jotenkin jäi sellainen kuva, että Jussit eivät itsekkään tiedä tarkkaan mitä hakevat. Odotellaan vain jonkinlaista, epämääräistä "kolahtamista". Tai että jos löytyy sopiva, niin sitä ei nähdä, eikä arvosteta, eikä uskalleta satsata suhteeseen.

Ehkä morsianta ei löytynyt siksi, että ollaan sitoutumiskammoisia tai muuten kyvyttömiä parisuhteen luomiseen, tai että on kohtuuttomat vaatimukset, eikä siksi, ettei ole aikaa hakea morsianta. Miksi kukaan naisista ei kelvannut? Jos ei edes Jusseille kelpaa tuollaiset naiset, niin kenelle kelpaavat? Vai olivatko naiset liian hyviä Jusseille, joten alemmuuskompleksit estivät valisemasta näitä naisia?

Vai missä mättää?

Minulle ainakin tuli selväksi että jussit haluavat sitoutua sitten kun sydän sanoo.

Mielestäni se on juuri oikea asenne elämään!
Niskavuoren aikoihin oli naitava rahaa, onneksi nykyään jo joissakin torpissa osataan panostaa elämän laatuunkin!

Määttääkö lopulta missään?

kaikki ohjelmat ovat menneet saman tosi tv. tyylisiks halutaan päästä telkkuun ja kuksia sen ja sen kanssa ilman mitään sen kummenpia tunteita kaiken lisäksi liian nuorta porukkaa ei kukaan tosimielellä liikkeellä pitäis olla ikä raja esim. ei alle kolme vitosia.

Alkuperäinen kirjoittaja ???!!!:
Mutta jos jostain syystä sydän ei koskaan sano?

Jos ei sano niin ei sano..sanooko se aina oikein muille kuin maalaisille, jos sitä haet?

En tainnut ymmärtää tuota aloitusta oikein..parjattiinko siinä ihan tosissaan poikia jos ja kun eivät tainneet löytää emäntää itselleen.
Olisiko ihan totta pitänyt meidän katsojien mieliksi mennä oikein "huntuhäihin" asti että olisimme tyytyväisiä.
Muutaman kuukauden päästä ehkä onnellisia kun eroa pukkaa!!!
Senhän meille kertoo juorulehdet varsin auliisti.

Luojan kiitos pojilla näyttää olevan järkeä!

Minä ihan tosissani ihmettelen sitä, ettei satojenkaan itse valittujen joukosta löydy tarpeeksi sopivaa.

Kirjeen lähettävät naiset, jotka ovat jo valmiiksi kiinnostuneita, siis ovat jo itse päätelleet, että tuossa voisi olla sopiva mies minulle. (ensimmäinen karsinta)

Mies valitsee kirjeiden perusteella naiset, jotka vastaavat omaa mielikuvaa ihanne naisesta. (toinen karsinta)

Näistä kirjeistä valitaan vielä ne kaikkein parhaimmat. (kolmas karsinta)

Sitten vielä tavataan ja tutustutaan paremmin.(neljäs karsinta)

Molemmat ovat omien sanojensa mukaan morsianta/sulhasta tosimielessä hakemassa. (viides karsinta)

Eikö tässä pitäisi olla hyvät edellytykset onnistua löytämään sopiva partneri? Teorissa satoja kertoja paremmat mahdollisuudet kuin löytää kapakasta kaveri.

Ei kenenkään tietenkään tarviste mennä naimisiin vain katsojia miellyttääkseen.

Joo, voin minäkin ihmetellä, ja ihmettelisin sitäkin jos itse löytäisin puolison tv. lamppujen loisteessa. Joka minulla tosin on jo ollut joitakin aikoja...Katsoin hänet päiväkodissa valmiiksi, meni parisenkymmentä vuotta kun pappi sanoi aamenensa.
Tuohan ei tietysti kuulu tähän, nyt asiaan.

