[QUOTE="kolmen lapsen äiti";27097250]Täällä myös yksi kohtalotoveri. Kaverit hävinneet ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Sain esikoisen 21-vuotiaana, ja muilla kavereilla oli aivan muut kuviot tuon ikäisinä, opiskelut ym. Jäin aika yksin.. Edelleen yksinäisyys vaivaa, ikää 27 ja lapsia kolme. Jokaisen lapsen jälkeen olen hetken ollut työelämässä, jossa mukavat työkaverit, mutta ei sen syvempään kaveruuteen/ystävyyteen ole koskaan johtanut. Nyt kolmen lapsen äitinä tuntuu että ei ole aikaa/jaksamista edes yrittää löytää ystäviä, kun lasten menot (kerhot, eskarit, terapiat..) vievät niin paljon aikaa ja energiaa..[/QUOTE]
Mä olen kohta kolmen lapsen äiti ja 28. Sain itsekin esikoisen 21-vuotiaana. Itsekin jäin silloin yksin, kaveripiirin ulkopuolelle. Muilla oli omat jutut ja mulla perhe. Yritin roikkua jonkin aikaa mukana, soitella, lähteä ulos mutta niin ne yhteydet katkesivat. Työjuttujen suhteen sama homma. Mistä päin olet?
Mulla olis lasten ja perhe-elämän lisäks aikaa ja mielenkiintoa todellakin tapailla muita, ja tutustua uusiin ihmisiin! Alkaa tuntumaan ihan hullulta etten ole täältä uudesta kaupungista saanut yhtään ystävää, jonka kanssa voisi enemmänkin tapailla ja nähdä.
Olen ottanut tavaksi käydä nyt perhekerhossa, vaikka sielläkin on jo omat piirit ja porukat niin aina siellä vähän pääsee juttelemaan muiden äitien kanssa vaikka ne jutut ovatkin sellaisia lapsiin liittyviä, no - perhekerho
Mulla olis kyllä muitakin puheenaiheita jos enemmän tutustuisi.