..eihän se alapää palaudu...

  • Viestiketjun aloittaja Pelokas synnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti
Ei mulla ainakaan ole palautunut :wave: ei ainakaan ulkoisesti, mutta jos seksiä ajatellaan niin sit on kaikki ennallaan. Uloisesti kaikki paljon tummempaa kuin ennen ja emättimen reuna röpeloinen, ei voi nätiks sanoo :D
 
Adalmina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 21:25 vieras kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole palautunut :wave: ei ainakaan ulkoisesti, mutta jos seksiä ajatellaan niin sit on kaikki ennallaan. Uloisesti kaikki paljon tummempaa kuin ennen ja emättimen reuna röpeloinen, ei voi nätiks sanoo :D
juuri näinhän se on ;)
 
Vieras2
Kyllä on palautunut!Mies jopa kehui että parantunutkin.. :D
Minulla ei tosin leikattu välilihaa ollenkaan ja parannuin muutenkin hyvin.Jo laitoksella tuli peilailtua ja kotona on tullu joskus isännän kanssa valokuvattuakin pissavehkeitä..et ihan nätti se on! ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 21:19 Pelokas synnyttäjä kirjoitti:
"Vaikka eihän se alapää koskaan palaudu samanlaiseksi kuin ennen synnytystä."
No ei varmaan palaudukaan. Siis miten se voisikaan sellaisen jälkeen palautua samanlaiseksi?! Kyllähän raskaus ja synnytys jälkensä jättää vaikkei sitä peilillä katsomalla huomaisikaan.

Mutta huom. se palautuu ja voi palautua yhtä hyväksi ellei paremmaksi ;) .
 
Ellun kana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 09:14 Vieras2 kirjoitti:
Kyllä on palautunut!Mies jopa kehui että parantunutkin.. :D
Minulla ei tosin leikattu välilihaa ollenkaan ja parannuin muutenkin hyvin.Jo laitoksella tuli peilailtua ja kotona on tullu joskus isännän kanssa valokuvattuakin pissavehkeitä..et ihan nätti se on! ;)
Millä tavalla parantunut?
 
Mulla ainakin ihan selvästi vähän niin kun kiristää leikkausarven kohdalta ja toisesta kun repes vähän välilihan toiselta puolelta niin siihen keskelle tulee sellanen pullukka, mutta ei kai se värkki ainakaan huonommaks oo muuttunut synnytysten myötä. Mies ei ainaskaan oo valittanut. Ja itsekään en oo huomannut tuntemuksissa kauheeta eroa.
 
Vieras2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 20:07 Ellun kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 09:14 Vieras2 kirjoitti:
Kyllä on palautunut!Mies jopa kehui että parantunutkin.. :D
Minulla ei tosin leikattu välilihaa ollenkaan ja parannuin muutenkin hyvin.Jo laitoksella tuli peilailtua ja kotona on tullu joskus isännän kanssa valokuvattuakin pissavehkeitä..et ihan nätti se on! ;)
Millä tavalla parantunut?
Meinaa et on "tiukempi" jopa kuin ennen synnytystä..Treenamalla saa tosiaan tulosta aikaan! ;)
 
Riisinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2006 klo 11:48 Vieras2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 20:07 Ellun kana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 09:14 Vieras2 kirjoitti:
Kyllä on palautunut!Mies jopa kehui että parantunutkin.. :D
Minulla ei tosin leikattu välilihaa ollenkaan ja parannuin muutenkin hyvin.Jo laitoksella tuli peilailtua ja kotona on tullu joskus isännän kanssa valokuvattuakin pissavehkeitä..et ihan nätti se on! ;)
Millä tavalla parantunut?
Meinaa et on "tiukempi" jopa kuin ennen synnytystä..Treenamalla saa tosiaan tulosta aikaan! ;)
Onko parempi olla tiukempi? Mä oon niin tiukka että vaikeuttaa yhdyntää ja sisätutkimus on todella vaikea ja kivulias.
 
harmaalehmu
Mä kuvailisin, että napakka mutta joustavampi kuin ennen synnytystä. Kun joutuuhan värkki synnytyksessä venymään aivan eri mittoihin kuin koskaan aiemmin, niin sen jälkeen itsellekin on ollut paljon helpompi olla yhdynnässä. Ja silti tosiaan (tai ehkä juuri siksi) seksi on ollut vieläkin nautittavampaa.
 
Ei se varmaa täysin samanlaiseksi palaudu, mutta mun kohdalla on ainakin käynyt ihan hyvin... Suurta eroa en huomaa entiseen, vaikka olen kaksi lasta synnyttänyt =) . Olen aika yllättynyt, sillä ajattelin aina että se muuttuis joksikin messuhalliksi :LOL: ...
 

Yhteistyössä