EIIIIIIIII,mä plussasin :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kiva, että hän syntyy tammikuun puolella, muuten menisivät esim. samana vuonna kouluun. Olisivat kuin kaksoset :)
Epäilemättä 1-2 vuotta on varmaan tosi raskasta, mutta uskon kaiken menevän loistavasti! Lopussa kiiots seisoo :)

kade :ashamed: kyl sä jaksat :hug: oo onnellinen ettet ole tilanteessa jossa toivoisit tulevasi raskaaksi ja mitään ei kuulu ( ei omakohtaista kokemusta mut heitimpä ajatuksen ilmaan ) :wave: tulee läheiset välit lapsillekin kun ovat syntyneet noin pienellä ikäerolla!

Kiitos kaikille onnittelijoille :) Mieletön tunne, kun alkoi tottuun tässä ajatukseen. Miehelle en uskalla soittaa ;) Jos sitten illalla kerron :D Vaunut nyt ainakin sitten menee vaihtoon, ja toinen pinnasänky. Muuten on kaikki :D Voi luoja :D

Huh huh, itsellä 9kk ikäinen vauva ja kyllä tuntuisi aivan karmealta ajatus että olisin jo taas loppusuoralla raskaudessa. Mutta onnea teille, kaikesta selviää kun oikein asennoituu.

Minä tiedän 2 perhettä, joissa esikoinen on antanut odottaa itseään jopa 10 vuotta. Ja sitten on ajateltu, että enempää lapsia ei tule, ja unohdettu ehkäisy. Kummallakin perheellä on nyt lasten ikäeroa n.9kk. Koskaan ei pitäisi ajatella ei koskaan. Ja jos toista lasta ei halua heti perään, niin silloin on syytä käyttää ehkäisyä. Mutta onnea ap. raskaudesta. Jossain vaiheessa olet tyytyväinen kun lapsilla on noin vähän ikäeroa.

mä olen tosi tyytyväinen siihen et meille tuli lapset peräkanaa.. ei tosin ihan yhtä lähekkäin kuin ap:llä mut kuitenkin, nyt on tyttö ja poika jotka leikkivät mielellään yhdessä kun ikäeroa ei ole kuin pikkasen päälle vuosi. tähän olikin sitten hyvä lopettaa lasten teko.. ellei sitten joskus iltatähteä tehdä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kiva, että hän syntyy tammikuun puolella, muuten menisivät esim. samana vuonna kouluun. Olisivat kuin kaksoset :)
Epäilemättä 1-2 vuotta on varmaan tosi raskasta, mutta uskon kaiken menevän loistavasti! Lopussa kiiots seisoo :)

Oispa muuten hassua jos menisivät samana vuonna kouluun.. :)

Mutta onnittelut plussasta ap:lle! :flower:

076.gif
Onnea!

mitäs tollasia mietit ja täällä hehkuttelet, ole onnellinen raskaudestasi ja mieti ettei kaikki voi saada laasta. täällä on niin paljon myös lapsettomia, nauti vaan raskaudestasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnea:
mitäs tollasia mietit ja täällä hehkuttelet, ole onnellinen raskaudestasi ja mieti ettei kaikki voi saada laasta. täällä on niin paljon myös lapsettomia, nauti vaan raskaudestasi.

:o Ai että aiempaa vauvaa ei saa ajatella ollenkaan :o :D

Voi jehna!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Miehelle kerrottu, olipas tuo aika järkyttynyt mutta ONNELLINEN <3 Voi vitsi, mä leijun taivaissa :D

Mites imetyksen kanssa??? Kuinka pitkälle voi imettää?

:flower:

Mä olen ymmärtänyt että voit imettää niin kauan kuin tuntuu hyvältä. Jotkut imettää läpi raskauden, eikö? Jotkut sanoo, että maidon maku voi muuttua ja sitten vauva hylkää rinnan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnea:

:o Ai että aiempaa vauvaa ei saa ajatella ollenkaan :o :D

Voi jehna!!