Lopun kaiken, kukahan noista osallistujista oli kovinkaan tosissaan, julkisuus se on nykyihmisille mannaa. Ei voi syyttää ainoastaan nuoria!
Tuolla joku sanoikin että aivan liian nuoria jusseja, siinä olen ihan samaa mieltä..mitä nuo siellä ohjelmassa teki.
Alaikäraja 35-40, niin voisi olla vähän uskottavampaa, tai no en tiedä sittenkään;)

Mutta sen tiedän että Hyvää Itsenäisyyspäivän iltaa!

Päätit jo päiväkodissa, hetikö vai ajan kanssa? Päätikö ja odotit kunnes tulit täysi-ikäiseksi? Vai ihastuitko, mutta halusit nähdä ajan kanssa olisiko hänestä mieheksesi?
Aika mielenkiintoista se, miten ja miksi partneri valitaan.
Hyvää Itsenäisyyspäivää sinnekin!

Alkuperäinen kirjoittaja laitan tännekin:
Päätit jo päiväkodissa, hetikö vai ajan kanssa? Päätikö ja odotit kunnes tulit täysi-ikäiseksi? Vai ihastuitko, mutta halusit nähdä ajan kanssa olisiko hänestä mieheksesi?
Aika mielenkiintoista se, miten ja miksi partneri valitaan.
Hyvää Itsenäisyyspäivää sinnekin!

Kyllä se "rakkaus" taisi leimahtaa heti, puolin ja toisin.
Ei kuitenkaan jääty miettimään, tuskin edes muistettiin..tiemme erkanivat aika pian.

Kuitenkin oli jossain (osin varmaan piruuttaankin);) päätetty että tiemme kohtaavat jälleen.
Siinä ei kovin kauaa mietitty kun ostettiin kihlat ja vuoden kuluttua naimisiin.
Tuohan on suurimmaksi osaksi vitsiä , että jo päiväkodissa päätettiin, mutta kun alettiin tavattuamme muistelemaan niin tottahan se oli, se ihastuminenkin.

Ruotsalaisessa maajussille morsian ohjelmassa monet tarjokkaista rakastuivat jussiinsa ja itkivät, kun heidät karsittiin pois. Ruotsi jussit ottavat kotiinsa 4 ehdokasta, joista karsitaan sitten yksi kerrallaan pois. Homot ohjelmassa ovat herttaisen herkkiä. Viimeksi pois äänestetty mies itki. Mitenhän käy eräälle Villelle, jos karsitaan pois. Hän näyttää todella rakastuneelta jussiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja joillakin särkyi sydän:
Ruotsalaisessa maajussille morsian ohjelmassa monet tarjokkaista rakastuivat jussiinsa ja itkivät, kun heidät karsittiin pois. Ruotsi jussit ottavat kotiinsa 4 ehdokasta, joista karsitaan sitten yksi kerrallaan pois. Homot ohjelmassa ovat herttaisen herkkiä. Viimeksi pois äänestetty mies itki. Mitenhän käy eräälle Villelle, jos karsitaan pois. Hän näyttää todella rakastuneelta jussiinsa.

Niinpä...

Alkuperäinen kirjoittaja joillakin särkyi sydän:
Onneksi ei mässäillä lähikuvilla tms. jos jollakin on paha olla. Ja katkaistaan kuvaus kun toinen näyttää ettei haluatulla kuvatuksi....

Jotain inhimillisyyttä sentään..mutta silti nuo tosi teeveet voivat olla herkälle ihmiselle psyykkisesti todella rankkoja.
Aina ei voi edes sanoa että itsepähän menivät, no sanoa voi, mutta aika monilta puuttuu "itsesuojeluvaisto".
Toki seikkailut sallitaan ja niitä pitääkin elämässä olla, mutta mutta...

