ei voimia pitää tätä vauvaa, abortti?adoptio?

  • Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa
Millä viikolla voi viedä raskaudenkeskeytyksen tehdä?
Entä jos annan adoptioon lapsen synnyttyä, saanko tavata perheen etukäteen ja saako lapsi uuden kodin heti synnyttyään?

En ole feikki! Tämä täysin totta. Pelottaa ajatus miten yksin pärjään lapsen kanssa, koska sukuni ei kukaan hyväksy vauvan odotusta. Koko ajan saan kuukka, miten huonosti raha-asiat on, olen tytötön, ei minusta ole äidiksi. :'( Kuolen tähän, en jaksa.
 
auttakaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:52 Malviina kirjoitti:
Älä tee päätöstä jota kadut lopun elämääsi. Voisitko laittaa mulle yv:tä, voisin kertoa sulle jotain.
Ei minulla täällä tunnuksia. Voitko kertoa jotain täsää näin? Kaikki auttaisi, jos siitä pienintäkään apua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:54 auttakaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:52 Malviina kirjoitti:
Älä tee päätöstä jota kadut lopun elämääsi. Voisitko laittaa mulle yv:tä, voisin kertoa sulle jotain.
Ei minulla täällä tunnuksia. Voitko kertoa jotain täsää näin? Kaikki auttaisi, jos siitä pienintäkään apua.
No se on sellainen asia, jota en täällä kirjoita, laitatako sähköpostia mulle? psn@suomi24.fi
 
auttakaa
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
Oiskos abortti viikkoon 12 asti.. vai muistanko väärin.

(olet kyl provo, mun tutka piippaa)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
No itse tiedät, en käytä tietojasi missään tapauksessa väärin, vain luottamuksellisesti vastaan sinulle, samoin minun nimeni näkyy sähköpostissa ja asia on arka päivän valoon.
Jos tulet toisiin aatoksiin, kirjoita toki. :hug:
 
auttakaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:02 Lunatic kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
Oiskos abortti viikkoon 12 asti.. vai muistanko väärin.

(olet kyl provo, mun tutka piippaa)
Työnnä ne tutkas p**********. Tää niin totista totta, mieti omalle kohdalle, olet 22-v raskaana ja jokainen lähelläsi(lapsen isä, omat vanhemman, sisarukset, lapsen isän suku) soittelee päivittäin ja kyselee joko abortti on tehty. meiltä ei tule apua, olet pilannut meidän elämän, pokamme elämän..jne.. Mäin minulla. Muut painostavat, miten tällasessa tilanteessa voi jaksaa raskaana ja olla ajattelematta että jos muut ovatkin oikeessa. Minua uhkaillaan(lapsen isän suku) että jos synnytän lapsen niin he niin kauan soittavat sosiaalihuoltoon ja kertovat minusta valheita että lapsi viedään minulta. Tiedän että se ei olisi mahd koska olen terve nainen, joka ei juo, ei käytä huumeita ja muutenkin elän normaalia nuoren naisen elämää. Mutta kyllä muiden suhtautuminen saa miettimään. Kun joku tukisi niin olisi hyvä olla ja voisin onnellisesti odottaa vauvaa. :'(
 
auttakaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:05 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
No itse tiedät, en käytä tietojasi missään tapauksessa väärin, vain luottamuksellisesti vastaan sinulle, samoin minun nimeni näkyy sähköpostissa ja asia on arka päivän valoon.
Jos tulet toisiin aatoksiin, kirjoita toki. :hug:
Jos kirjaudun ja laitat yy:tä
 
Tuosta adoptiosta että biologinen äiti ei tapaa lapsen adoptiovanhempia mutta hän pystyy esittämään joitain toiveita siitä millainen perhe kyseessä, tutut jotka saivat adoptiolapsen niin heidän lapsensa bioäiti oli toivonut että lapssi menisi perheeseen missä lemmikkejä...

Lapsi menee synnyttyään "sijaiskotiin" jossa hän on lainmäärittämän ajan noin 8vk ja äidillä on oikeus muuttaa mieltään, jos hän ei halua lasta kasvatettavakseen niin lapselle järjestetään vanhemmat.

Abortin viikkoraja on 12rv, sen jälkeen on anottava erikoislupa
 
auttakaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:05 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
No itse tiedät, en käytä tietojasi missään tapauksessa väärin, vain luottamuksellisesti vastaan sinulle, samoin minun nimeni näkyy sähköpostissa ja asia on arka päivän valoon.
Jos tulet toisiin aatoksiin, kirjoita toki. :hug:
En jaksa alkaa tätä varten rekisteröitymään. Siinä näkysis se minun sähköposti ja en halua kenennkään näkevän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:18 auttakaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:05 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
No itse tiedät, en käytä tietojasi missään tapauksessa väärin, vain luottamuksellisesti vastaan sinulle, samoin minun nimeni näkyy sähköpostissa ja asia on arka päivän valoon.
Jos tulet toisiin aatoksiin, kirjoita toki. :hug:
En jaksa alkaa tätä varten rekisteröitymään. Siinä näkysis se minun sähköposti ja en halua kenennkään näkevän.
sähköposti ei näy kaikille vaikka rekisteröityis. se näkyy vain jos erikseen niin valitsee.
 
