Eihän kuulu huomautuskuluja maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli laitoin Elisalle sähköpostia, kun en päässyt puhelimitse läpi ja laskua ei kuulunut. Vastaus tuli, että lasku on lähetetty mutta jostain syystä se ei siis ole minulle asti koskaan tullut. Käskivät siinä sähköpostissa minun kirjautua Oma Elisa sivuille ja maksaa sitä kautta laskuni.

Noh... koitin ja koitin, mutta ei toimi. Homma keskeytyy jostain syystä aina heti seuraavassa toiminnossa sen tunnistautumisen jälkeen. Laitoin viime viikolla heille uudelleen postia, jossa kerroin että en aio käyttää päiviäni siihen että yritän kirjautua sinne ja pyysin joko laskun tietoja sähköpostitse tai uutta laskua postin kautta.

Ei tullut tänäänkään. Kohta varmaan kolahtaa huomautuslasku ja laitoin vielä uuden laskupyynnön, jossa ilmoitin että mielestäni huomautuskuluja minulla ei ole velvollisuutta maksaa.

Mitä mieltä olette?

No ei tuollaisessa tilanteessa, kun virhe ei ole sinun, vaan on ongelma saada ylipäätään koko laskua. En siis maksaisi minäkään. Johan tommosen talkoon jälkeen pitäisi saada jo korvausta suorastaan kun on koittanu saada laskua :headwall:

elisa on huijari eikä siitä edes pääse eroon (eikä ole mitään määräaikaispakettia) sanovat että irtisanominen tehty mutta kuitenkin puolen vuoden päästä tulee taas lasku perusmaksuista

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
elisa on huijari eikä siitä edes pääse eroon (eikä ole mitään määräaikaispakettia) sanovat että irtisanominen tehty mutta kuitenkin puolen vuoden päästä tulee taas lasku perusmaksuista

tämä on niin totta.
pari vuotta sitten otin kytkypuhelimen pojalle.liittymä oli suljettu kuukausia aiemmin,silti tuli 200 euron laskuja.
liittymää ei saanut irtisanottua kytkyä eivoinut maksaa kerralla.mikään ei sopinut.
päästin laskun perintään jolloin elisa irtisanoi liittymän.
perinnälle maksoin huiman summan ihan siitä ilosta,että pääsin eroon ko yrityksestä.
ei ikinä enää elisaa

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Millä tavalla huijari? Mulla ei kyllä ole mitään määräaikaispakettia ja vaikka ois ollutkin niin toi puhepaketti on ollut jo vuosikausia sama.

Yhteistyössä