ei yksinäinen unta saa, mutta mistä sen kumppanin voi löytää? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ollut niin pitkään sinkkuna, että kaipaisin jo uusia ihmissuhteita tai siis sitä yhtä ja oikeaa tietysti. en tiedä johtuuko avioliiton kariutumisesta vai mistä, mutta olen alkanut miettiä mahdollisuutta että mitä jos se oikea minulle onkin nainen, ei mies?
mutta missä voi tavata uuden ihmisen? etenkin samaa sukupuolta olevan? mahdoton tehtävä tämmöselle ujolle ei minkään näköiselle yksinhuoltajaäidille :( nettirakkauksiin en vain usko, olen kurkkinut noita sivuja kyllä, mutta ei vaan tunnu minun jutulle ne.
ja kun heti kun joku laittaa viestiä, niin lähden karkuun tai alkaa kammottaa. baareissakaan en käy ja ovelle tuskin kukaan noin vain tulee.

miten te olette tavanneet miehenne/naisenne?
ja mistä sen tietää onko hetero vai bi vai mikä :/

Joo, toi tunne on niin tuttu. Oon ollut sinkkuna jo 3,5 vuotta. En vain löydä ketään. Niin, moni tuttavista on eronnut mun jälkeen ja jokainen on löytänyt melkeen heti uuden kumppanin. Ja sit se et tästä sinkkuudesta kuule omilta tuttavilta, sukulaisilta ja työkavereilta.

entäs mitäs jos se oikea tuli ja meni jo ja minä mokasin kaiken? love is blind ja minä olin sokea ja mykkä ja kuuro ja ennenkaikkea vissiin typerä aikanaan.
en kaipaa seksiä tai mitään semmoista, kaipaan vaan jonkun jakamaan tätä arkea ja edes halaamaan välillä :'(

Ei kannata. Ei sitä hyvää, fiksua ja luotettavaa löydy kuitenkaan. Kiittäkää luojaanne, että olette sinkkuja, eikä tarvitse päästä kenestäkään eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;27948447:
Ei kannata. Ei sitä hyvää, fiksua ja luotettavaa löydy kuitenkaan. Kiittäkää luojaanne, että olette sinkkuja, eikä tarvitse päästä kenestäkään eroon.

Toi on toisaalta niin totta, mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. No, täytyy ens kerralla olla vähän tarkempi valinnan suhteen.

[QUOTE="Julia";27948319]Se tulee kun sitä ei edes odottaisi kohtaavansa :) Kyllä se tulee vielä jostain.[/QUOTE]

Ei tule kaikille. Yli 10 vuotta ollut tässä sinkkuna, ainoa mitä olisi tarjolla on jotain hirveitä juoppoja. Ja sellaisia en huoli, joten yksinhän se on oltava. Onneksi minussa on erakon vikaa niin ei ole niin raskasta tämä yksinolo.

Yhteistyössä