H
"höh"
Vieras
Meidän tytöllä oli toissapäivänä synttärit ja muutama ihminen kyseli tekstiviestillä lahjatoivetta, että olisi helpompi ostaa. No, pitkähihaiset puserot ovat nyt melkein kaikki jääneet pieniksi, joten laitoin viestiä, että pusero olisi tarpeellinen. Niin molemmat vieraat toivat t-paidat + jotain muuta siihen lisäksi. Ei siinä mitään, kiitollisia ollaan niistäkin ja varsinkin toinen paita oli aivan ihana. Mutta siis, jos kirjoitin pusero niin mitä te sillä ymmärrätte? Pitkä- vai lyhythihaista? Olisiko ehkä pitänyt painottaa, että pitkähihainen pusero?
Kyllähän noita t-paitojakin tulee käytettyä. Meillä vaan on niitä itse ostettu jo kesäksi aika monta. Mutta jos tulee yhtä kuuma kesä kuin viime vuonna niin tarvetta varmasti on. Ihmettelen vaan, että eikö he sitten ymmärtäneet mitä tarkoitin vai kirjoitinko minä jotenkin väärin?
Kyllähän noita t-paitojakin tulee käytettyä. Meillä vaan on niitä itse ostettu jo kesäksi aika monta. Mutta jos tulee yhtä kuuma kesä kuin viime vuonna niin tarvetta varmasti on. Ihmettelen vaan, että eikö he sitten ymmärtäneet mitä tarkoitin vai kirjoitinko minä jotenkin väärin?