EIIIIIIIII,mä plussasin :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et sitten ottanut äitiyspakkausta? Niitä kortsuja voi kyllä ostaa kaupastakin. Ei luulisi tulevan yllätyksenä kun on jo lapsikin, niin tiedät kuinka niitä tehdään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et sitten ottanut äitiyspakkausta? Niitä kortsuja voi kyllä ostaa kaupastakin. Ei luulisi tulevan yllätyksenä kun on jo lapsikin, niin tiedät kuinka niitä tehdään.

Joo eipä oikein ajateltu, tuota ensimmäistä kun yritettiin 2v :)

En uskalla soittaa miehelle :o Varmaan paras kertoa illalla.. :$

Kyllä se siitä iloksi muuttuu ! Ei se arki ole sen kauheampaa kahden pienen kanssa kuin yhdenkään, otat vaan rennosti, etkä nipota pienistä ! Mulla kaksoset ja hyvin pärjätään, siis esikoislapset. Kun on hetki aikaa mennyt, olet takuulla jo onnellinen uutisista !

Onnea !

oonko nyt ihan pihalla mut eikös se raskaushormooni pikkuhiljaa lähde elimistöstä... :ashamed: Vai heti synnytyksessä? Siis ajattelin et ku nuin vähä aikaa synnytyksestä et jos ne hormoonit ois vielä sieltä ja sen takia näytti plussaa :o

Eksyin tänne pitkästä aikaa ja ei voi kuin todeta että pysympä jatkossakin pois. Tapana tuntuu olevan kommentointi tosi ikävään sävyyn (enkä tarkoita vain tätä ketjua). Ap:lle tsemppiä, selviät kyllä asioilla on oikeasti tapana lutviutua :)

Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:
oonko nyt ihan pihalla mut eikös se raskaushormooni pikkuhiljaa lähde elimistöstä... :ashamed: Vai heti synnytyksessä? Siis ajattelin et ku nuin vähä aikaa synnytyksestä et jos ne hormoonit ois vielä sieltä ja sen takia näytti plussaa :o

Mun rinnat kipeyty tosi pahasti ja lauantaista saakka olen pahoinvoinut, en ajatellut edes raskauden olevan mahdollinen, kun sunnuntai aamuna pönttöä halaillessani mies sanoi 'aattele jos olet raskaana' ja senkin se sano vitsillä, kauhisteli vielä et ois kamalaa! Ja tänään tosiaan tein testin, soitin jo neuvolaan, ja sanoi että mahdollista on. :|

Itse imettänyt 5kk toisen raskauden aikana. Hyvin meni. Nykyään sanotaan, että voi aivan hyvin imettää vaikka odottaa kunhan pitää hyvän huolen omasta ravinnostaan, syö riittävästi ja monipuolisesti, että kaikille riittää=)

Kyl se on mahdollista jo tossa vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:

Mun rinnat kipeyty tosi pahasti ja lauantaista saakka olen pahoinvoinut, en ajatellut edes raskauden olevan mahdollinen, kun sunnuntai aamuna pönttöä halaillessani mies sanoi 'aattele jos olet raskaana' ja senkin se sano vitsillä, kauhisteli vielä et ois kamalaa! Ja tänään tosiaan tein testin, soitin jo neuvolaan, ja sanoi että mahdollista on. :|

Aasiko olet, totta vissin on mahdollista!!!

Hassua ajatella, että olisi raskaana, kun vauva on vasta 8 viikkoa... Paljon onnea kuitenkin :)
Se on vaan outoa ettei ihmiset tajua sitä, että imetys ei ole 100% ehkäisykeino. Toki se on tehokas, mutta ei satavarma.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasvain:
Hassua ajatella, että olisi raskaana, kun vauva on vasta 8 viikkoa... Paljon onnea kuitenkin :)
Se on vaan outoa ettei ihmiset tajua sitä, että imetys ei ole 100% ehkäisykeino. Toki se on tehokas, mutta ei satavarma.

Me kun luultiin, että tämä vauveli on meille ainokainen, kun yritimme 2v laittaa alulle, en olisi koskaan voinut kuvitellakaan mitään vastaavaa :)

Meillä on tuttava perhe, joiden lapsilla on 8kk ikäeroa. Jälkimmäinen syntyi kyllä 2kk etuajassa, mutta jos olis ajallaan tullut, olisi ikäero ollut juuri tuon 10kk. Tsemppiä teille! Niin ja onnea raskaudesta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Meillä on tuttava perhe, joiden lapsilla on 8kk ikäeroa. Jälkimmäinen syntyi kyllä 2kk etuajassa, mutta jos olis ajallaan tullut, olisi ikäero ollut juuri tuon 10kk. Tsemppiä teille! Niin ja onnea raskaudesta! :flower:

Kiitos :) Miten heillä on mennyt?

Yhteistyössä