E
en osaa sanoa
Vieras
Muuten en voi auttaa, mutta mieluummin minäkin eroan kun muutan, niin t'rkee mulle on oma koti/synnyin paikka (tämä ei ole miehen synnyin paikka)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 23:36 en osaa sanoa kirjoitti:Muuten en voi auttaa, mutta mieluummin minäkin eroan kun muutan, niin t'rkee mulle on oma koti/synnyin paikka (tämä ei ole miehen synnyin paikka)
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 16:44 neea kirjoitti:haloo...voiko joku olla todella niin kiinni asuinpaikassaan?! Eikö kaikkein tärkeintä ole se että molemmilla on hyvä olo ja parisuhteessa kumpikin on samanarvoisita.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 21:03 tara kirjoitti:olemme olleet mieheni kanssa pian 10 vuotta yhdessä josta 7 naimisissa. olen yrittänyt 7 vuotta sanoa että muutetaan muualle jotta koulut olisi lähempänä ja että saisin paremmin töitä,7 vuotta sitten mies oli vielä työttömänä . vastaus on ollut: OTETAAN ERO ENNEMMIN KUIN MUUTAN !!
koko ajan meidän välejä hiertää se että kaipaan pois tästä paikasta,opiskelemaan jne..olen koittanut vain ajatella että onhan mulla tässä paljon mistä olla kiitollinen !!
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 20:39 isäntä 77 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 16:44 neea kirjoitti:haloo...voiko joku olla todella niin kiinni asuinpaikassaan?! Eikö kaikkein tärkeintä ole se että molemmilla on hyvä olo ja parisuhteessa kumpikin on samanarvoisita.
Tottakai voi kiintyä kotopaikkaasa....meillä on isän puolen suvusta yli sata vuotta historiaa tällä mäellä!!! Onneksi vaimoki on tänne kiintyny.
Ei täältä kertakaikkiaan voi lätee meneen.Pitää elää niin,jotta saamma täälä loppuhun asti yhyres olla.Siinä se.
Vähä aiheen vierestä,mutta tulipa sanottua =)