Eikä!! Siis päiväkoti on juhannusaattona kiinni!!

  • Viestiketjun aloittaja voi vee
  • Ensimmäinen viesti
voi vee
Ja tässä vaiheessa sit ilmottavat sen... :headwall: Mulla on perjantai työpäivä enkä todellakaan voi hoitaa lasta sillon! Kysyin missä on järjestetty korvaava hoito niin ei kuulemma ole! :eek: Täytyyhän niiden nyt joku hoitopaikka lapsille järjestää kun kerran päivähoidosta maksetaan!!!
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Juhannusaatto lasketaan pyhäpäiväksi toisin kuin esim. vappuaatto.
Ei ole järjestettävä korvaavaa hoitopaikkaa.
Mitä jos on joku yh esim ja ei saa lasta mihinkään hoitoon... Niin mitäs sitten? Kun ei sitä oikeen töistäkään voi olla pois, kun "en saa lapselle hoitopaikkaa" tai kohta ei oo äidillä enää työpaikkaa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eikös perjantai oo ihan yleinen vapaapäivä, eihän pk oo jouluaattonakaan auki? kyllä kai kaikki tietää ettei silloin oo pk:t auki.
No jouluaattona mulla ei ole työpäivä, mutta juhannusaattona kyllä on. Että kai heidän nyt on joku hoitopaikka järjestettävä kun lapsi kerran on kunnallisen päivähoidon piirissä??
 
voi veee
Kyllä te ootte pösilöitä. Vai että juhannusaattona pitäis olla päikkäreidenkin auki... Hoh hoi... Järjestäkää vain itse hoitonne! Mulla on ainakin vapaata silloin =)
 
Onko teillä viikonloppu/pyhä hoitoa yleensä? Käsittääkseni ei tarvitse järjestää korvaava hoitoa, jos on muuten arkihoitoa. Juhannusaatto kun palkallinen vapaa. Jos vuorohoitoa/ viikonloppuhoitoa muutenkin, niin silloin kyllä pitäis korvaava hoito järjestää kaiken järjen mukaan.
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eikös perjantai oo ihan yleinen vapaapäivä, eihän pk oo jouluaattonakaan auki? kyllä kai kaikki tietää ettei silloin oo pk:t auki.
No jouluaattona mulla ei ole työpäivä, mutta juhannusaattona kyllä on. Että kai heidän nyt on joku hoitopaikka järjestettävä kun lapsi kerran on kunnallisen päivähoidon piirissä??
No kai jollain voi olla jouluaattonakin töitä, mut joutuvat ite järjestää hoidon koska pk ei ole auki. miten toi nyt yllärinä voi tulla? ja ei, eivät joudu järjestämään sulle hoitopaikkaa.
 
Pösilöt saunan taakse!
Alkuperäinen kirjoittaja voi veee:
Kyllä te ootte pösilöitä. Vai että juhannusaattona pitäis olla päikkäreidenkin auki... Hoh hoi... Järjestäkää vain itse hoitonne! Mulla on ainakin vapaata silloin =)
Jos sinä vapaalla oleva pösilö, et tunkis persettäs juhannusaattona esim. kauppaan, niin mullakin olis aatto vapaa.
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja Pösilöt saunan taakse!:
Alkuperäinen kirjoittaja voi veee:
Kyllä te ootte pösilöitä. Vai että juhannusaattona pitäis olla päikkäreidenkin auki... Hoh hoi... Järjestäkää vain itse hoitonne! Mulla on ainakin vapaata silloin =)
Jos sinä vapaalla oleva pösilö, et tunkis persettäs juhannusaattona esim. kauppaan, niin mullakin olis aatto vapaa.
No en tungekaan vaan perseeni ottaa silloin aurinkoa mökkirannassa ja vedän olutta!
 
