Ihanasti kirjoitettu :heart: :'( Aivan, tärkeintä ottelua tässä nyt tosissaan pelataan, koko perhe :wave: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 09:05 äiree78 kirjoitti:Voimia koko perheelle ja varsinkin miehellesi; pelaa nyt tärkeintä otteluaan. :hug:
Kiitos, oi että *itkee* *sanaton*Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:04 Runoilija harmaana kirjoitti:Tämän runoni omistan miehellesi:
Vaikka sairauden varjo on synkkänä yllä,
tämän ottelun voitan varmasti kyllä.
Minä hoidoissa tarpeen mukaan ramppaan
ja syöpäni kyvyttömäksi kamppaan.
Voi lähteä tukka ja väsymys tulla,
kai pahoinvointia usein on mulla,
sillä sytostaatit on tuhtia kamaa,
mutta sairaat solut ne varmasti lamaa.
Minä katselen vaimoa, lapsia tässä
ja olen vahvasti elämässä.
Tämän kamppailun jälkeen kun jäälle palaan,
minä joukkuekavereitani halaan.
Minä saan olla varmasti näkemässä,
kun lapseni kasvavat yhdessä tässä.
Kevätjuhlassa jännittyneenä lienen,
kun kuulen kaksosten laulun pienen.
En estä kyyneltä vierähtämästä,
kun iloitsen suuresti elämästä.
Suvivirttä ei lakata laulamasta,
sen soinnuista alkaa kesä vasta!
upea runo, positiivisesti tulevaisuuteen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:25 Hölmölän-Iita kirjoitti:\Kiitos, oi että *itkee* *sanaton*Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:04 Runoilija harmaana kirjoitti:Tämän runoni omistan miehellesi:
Mieheltä kiitos ja sanoi että onpa kaunis runo, meni aika hiljaseksi kun liikuttui :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:04 Runoilija harmaana kirjoitti:Tämän runoni omistan miehellesi:
haist sä pAlkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:43 vieras kirjoitti:Tää on taas joku provo \|O
Haluuks sä osotteen ni tuut kyläilemään tänne meille, juttelet ton ukkosen kanssa? kirjauduhan ni pistäs osotteen tulemaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:43 vieras kirjoitti:Tää on taas joku provo \|O
mies on ihan hyvävointinen, tänään ei ole ollut öklöä oloa, ainakaan vielä. söikin aamulla heti ettei ehdi tullakkaan .. Ja muutenkin ihan hyvillä mielin ollut. Hieman väsyneen oloinen on toki, mutta hyvällä tuulella. =) Ja olen jutellut hänelle mun peloista ja sanonut että varmasti välillä kiukkuan hänelle, hän kyllä tietääkin että joskus kiukkuan ja rutisen ihan turhistakin..tempperamenttinen ku oon... :ashamed: Mutta nyt on todella tärkeää se että pystytään jutella kaikesta .Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:04 nahis kirjoitti:Millaisella voinnilla sun miehes tänään?Tai tuulella?Hänellä on tietysti vaikeaa koska sairaus on hänellä mut on sulla oikeus sanoa sille et suhunkin sattuu ja pelottaa ja huolettaa,ja sullakin on vaikeaa kun yrität yksin(varmaan suurimmaksi osaksi ainakin?)tehdä kotitöitä ja hoitaa lapsia.iso voimahali ja rutistus :hug:
Kiitos sinulle ja ihan huoletta murehdit omia "pieniäkin " asioita, koska jokaisella on omat murheensa *halaa* :heart: :hug: osasinkohan selittää mitä tarkoitan B)Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:04 MaTu kirjoitti::hug: Voimia sinulle ja miehellesi.
Vaikka en teitä tunne,niin silti olette monesti ajatuksissani.Tässä on tullut pohdittua omaa elämää ja sitä kuinka monesti tulee turhasta valitettua :ashamed:
Voimia ja aurinkoisia päiviä teille! :hug:
Kiitos , ihana sinä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 15:13 Melody kirjoitti:Aina kun tällä palstalla käväsen haen tän ketjun jollei oo ylhäällä ja luen teidän kuulumisia, olette ajatuksissa toisinaan vaikka teitä en ees tunnekaan. Voimia kovasti arkeen ja kamppailuun! =)