Ei ymmärrä..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petetty vaimo

Vieras
Mieheni jäi kiinni txtailusta yhen sutturan kanssa jonka oli löytänyt netistä.. :'(
No, mä sit ihan asiallisesti kysäsin kyseiseltä naikkoselta et mitä mun ukkokulta siitä oli halunnut ja kertoi että olivat muutaman viestin lähetelleet ja oli halunnut tutustua tähä muikkiin..
No se loppu kun seinään kun narahti.
Nyt kuukautta myöhemmin tää eukko lähettää mulle testiviestin ja kysyy miten meiän kävi ja onko kaikki jo hyvin.. Ja mä en helevetti sentään voi ymmärtää minkä takia sitä kyseli!!! Ymmärrättex te?
ja kun ne ei oo kerinnyt kun kymmenisen viestiä lähetteleen niin mitä se sille kuuluu..

No aika tylyn tempun miehesi teki....Minä oisin kyllä saattanu potkasta jo pellolle jos minun mieheni noin tekis..Ja en tiiä et mitä se toinen nainen sit ois kyselly?? Oiskos sillä ruvennu omatunto kolkuttelee tai sit oiskos tarkistanu et onkos ukko vapaata "riistaa"??? Tiesikö tää toinen nainen sit sinusta sillon kun viestejä laitteli???? Aika outoa kuiteski et tolleen kyselee??? Mutta voimia sulle :hug:

Eipä tiennyt musta ja lapsista mitään ennen kun sille asiasta ilmoitin..
Mä olin kanssa lähtemässä lätkiin ton ukkoni luota, mutta rakkaus voitti.. :heart:
Tää on ollut erittäin raskasta aikaa, saan kaameita hysteriakohtauksia aika ajoin sekä masentaa toisinaan ihan pirusti.
Mekin ollaan oltu reippaasti yli 10 vuotta yhes ja koskaan ei ole tarvinnut miettiä mitä rakkaani tekee.. Ja luottamus on ollut 250.. nyt sitä jäljellä kaikki 50.
Kiitos sinulle ystävä hyvä voimien toivotuksesta, kyllä tässä päivä kerrallaan mennään ja toivottavasti ylös päin..

ompa kyllä temppu, en kyl minäkään tajua mitä se nainen enää kyselee sulta mitään, no ihmisiä on moneen junaan...
toivottavasti saatta asiat järjestykseen ja luottamuksen ajankanssa takaisin, sitä kun ei voi ostaan, se pitää ansaita...
iso halaus ja voimia sulle ja lapsille ja toivotaan että kesästä tulee aurinkoinen ja myös sinun elämäsi aurinkoistuun =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 20:46 Petetty vaimo kirjoitti:
Eipä tiennyt musta ja lapsista mitään ennen kun sille asiasta ilmoitin..
Mä olin kanssa lähtemässä lätkiin ton ukkoni luota, mutta rakkaus voitti.. :heart:
Tää on ollut erittäin raskasta aikaa, saan kaameita hysteriakohtauksia aika ajoin sekä masentaa toisinaan ihan pirusti.
Mekin ollaan oltu reippaasti yli 10 vuotta yhes ja koskaan ei ole tarvinnut miettiä mitä rakkaani tekee.. Ja luottamus on ollut 250.. nyt sitä jäljellä kaikki 50.
Kiitos sinulle ystävä hyvä voimien toivotuksesta, kyllä tässä päivä kerrallaan mennään ja toivottavasti ylös päin..

toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin...itsekkin olen ollut mieheni kans 9 vuotta ja onhan siinä kaikenlaista sattunut matkan varrella..ja ei kait sitä tässä oltais jos ei anteeks osais antaa....ei meilläkään se luottamus aina paras mahdollinen ole ollut, mutta ajan kanssa parempi =) toivon että teilläkin sitten ajan kanssa =) :hug:

Tuli vaan mieleen että jospa mies taas laittelee viestiä tälle naiselle ja hän haluaa tietää miten teillä menee, jos vaikka mies valehtelee että teillä menee huonosti ja olette eroamassa.....
ja nainen ei halua alkaa millekkään ennenkuin tietää mitä teillä on meneillään.

En usko että mieheni ukaa enää viestitellä sen kanssa koska tilattuna on puhelinerittelyt.. :)
Ja ainakin mulle lupas ettei enää koskaa tee vastaavaa, mä kun olin tosi rikki koko jutusta, vaikutti siihen et paino laski roimasti viikon aikana, sain tärinäkohtauksia, ja itkin koko ajan. Ja pakkohan mun on opetella luottaan siihen että kaikki ns. seikkailut ohi, jos aiotaan pysyä parina.. :heart:

Minäkin arvelisin, että tämä nainen tekstasi sinulle siksi, että halusi tietää, olisiko mieheesi mahdollisuuksia. Ilmeisesti eukko oli ihastunut mieheesi. Aika epätoivoinen teko tekstata sinulle! Olisi varmaan parempi, ettet vastaisi niihin tekstareihin, vaan jättäisit omaan arvoonsa. Nenä pystyyn vaan! Miehesi teki kyllä ikävän tempun, mutta toivottavasti on nyt myös oppinut jotain! Annoit totisesti opetuksen, kun tartuit asiaan heti. Se oli suoraselkäinen teko! :flower: :flower: :flower:

Mitä miehesi sanoi kun kerroit että nainen oli ottanut yhteyttä sinuun?
Parasta kai olisi että soittaisit naiselle ja kysyisit miksi hän sinulta kyselee... Voi olla että hänellä on paha mieli, mutta voi olla että kyseessä on muutakin. Koska nainen kyseli sinulta, hän ei ole valmis kakkoseksi.

Luotttamuksen palautuminen vie aikaa ja takapakkiakin tulee joten parasta on että pystyt puhumaan tunteista ja epäilyksistä miehesi kanssa. Sinunkin ajatuksesi teidän suhteesta voi vielä muuttua. Anna itsellesi aikaa.

Ukko sanoi että ihan kun oltas tän eukon kanssa parhaita kamuja, kun tollasii kyselee..
Mä itse asiassa soitin sille heti kun asia tuli ilmi et mitä mun ukko siitä halus ja kerto kyl kaikki samat kun miehenikin. Ainoo mikä häiritsi oli se että akka kehu, etten ollut ainoa vaimo joka kyseli samaa asiaa.. Ehkäpä se vaan on niin täynnä itseensä ja nyt sai kolauksen kun juttu loppu ennenku ehti alkaakkaan.. :laugh:
Me onneksi pystytään puhumaan asiasta ja heti kun joku mua vaivaa kerron kyllä miehelleni siitä etten jää vatvomaan sitä itsekseni.
Mies vaan sanoo ettei haluaisi enää puhua koko jutusta koska sen mielestä oli muutenkin aivan tyhmä temppu.. :heart:

Yhteistyössä