Eikä!! Jotenkin suloista :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Oho :D Tuota katellessahan halut syttyy itelläkin :p

Millon sä oot viimeks saanu? :D

No ei oo pitkä aika siitä mutta jotenkin niin kiihottavan näköstä kun toinen takaapäin tuollasta tahtia naiskentelee :p

Eihän me sit Nyynän kaa sulle kerätä kolehtia poliisimiestä varten, täytyy hankkia vaan kosolti siilipornoa ja joku juuriharja? :laugh:

Niin mutta kyllä mä kuule kuvittelen noiden siilien tilalle itteni ja kuuman poliisin työvaatteissa :p ;)

ja ne työvaatteet... :laugh: mitäs jos ne haisee tosi pahalle :o


Ensinnäkin ne tuoksuu,eikä haise ;) Ja se tuoksu on kyllä perkuleen kiihottavaa,en tiiä mitä se on. Sieltä työpaikasta/roistojahdista peräisin vissiin ja sitten tietty sen poliisin omaa tuoksua ja hikeä.....NAMMM :p :p :heart: Miten sä muka pystyit olemaan nuuskimatta sitä sua puhalluttanutta poliisia?? :o ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Oho :D Tuota katellessahan halut syttyy itelläkin :p

Millon sä oot viimeks saanu? :D

No ei oo pitkä aika siitä mutta jotenkin niin kiihottavan näköstä kun toinen takaapäin tuollasta tahtia naiskentelee :p

Eihän me sit Nyynän kaa sulle kerätä kolehtia poliisimiestä varten, täytyy hankkia vaan kosolti siilipornoa ja joku juuriharja? :laugh:

Niin mutta kyllä mä kuule kuvittelen noiden siilien tilalle itteni ja kuuman poliisin työvaatteissa :p ;)

ja ne työvaatteet... :laugh: mitäs jos ne haisee tosi pahalle :o


Ensinnäkin ne tuoksuu,eikä haise ;) Ja se tuoksu on kyllä perkuleen kiihottavaa,en tiiä mitä se on. Sieltä työpaikasta/roistojahdista peräisin vissiin ja sitten tietty sen poliisin omaa tuoksua ja hikeä.....NAMMM :p :p :heart: Miten sä muka pystyit olemaan nuuskimatta sitä sua puhalluttanutta poliisia?? :o ;)

no ihan hyvin pystyin olemaan nuuhkimatta :laugh: :laugh: ku oikiasti ei ne unformut minnuu kiihota millään lailla... johtunee miun isän ammatista ilmeisesti... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Tää siilipornosta kostuminen jää nyt kyl täysin mun ymmärryksen ulkopuolelle. Mun saharaan ei monsuunisateita tuosta pätkästä pärähtänyt. :D

no ei ne miunkaan viisarit siittä siilipätkästä värähtäneet vaan miehestä joka oli samoihin aikoihin luurin toisessa päässä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
no kiitti nyt mun lapseni näki ton!!! ois voinut kertoo et on K-18

:laugh: :laugh: Tää ketju on loputonta riemua! tietääkö "v", että tuo on LUONNOLLISTA.

ei tiiä koska lapsiki on saanu alakunsa ihan vaan pyhästä hengestä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Joo, Nyynä, sä saat synninpäästön :D Mut Heila ja muut, hyi hyi.

No juu,Nyynä keksi hyvän tekosyyn :whistle: Mutta okei,mä voin mennä suoraan Helvettiin jos vain saan tuon siili-videon mukaan :laugh: :laugh:

ai "keksin" vai... kurkkaas profiiliin... ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Joo, Nyynä, sä saat synninpäästön :D Mut Heila ja muut, hyi hyi.

No juu,Nyynä keksi hyvän tekosyyn :whistle: Mutta okei,mä voin mennä suoraan Helvettiin jos vain saan tuon siili-videon mukaan :laugh: :laugh:

ai "keksin" vai... kurkkaas profiiliin... ;) :whistle:

Oon minä tietonen sun rakkaasta,kunhan vain sanoin ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Heila, kyl Nyynä saa nyt ihan sitä ehtaa kamaa.. pulloharjapäivät ovat takanapäin ;) Mun helvetti vois muuten olla valkoinen huone jossa tuo video pyöris äänitehosteilla taukoamatta :o

Mun Helvetti on taas poliisiasema :laugh: Siksipä sinne niin ilolla olinkin menossa :p ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
no kiitti nyt mun lapseni näki ton!!! ois voinut kertoo et on K-18

:laugh: :laugh: Tää ketju on loputonta riemua! tietääkö "v", että tuo on LUONNOLLISTA.

ei tiiä koska lapsiki on saanu alakunsa ihan vaan pyhästä hengestä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

kyllä nämä lapset on siitetty mutta muuten emme yhdyntää harrastakkaan kuin lasten alulle saatossa. se on niiiiin likaista touhua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
no kiitti nyt mun lapseni näki ton!!! ois voinut kertoo et on K-18

:laugh: :laugh: Tää ketju on loputonta riemua! tietääkö "v", että tuo on LUONNOLLISTA.

no naura vaan :o
ja sä voit näytellä sun lapselles niin paljon pornoa kuin haluat!!!

Eläinten lisääntyminen ei ole pornoa. Minä olen kyllä enemmän huolissani kaikesta tv:ssä näytettävästä väkivallasta, kun niin luonnollisesta asiasta, kuin eläinkunnan lisääntymisestä. Lasta ei voi pumpulissa kasvattaa, joten sinua suosittelen miettimään, että mitkä on ne oikeasti pahat asiat maailmassa, miltä pitää varjella.
 
Pornografian määritelmä, wikipedia.org:

"Pornografia (kreikan p???? (porni) "prostituoitu" ja ??af? (grafi) "kirjoitus"), lyhyemmin porno, on seksuaaliseen kiihotukseen tarkoitettua kuvallista, kirjallista tai muuta niihin verrattavaa aineistoa.[1] Pornografian keskeisimmät muodot ovat pornokuvat sekä pornoelokuvat. Pornografia eroaa eroottisesta taiteesta siten, että pornografiassa taiteellisten arvojen tavoittelu on toissijaista tai olematonta.

Valtion elokuvatarkastamo määrittelee pornografiseksi materiaaliksi kuvauksen, jossa "ihmisiä käsitellään vain ja ainoastaan seksuaalisina olentoina"."

Miten siilien lisääntyminen liittyy tähän mitenkään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
no kiitti nyt mun lapseni näki ton!!! ois voinut kertoo et on K-18

No anteeksi. Mutta onneksi myös esim. TV1:sen ihana Avara Luonto dokkari on merkitty K-18 merkinnällä :laugh:

Sielläkun ei kukaan eläin koskaan bylsi ketään eläintä :saint:
 

Yhteistyössä