Eikö carena sprintejä saa pinkkinä?

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
Mä tein jo yhden aloituksen, mut se meni tonne lastentarvikepuolelle, en tajua, miten.

Mutta siis eikö noita tosiaan saa pinkkinä? Kertokaa mulle vastaavat rattaat/matkarattaat joita saa pinkkinä. Mä oon kaikki muut ostanu etukäteen unisex-meiningillä ja nyt haluisin pinkit rattaat.

Tai kertokaa mulle, mistä saa viela niitä viime vuoden easyja pinkkinä.

Vauvatalo Johannan sivuilla on kaksia eri carenan matkarattaita pinkkinä. (easy ja lux jotain) Mut en mene varmaksi sanomaan saako nitä oikeasti Soita ja kysy!

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:
Meillä olis easyt pinkkinä, mut käytetään kyl viel tää kesä

Milloin loppuu kesä? Mitä pyytäsit niistä?

Elokuussa on PTS ja siel tarvitaan noita viel. Ne on sellaset pinkit joissa on se mustaraita, jonku reilu vuoden vanhat. Ööö, mä oon aina ollu huono hinnottelemaan.

Elokuussa on PTS ja siel tarvitaan noita viel. Ne on sellaset pinkit joissa on se mustaraita, jonku reilu vuoden vanhat. Ööö, mä oon aina ollu huono hinnottelemaan.

Mieti ihan rauhassa hintaa. Mä voisin tän kesän tulla toimeen joillain halpiksilla, mut sit tarvisin vähän paremmat, ku likka alkaa painamaan enempi. Ja pinkit haluan, vaikka mikä olis.

Mieti ihan rauhassa hintaa. Mä voisin tän kesän tulla toimeen joillain halpiksilla, mut sit tarvisin vähän paremmat, ku likka alkaa painamaan enempi. Ja pinkit haluan, vaikka mikä olis.

Ok, pistellään tossa yv:tä ja sovitaan asiasta tarkemmin niin saat ne pinkit varmasti :D

Yhteistyössä