K
Kauhistunut
Vieras
Tuli taas riitaa miehen kanssa. Olisin halunnut että mies olisi tehnyt yhden asian toisin kuin teki. Siitä se riita paisui ja paisui kunnes lopulta kyllästyin kuulemaan minkälainen aina-kaiken-väärin-tekevä-otus olen. Sanoin että hae sitten joku toinen joka aina tekee niin kuin haluat. Kun kerran olen sinusta niin huono. Silloin mies paukautti: Kaikki muut ovat vielä huonompia, ei kannata ruveta hakemaan.
Silloin naksahti. Minä sain tarpeekseni. Siis minä olen huono mutta muut vielä huonompia ja siksi pitää olla minun kanssani. Ei siis mene minulla jakeluun. Nyt mietin vain miten olen voinut tuhlata aikaani mieheen joka ei ilmeisesti välitä minusta mitään, mutta on suhteessa koska ei parempaakaan löydä. Huh-huh. Ovatko miehet todella noin röyhkeitä?
Silloin naksahti. Minä sain tarpeekseni. Siis minä olen huono mutta muut vielä huonompia ja siksi pitää olla minun kanssani. Ei siis mene minulla jakeluun. Nyt mietin vain miten olen voinut tuhlata aikaani mieheen joka ei ilmeisesti välitä minusta mitään, mutta on suhteessa koska ei parempaakaan löydä. Huh-huh. Ovatko miehet todella noin röyhkeitä?