Itse menisin esiintymään dokuun, jos maksettais niin paljon, ettei ikinä enää tarvitsisi tehdä töitä. Voisivat myös maksaa niin paljon, että voisin parannella mahdolliset dokuhaavat terapialla.
Jos ihmisestä poimitaan näytettäväksi vain se osa mitä itse halutaan, niin kokonaiskuva ihmisestä muuttuu. Ei kai esiintyjät itse päätä, mitä saa näyttää ja mitä ei? Ehkä päätetään niin, että jostain tehdään esim. riitelijä ja toisesta jotain muuta. Jos minä vaikka väitän jotain älytöntä, ja sitten perustelen ja jatkan niin, että alkuperäinen väitös muuttuu, mutta toisille näytetään vain sanoman alku, niin voidaan väittää, että noinhan sinä sanoit, ei keksitty. Siinä sitten olet, koko kansan edessä sanojesi kanssa. Itsestäsi tuntuu, että on luotu väärä kuva, mutta sitäkään ei telkassa sanota.

Alkuperäinen kirjoittaja laitan tännekin:
Seurasin telkasta Maajussille morsian ohjelmaa. Kun näin naiset ja kuulin heidän mielipiteitään ensimmäisen kerran, niin ajattelin, että mistä löytää noin ihania naisia. Luulin, että Jussit saivat lottovoiton, mahdollisuuden tavata nämä ihanat naiset ja tutustua heihin paremmin. Monet naisista olivat myös todella kauniita. Jusseja en voi komeiksi väittää.

Kukaan Jusseista ei tainnut löytää morsianta tai edes ehdokasta, vaikka naiset valittiin kymmenien, jopa satojen joukosta. Jotenkin jäi sellainen kuva, että Jussit eivät itsekkään tiedä tarkkaan mitä hakevat. Odotellaan vain jonkinlaista, epämääräistä "kolahtamista". Tai että jos löytyy sopiva, niin sitä ei nähdä, eikä arvosteta, eikä uskalleta satsata suhteeseen.

Ehkä morsianta ei löytynyt siksi, että ollaan sitoutumiskammoisia tai muuten kyvyttömiä parisuhteen luomiseen, tai että on kohtuuttomat vaatimukset, eikä siksi, ettei ole aikaa hakea morsianta. Miksi kukaan naisista ei kelvannut? Jos ei edes Jusseille kelpaa tuollaiset naiset, niin kenelle kelpaavat? Vai olivatko naiset liian hyviä Jusseille, joten alemmuuskompleksit estivät valisemasta näitä naisia?

Vai missä mättää?

Ei se auta vaikka mies/nainen olisi kuinka ihana. Jos ei napsahda niin ei napsahda. Minä ainakin jo tiedän, että jos mies ei napsahda heti, niin ei se ala nappaan viikonkaan päästä. Miksi siis tuhlata aikaa?

Niin se menee ...

Ja on mennyt jo kauan : Kolmekymmentä vuotta sitten Paavi astui lentokoneesta Ranskan maaperälle Pariisiin.
Lehtimiehet hyökkäsivät kimppuun ja yksi pääsi kysymään mitä mieltä Paavi on Pariisin ilotyttötilanteesta..
Paavi kysyi hämmästynennä, onko täällä niitäkin?

Seuraavan päivän suurin uutinen oli: Saapuessaan Pariisiin Paavin ensimmäinen kysymys oli, onko täällä ilotyttöjä...
Että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja "pintaliitäjä":
Niin se menee ...

Ja on mennyt jo kauan : Kolmekymmentä vuotta sitten Paavi astui lentokoneesta Ranskan maaperälle Pariisiin.
Lehtimiehet hyökkäsivät kimppuun ja yksi pääsi kysymään mitä mieltä Paavi on Pariisin ilotyttötilanteesta..
Paavi kysyi hämmästynennä, onko täällä niitäkin?

Seuraavan päivän suurin uutinen oli: Saapuessaan Pariisiin Paavin ensimmäinen kysymys oli, onko täällä ilotyttöjä...
Että näin.

Oli nimimerkille, jos sittenkin.

Yhteistyössä