vieras
Täällä ei mennä toisten pihoihin tai koteihin ILMAN LUPAA. Oletko jutellut noiden lasten vanhempien kanssa asiasta??Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:|O Sinähän se sankari oot!! Tukistat vieraita lapsia! Tiedätkö mitä olis seurannu, jos tämä tieto olis menny näiden lasten vanhemmille, ja he ei olis pitäny siitä...? Mietitkö edes mahdollisia seuraamuksia ennen tukistamista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:koskepa mun lapsiin joskus niin mä näytän sulle mistä kana pissii!!!Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Kyllä oon tukistanut ja tukistan vieraitakin lapsia, jos on ollut pakkotilanne. ja se pakkotilanne on ollut se, että mun koiraani on revitty turkista ja käyty potkimassa ja mikään puhe ei niille penikoille perille mennyt. Tajusivat vasta kun otin tukata kiinni että miltä se tuntuu. Toinen vaihtoehto olis ollut että koirani olisi opettanut tapoja, kun ei kerta niitten lasten vanhemmat siihen kykene.
kaikenlaisia... kurita omia mukuloitas mutta jätä muiden tenavat rauhaan!!!
Olisit sinä voinu koirasi kanssa lähtee pois (ulkotilanteessa) tai sulkea koiran toiseen huoneeseen (sisätilanteessa) pois lasten ulottuvilta.
seuraavan kerran kun ehkä joku teidän penskoistanne tulee MUN pihaan tai meille sisälle ja alkaa rääkätä tuota koiraa niin en eväänikään liikauta. se onkin sitten mukavaa huomata ettei enää edes lapsella ole tukkaa mistä nippaista, kun koira söi pään...
pitää perkele huoli että teidän ihanat lapsenne EIVÄT TULE TOISTEN PIHOILLE!!!