ihan kamalaa..ei tällasta voi tapahtua oikeassa elämässä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janita

Vieras
mitä mä nyt teen, kun olen jo puoli vuotta pettänyt miestäni. :ashamed: mun tapoihin ei kuulu valehtelu eikä pettäminen, mutta puoli vuotta sitten tapasin puistossa naisen, jonka kanssa juttu alkoi luistaa ja meistä tuli ystävät. olin siis lapseni kanssa puistossa. noh, nyt mulla on suhde tämän naisen kanssa. rakastan ukkoa, koska hän on lapseni isä ja aviomieheni, mutta en jaksa sen kyselyitä toisesta lapsesta! :headwall: en tiedä olenko hetero, bi vai lesbo :(

kaikkee voi tapahtua... suosittelen että puhut asiasta miehesi kanssa... jos on hyvä tuuri niin kaikki menee hyvin, mutta jos hän ei osaa käsitellä asioita ja on jyrkkä mielipiteissään ( ei esim siedä ajatusta kahdesta naisesta.. ) niin sit voi tulla tenkkapoo... mutta onneks useimmat miehet kai on sinut naistenkeskisissä jutuissa.. ;) ja mielipiteethän voi muuttua, kun asioita ajattelee paremmin. lykkyä pyttyyn!

Miksi ei voisi tapahtua? Tai siis tapahtuuhan sitä, koko ajan. Valitettavasti. Et tosiaan ole maailman ensimmäinen ihminen, jolla on avioliiton ulkopuolinen suhde.

Nyt sun on mietittävä, mitä haluat elämältä oikeasti ja toimittava sen mukaan. Tuollainen salailu ei voi jatkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Vaikea tilanne. Tietääkö tämä nainen tunteistasi? =)
Hmm... pitääkin huomenna lähteä pojun kanssa puistoon tai pulkkamäkeen katsastamaan tarjontaa :whistle:

nainen tietää, että olen naimisissa ja että rakastan miestäni. hän olisi halunnut harrastaa seksiä kanssani, mutta minä kieltäydyin mieheni tunteita ajatellen. niin pitkälle en sentään halua mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Vaikea tilanne. Tietääkö tämä nainen tunteistasi? =)
Hmm... pitääkin huomenna lähteä pojun kanssa puistoon tai pulkkamäkeen katsastamaan tarjontaa :whistle:

nainen tietää, että olen naimisissa ja että rakastan miestäni. hän olisi halunnut harrastaa seksiä kanssani, mutta minä kieltäydyin mieheni tunteita ajatellen. niin pitkälle en sentään halua mennä.

no mitään ei siis ole edes tapahtunut?? :/