Nyt en kyl ymmärtänyt

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Miehelle kerrottu, olipas tuo aika järkyttynyt mutta ONNELLINEN <3 Voi vitsi, mä leijun taivaissa :D

Mites imetyksen kanssa??? Kuinka pitkälle voi imettää?

:flower:

Mä olen ymmärtänyt että voit imettää niin kauan kuin tuntuu hyvältä. Jotkut imettää läpi raskauden, eikö? Jotkut sanoo, että maidon maku voi muuttua ja sitten vauva hylkää rinnan itse.

Kiitos :)

Juu raskausaikana voi imettää ihan normaalisti mikäli se itsestä hyvältä tuntuu ja sen jaksaa. Pitää vaan huolta omista syömisistään. Ja onnea vaan raskaudesta, kyllä sitä kahden pienenkin kanssa pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aivotonta menoa:
Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:
oonko nyt ihan pihalla mut eikös se raskaushormooni pikkuhiljaa lähde elimistöstä... :ashamed: Vai heti synnytyksessä? Siis ajattelin et ku nuin vähä aikaa synnytyksestä et jos ne hormoonit ois vielä sieltä ja sen takia näytti plussaa :o

Mun rinnat kipeyty tosi pahasti ja lauantaista saakka olen pahoinvoinut, en ajatellut edes raskauden olevan mahdollinen, kun sunnuntai aamuna pönttöä halaillessani mies sanoi 'aattele jos olet raskaana' ja senkin se sano vitsillä, kauhisteli vielä et ois kamalaa! Ja tänään tosiaan tein testin, soitin jo neuvolaan, ja sanoi että mahdollista on. :|

Aasiko olet, totta vissin on mahdollista!!!

Kiitos vain. Itsekkin hämmästyneenä kyselin teiltä tietävimmiltä. JOTEN EI TARVITSE ALKAA HAUKKUMAAN |O |O |O Sun itsetuntos on aika pieni jos täytyy haukkumalla alkaa tietämätöntä polkee :kieh:

Vähä laskeskelin tuossa, Tammikuussa olis sitten laskettuaika :o

Aivotonta tai ei, alan jo tottumaan ajatukseen ;) rv 6 suunnilleen menossa sitten :|

Kaverille kävi kans noin ja oli ihan paniikissa. Hyvin pärjäsivät vaikka rankkaa tulee olemaan. Nyt on kuulemaa ihanaa, kun lapsista seuraa toisilleen hirveesti. Tsemppiä vaan!! Hyvin se menee:) :flower:

Meillä lapsilla ikäeroa reilu 10kk. Kaikki meni mahtavasti vaikka ulkopuoliset olivat kauhukuvillaan pelotelleet mut puolikuoliaaksi.

Molemmat olivat vauvoja samaan aikaan niin nukkuivat päivälläkin samoihin aikoihin tunteja joten väsymystä ei mulle tullut koskaan. Molemmilla oli samat tarpeet eikä tarvinnut revetä vauvan ja vilkkaan leikki-ikäisen tarpeisiin.
Nykyään ovat jo koululaisia ja rinnakkais luokilla, on mukava kun voivat kulkea kouluun kaksin.
Ylimmät ystävykset ovat.
Ainoa miinus oli kipeä selkä toisessa raskaudessa ja jonkin aikaa sen jälkeen.

Onnea plussasta =)

Vähä laskeskelin tuossa, Tammikuussa olis sitten laskettuaika :o

Aivotonta tai ei, alan jo tottumaan ajatukseen ;) rv 6 suunnilleen menossa sitten :|

juu,ja aatteleppa jos syntyyki etuajassa,niin menevät ekalle luokalle samaan aikaan??! Jännää =) vähä ku kaksoset muttei kuiteskaa ;) ihanaa

Yhteistyössä