Minusta ihmisten uskomukset ovat heidän henkilökohtaisia uskomuksiaan ja niitä ei ole mitään syytä jakaa.Mihin uskot?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta ihmisten uskomukset ovat heidän henkilökohtaisia uskomuksiaan ja niitä ei ole mitään syytä jakaa.Mihin uskot?
No, se on tietysti jokaisen oma asia, mihin aikansa käyttää. Jos on kokemus siitä, että itsenäinen tiedon etsiminen on liian kuluttavaa ja on helpompi vaan uskoa muita, niin eihän se hirveän hyvä juttu ole?Millä tavalla tavallinen työssäkäyvä ehtisi hakea tiedot itse? For real. En usko, että olet itsekään kehittänyt itsellesi "suurennuslasia" jonka avulla olisit tutkinut maailman ihmeitä ja ajatellut itse löytämäsi pohjalta. Olet lukenut toisten ajatuksia esim. historiasta.
Mutta yhteiskunta olisi toki hyvin mielenkiintoinen, mikäli heitettäisiin tuhansien vuosien kirjoitukset ämpäriin ja aloitettaisiin alusta.. joka syntymästä.
Saako tässä mallissasi kuitenkin käyttää jo olemassaolevaa tekniikkaa ja keksintöjä, vai tulisiko nekin ajatella itse?
(Pahoittelut ylimääräisistä ”laatikoista” joita ilmestyi)Kuinka niin? Selvästi viittaat alla siihen että kun ateistit ei usko jumaliin, niin he ovat omasta mielestään oikeassa.Luit kysymyksen väärin. Vastasit väärään kysymykseen. Et huomannut jutun lankaa.
Ja siksi on relevanttia kysyä todistetta sellaisten olemassaolosta joita uskovaiset väittävät olevan mutta kukaan ei vaan ole kuvannut tai videoinut
Nii söpöä tuo palstan attejen ajattelu, että he olis oikeassa koska muut ovat väärässä. Älykästä kolmivuotiaalle.
Tämä jäi piiloon yllä:Millä tavalla tavallinen työssäkäyvä ehtisi hakea tiedot itse? For real. En usko, että olet itsekään kehittänyt itsellesi "suurennuslasia" jonka avulla olisit tutkinut maailman ihmeitä ja ajatellut itse löytämäsi pohjalta. Olet lukenut toisten ajatuksia esim. historiasta.
Mutta yhteiskunta olisi toki hyvin mielenkiintoinen, mikäli heitettäisiin tuhansien vuosien kirjoitukset ämpäriin ja aloitettaisiin alusta.. joka syntymästä.
Saako tässä mallissasi kuitenkin käyttää jo olemassaolevaa tekniikkaa ja keksintöjä, vai tulisiko nekin ajatella itse?
Uskovaiset aikuiset nimenomaan ovat kolmivuotiaiden tasollaNii söpöä tuo palstan attejen ajattelu, että he olis oikeassa koska muut ovat väärässä. Älykästä kolmivuotiaalle.
Minusta ihmisten uskomukset ovat heidän henkilökohtaisia uskomuksiaan ja niitä ei ole mitään syytä jakaa.
Vastaan vaikket kysynyt minulta:Mihin uskot?