ei yhtään ystävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mikä mua vaivaa!!!???
Mulla ei ole ainuttakaan ystävää/kaveria jonka kanssa joskus viettäisin aikaa. Ennen oli, vaan ei enää. Jotenkin kaikki on tippuneet pois ja syy on minun omassa erakoitumisessani. Ahdistaa nähdä ihmisiä, en ole enää kiinnostunut kenestäkään enkä kenenkään kuulumisista, eikä minua huvita kertoilla omia asioita kenellekään. mutta silti välillä on yksinäinen olo.

vissiin jotain masennusta? lääkärille en voi mennä, minusta ei tehdä sen perusteella ainuttakaan ls-ilmoa kun siihen ei sentään syytä ole.
harmittaa vaan oma itseni. facebook on mun kontakti muihin ihmisiin ja monesti tuntuu että se riittää, mutta välillä havahdun että ei tää näin voi ollla.

Tää on tätä suomalaisuutta. Sitten vanhainkodissa ihmetellään kun kukaan ei käy eikä muista. Ystävyyssuhteiden ylläpito vaatii kovaa työtä. Ei ne itsekseen tule. Sitä saa mitä tilaa ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nähty on;28712488:
Tää on tätä suomalaisuutta. Sitten vanhainkodissa ihmetellään kun kukaan ei käy eikä muista. Ystävyyssuhteiden ylläpito vaatii kovaa työtä. Ei ne itsekseen tule. Sitä saa mitä tilaa ikävä kyllä.

Tuo sinun kommenttisi on sitä suomalaisuutta :D isketään puukolla ja piruillaan, ei mitään empatiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28712498:
Tuo sinun kommenttisi on sitä suomalaisuutta :D isketään puukolla ja piruillaan, ei mitään empatiaa.

Niinpä. En oikein tiedä mitä sanoisin ap:lle mutta laittaisin tähän sellaisen halauskuvan jos osaisin.

Miksi susta tehtäis ls-ilmoitus, jos sulla ei ole ystäviä? Ei pelkän masennuksen takia tehdä ilmoitusta, kyllä siinä pitää aina olla huoli niistä lapsista. Kaikki masentuneet eivät ole haitaksi lapselle eikä kaikkien masennus vaikuta lapsiin.

Hanki rohkeasti apua siihen masennukseen. Sitten kun alat taas sietää ihmisiä ympärilläsi, kutsu vaikka lasten kavereita vanhempineen kylään.

• Tykkää
Reactions: tritonia
Ihan kuin itse olisin tuon kirjoittanut! Itselläni kolme lasta joista yksi erityislapsi, ja lisäksi teen vuorotyötä.. Tuntuu että ei kerkiä eikä ole energiaa pitää yllä ystävyyssuhteita tai etsiä uusia ystäviä. Usein kärsin yksinäisyyden tunteista, ja se masentaa.. :/ En ole siis masentunut, mutta jotenkin vain jämähtänyt omaan erakkouteeni..

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28712498:
Näitä ei vaan jaksa lukea vuodesta toiseen. Kukaan ei halua auttaa itseään, vaikka kaikki on itsestä kiinni.

Yhteistyössä