N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:siittiöt elää useamman päivän, eli voi kyllä tulla.
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:muuten kun ovulaation aikana?Juu tiedän noloa mutta pakko kysyä..
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Kiitos.Mut jos menkat ollut viikon sisällä tuosta yhdynnästä niin ei voi olla raskaana varmaankaan.Ja tiedän aina milloin mulla on ovulaatio kivut sitä luokkaa aina ja se ei todellakaan ole ollut nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:ovulaatio ei todellakaan aina ole keskellä kiertoa. siittiöt saattaa elää 5kin päivää, joten en kyllä ajotuksen varaan laskisi..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noloa:muuten kun ovulaation aikana?Juu tiedän noloa mutta pakko kysyä..
Tyttöä tehdään aloittamala kaukana ovulaatiosta ja aina lähemmäksi.
Itse sain näin yhden tyttärern vaikka luulin hänenkin olevan poika kun meni niin lähelle ovulaatiota. Ehkä siellä oli näitä tyttäsiittiöitä odottamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Kiitos.Mut jos menkat ollut viikon sisällä tuosta yhdynnästä niin ei voi olla raskaana varmaankaan.Ja tiedän aina milloin mulla on ovulaatio kivut sitä luokkaa aina ja se ei todellakaan ole ollut nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Kiitos.Mut jos menkat ollut viikon sisällä tuosta yhdynnästä niin ei voi olla raskaana varmaankaan.Ja tiedän aina milloin mulla on ovulaatio kivut sitä luokkaa aina ja se ei todellakaan ole ollut nyt.
Oletko kuullut sellaisesta kuin ehkäisy? Kannattaisi tutustua aiheeseen, niin ei tarvitsisi täällä tuollaisia teinikysymyksiä esittää. Tottakai voit olla raskaana, jos harrastat seksiä, etkä käytä ehkäisyä. Ei sellaisia ns varmoja päiviä olekaan. Tai on, mutta ei sitä tiedä koska ne on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:ovulaatio ei todellakaan aina ole keskellä kiertoa. siittiöt saattaa elää 5kin päivää, joten en kyllä ajotuksen varaan laskisi..
ovulaatio EI ole keskellä kiertoa vaan 14vrk ENNEN kuukautisten alkua
ja siittiöt saattaa elää mitä tahansa 2-9vrk välillä riippuen olosuhteista emättimessä (ph-arvo yms.)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Kiitos.Mut jos menkat ollut viikon sisällä tuosta yhdynnästä niin ei voi olla raskaana varmaankaan.Ja tiedän aina milloin mulla on ovulaatio kivut sitä luokkaa aina ja se ei todellakaan ole ollut nyt.
Oletko kuullut sellaisesta kuin ehkäisy? Kannattaisi tutustua aiheeseen, niin ei tarvitsisi täällä tuollaisia teinikysymyksiä esittää. Tottakai voit olla raskaana, jos harrastat seksiä, etkä käytä ehkäisyä. Ei sellaisia ns varmoja päiviä olekaan. Tai on, mutta ei sitä tiedä koska ne on.
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Kiitos.Mut jos menkat ollut viikon sisällä tuosta yhdynnästä niin ei voi olla raskaana varmaankaan.Ja tiedän aina milloin mulla on ovulaatio kivut sitä luokkaa aina ja se ei todellakaan ole ollut nyt.
Kiitos vinkistä mutta olen kuullut ja käytetty on ehkäisyä myös tuolla kerralla.Siinä vain kävi yksi juttu ja sitä mietin että ei kai voi olla raskaana.Tiedän että ei voi olla mutta pitää ja saa aina varmistaa.Sitä kun muka on oireita jo nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ovulaatio tarkoittaa kuukautiskierron (yleensä) puolivälissä tapahtuvaa munasolun irtoamista munasarjasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ovulaatio