joo
Kirurginen keskeytys tehdään 12 vk asti ja lääkkeellinen 9 vk asti. 12 vk sta ylöspäin pitää olla painavat syyt esim. raiskattu tms

näin on!! ja näethän sä netistä muualtakin noi. kun vaan jaksat katsoa
 
auttakaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:20 miero kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:18 auttakaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:05 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
No itse tiedät, en käytä tietojasi missään tapauksessa väärin, vain luottamuksellisesti vastaan sinulle, samoin minun nimeni näkyy sähköpostissa ja asia on arka päivän valoon.
Jos tulet toisiin aatoksiin, kirjoita toki. :hug:
En jaksa alkaa tätä varten rekisteröitymään. Siinä näkysis se minun sähköposti ja en halua kenennkään näkevän.
sähköposti ei näy kaikille vaikka rekisteröityis. se näkyy vain jos erikseen niin valitsee.
joo mutta ylläpidolle näkyy sähköposti.
 
Eihän nyt tollasessa suvussa/perheessä kannata olla. Mä en ainakaa antais oman porukan noin pompttaa ja määräillä. Mä tekisin lapsen ja sinnillä hoitaisin sen yksin vaikka enkä antais vauvan kärsiä toisten tyhmyydestä.
 
Voimia!!

Tukiverkkoa kyllä löytyy, esim neuvolasta tai pelastakaa lapset ry:stä. Aborttia elä ainakaan tee, monet kärsivät lopun ikää nuoruudessaan tekemästä aborttipäätöksestä.

Ota yhteyttä Pelastakaa lapset ry:hyn. Tuttavani saivat n 1 kk sitten sen kauta itselleen hartaasti odotettuaan peräti 6 V U O T T A adoptiolasta koska omaa eivät saa. Saivat n 2 kk:n ikäisen vauvan, vauva sai rakastavat ja hyvät vanhemmat, turvallisen kodin jossa on hyvä kasvaa. Jos joku olisi tehnyt abortin n 9 kk sitten, tämä perhe ei olisi niin onnellinen kuin on nyt.
Älä tee aborttia, moni lapseton pariskunta anta ilomielin hyvän kodin lapsellesi jos koet ettet jaksa itse häntä kasvattaa. Tsemppiä!
 
Teet miten itse parhaaksi näet. Joskus abortti on hyvä vaihtoehto, joskus adoptio, joskus lapsen pitäminen itse. Kukaan muu kuin sinä itse ei voi kertoa mikä olisi sinun tilanteessasi se ehdottomasti parhain ratkaisu.

Mutta mitään ilkeilyä sinun ei pidä ottaa vastaan keneltäkään. Jos miehen suku uhkailee, niin sano että et sinä lasta ole yksin pykännyt kasvamaan. Ja luuri korvaan muillekin jos keskustelu menee asiattomuuksiin.

Neuvolaan jos soitat niin saat varmasti ajan jollekin kenen kanssa voit mennä juttelemaan ja miettimään asiaa. Saattaahan omassa kunnassasi olla lisäksi keskusteluryhmiä samassa tilanteessa oleville naisille.

Tsemppiä ja voimia sinulle. Yritä pysytellä positiivisena äläkä anna kenenkään haukkua tai lytistää sinua!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:25 auttakaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:20 miero kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:18 auttakaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:05 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 17:59 auttakaa kirjoitti:
Malviina:
en mä laita. En halua nimeäni muiden tietoon ja sähköpostissa on nimeni.

tietääkÖ kukaan tuosta abortista, millä viikolla sen voi vielä tehdä? :'(

Entä adoptio jutuista? :'(
No itse tiedät, en käytä tietojasi missään tapauksessa väärin, vain luottamuksellisesti vastaan sinulle, samoin minun nimeni näkyy sähköpostissa ja asia on arka päivän valoon.
Jos tulet toisiin aatoksiin, kirjoita toki. :hug:
En jaksa alkaa tätä varten rekisteröitymään. Siinä näkysis se minun sähköposti ja en halua kenennkään näkevän.
sähköposti ei näy kaikille vaikka rekisteröityis. se näkyy vain jos erikseen niin valitsee.
joo mutta ylläpidolle näkyy sähköposti.
No joo, mitähän se ylläpito sunkin sähkärilläs tekee?? Varmaan joutavat kyttäämään kuka täällä mitäkin kirjottaa ja ehkä jopa muistavat kaiken mitä tänne on tullu kirjoteltuu...
Että terveisiä vaan Porvoosta! :LOL:
 
Selvästikin haluat pitää lapsen, koska puhut toiveestasi odottaa onnellisesti. Ikävä juttu, että läheisesi suhtautuvat kielteisesti, mutta eivät he ole maailman ainoat ihmiset ja vaikka he tukisivatkin, niin silti joutuisit ottamaan itse vastuun itsestäsi ja lapsestasi. Oletko käynyt neuvolassa? Ota siellä asia puheeksi ja pyydä apua, kyllä he varmaan jotain osaavat neuvoa, sehän on heidän työtään. Ota selvää mistä saat tukea ja apua, ei yksin ole pakko jäädä eikä tehdä peruuttamattomia ratkaisuja vasten tahtoaan vain siksi, että sukulaiset siihen painostavat. Unohda välillä muut ihmiset ja toimi omaksi parhaaksesi niinkuin itse haluat.
 

Yhteistyössä