Haha!
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Pösilöt saunan taakse!:
Alkuperäinen kirjoittaja voi veee:
Kyllä te ootte pösilöitä. Vai että juhannusaattona pitäis olla päikkäreidenkin auki... Hoh hoi... Järjestäkää vain itse hoitonne! Mulla on ainakin vapaata silloin =)
Jos sinä vapaalla oleva pösilö, et tunkis persettäs juhannusaattona esim. kauppaan, niin mullakin olis aatto vapaa.
No en tungekaan vaan perseeni ottaa silloin aurinkoa mökkirannassa ja vedän olutta!
Toivottavasti vedät olues väärään kurkkuun ja persees palaa mahdollisemman paljon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Haha!:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Pösilöt saunan taakse!:
Alkuperäinen kirjoittaja voi veee:
Kyllä te ootte pösilöitä. Vai että juhannusaattona pitäis olla päikkäreidenkin auki... Hoh hoi... Järjestäkää vain itse hoitonne! Mulla on ainakin vapaata silloin =)
Jos sinä vapaalla oleva pösilö, et tunkis persettäs juhannusaattona esim. kauppaan, niin mullakin olis aatto vapaa.
No en tungekaan vaan perseeni ottaa silloin aurinkoa mökkirannassa ja vedän olutta!
Toivottavasti vedät olues väärään kurkkuun ja persees palaa mahdollisemman paljon.
;-D No ainakaan se ei pala työpaikallani....
 
Keittiönoita
Eikös tavalliset päiväkodit ole lauantaisin ja sunnuntaisinkin kiinni? Juhannusaatto on yleinen vapaapäivä ja jos on sellaisessa työssä, missä joutuu olemaan yleisinä vapaapäivinä tai nk virka-ajan ulkopuolella töissä, pitää hakea lapselleen hoitopaikkaa vuoropäiväkodista tai hommata lapsenvahtia jostain muualta.

Kurja juttu kuitenkin ap:n kannalta. Onko sulla naapuria tai tuttua, jolle saisit lapsen hoitoon juhannusaatoksi?
 
Hoitaja
Voi kumpa tietäisitte miten moni normaalissa päivätyössä oleva kokeileekaan kepillä jäätä ja on tuomaisillaan juhannusaattona lapsensa hoitoon... että saisi esim siivota ja valmistaa juhnannusherkkuja valmiiksi illan vieraita varten. :D Ja samat naamat jaksavat vuodesta toiseen kokeilla josko onnistais. Mutta eipä onnaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juhannusaatto on kaikilla normaalivapaa eli jos silloin on töitä saa siitä vapaapäivän. Jos ap tekee vuorotyötä niin miksi lapsi ei ole vuoropäiväkodissa?
mikä helvetin normaali vapaapäivä? :eek: Onhan sillon kaupat ja vaikka mitkä puljut auki. No onneksi olen vielä kotona lasten kanssa niin ei tarvii ihmetellä minne saa hoitoon.
 
ammatinvalintakysymyshän se ap on!!!!!
Sä oot kuitenkin duunissa vaan luultavasti 13 asti päivällä, eiköhän muutamaksi tunniksi hoitajan saa vaikka mistä? Naapurista joku vanhempi lapsi?
 
saaa
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitaja:
Voi kumpa tietäisitte miten moni normaalissa päivätyössä oleva kokeileekaan kepillä jäätä ja on tuomaisillaan juhannusaattona lapsensa hoitoon... että saisi esim siivota ja valmistaa juhnannusherkkuja valmiiksi illan vieraita varten. :D Ja samat naamat jaksavat vuodesta toiseen kokeilla josko onnistais. Mutta eipä onnaa!
Tuo on niin totta! Onneksi vaihdoin alaa! Jotenki tuntui vastenmieliseltä keinuttaa yhtä lasta iltapäivä viiden jälkeen keinussa, kun äitinsä oli aamulla mainostanut maalaavansa kotona! :O Ja muut lapset lähtivät sinä perjantaina jo kello kahden aikaan kotia :/ Sääli sitä lasta..
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
mikä helvetin normaali vapaapäivä? :eek: Onhan sillon kaupat ja vaikka mitkä puljut auki. No onneksi olen vielä kotona lasten kanssa niin ei tarvii ihmetellä minne saa hoitoon.
On auki, mutta niin ne on auki lauantaisinkin. Silti suurin osa päiväkodeista on lauantaisin kiinni.

 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Juhannusaatto lasketaan pyhäpäiväksi toisin kuin esim. vappuaatto.
Ei ole järjestettävä korvaavaa hoitopaikkaa.
Mitä jos on joku yh esim ja ei saa lasta mihinkään hoitoon... Niin mitäs sitten? Kun ei sitä oikeen töistäkään voi olla pois, kun "en saa lapselle hoitopaikkaa" tai kohta ei oo äidillä enää työpaikkaa...
Niin silloin on vaan se hoito järjestettävä jotenkin muuten.
Mutta ei päiväkodit ole auki arkipyhisin.
 

Yhteistyössä