Ei voi olla totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puulla päähän lyöty

Vieras
Mun mies jätti mut reilu puoli vuotta sitten toisen takia ja nyt osa mun kavereista on alkaneet tän toisen naisen Facebook kavereiksi! Huomasin tän eilen ja en voi uskoa asiaa?! Kaverini tykkäs kyllä mun miehestä kovasti ja tehtiin paljon asioita porukalla, mut en voi ymmärtää et ne nyt on kavereita yhtäkkiä myös niiden kans!

eihän toi nyt oikeestaan niin kummallinen asia ole, jos teillä kerran exän kans oli yhteinen kaveripiiri. sattuuhan toi, tottakai. mutta ei tuo mua kyllä varsinaisesti yllätä.

No siis kaverit on kyllä mun hyviä kavereita, eivät miestä ennen lainkaan tunteneet, eivätkä siis myöskään tätä kolmatta osapuolta. Me oltiin yhdessä parisen vuotta ja kaverit on mulle miestä haukkuneet.

Kuuöe fbssa monilla on kaikenlaisia kaverita, ihan vaan hyvän päivän tuttuja jne. Jospa ovat vaan siellä kaverita. Toki osan sinun ystäviesi poikakaverit voi olla tekemisissä yhä exäsi kanssa ja sitä kautta myös tutustuvat exäsi uuteen naiseen.

kuinka helvetisti sydänsuruja ja mielipahaa toi naamakirja on maailmaan tuonu, jokaisen tällasen alotuksen jälkeen oon iloisempi etten oo sinne rekkautunut eikä oo halujakaan...

jos ne sun kaverit on sun hyviä kavereita, niin ne myös on! ei se tarkota sitä etteikö ne vois olla sen uuden muijanki kavereita, tuskin ne sun juttuja sille kertoilee, etköhän sinä ole heille tärkeämpi ku se! mun kaveripiirissä sama juttu nääs..

Alkuperäinen kirjoittaja puulla päähän lyöty:
No siis kaverit on kyllä mun hyviä kavereita, eivät miestä ennen lainkaan tunteneet, eivätkä siis myöskään tätä kolmatta osapuolta. Me oltiin yhdessä parisen vuotta ja kaverit on mulle miestä haukkuneet.

Mä olen poistanut mun kaverilistalta kaikki ne, joiden kaverilistalla on sellaisia, joiden en halua tietävän mun elämästä mitään.
Mun kavereissa ei ole mun hyvien ystävien eksiä, eikä niitä sinne tuu...

Poista ne kaverit, joiden tukeen et ole voinut luottaa, niin helppoa se on.

Siis täh? Pitäskö mun oikeesti olla vaan et ok, piditte peliä mun selnä takana, valehtelit mulle ja petit mun luottamuksen täysin ym. mutta et joo toki mun vanhat, hyvät kaverit alkaa nyt sit kavereiks myös sitten tän kolmanne osapuolen kanssa? Ja et käydään vaikka kaikki yhdessä baarissa, ei mua enää haittaa? Nämä samat kaverit, jotka ovat kumpaakin mulle haukkuneet ja joita tosi hyvinä kavereinani, ystävinä pidin. Ja ei kyse ei oo siitä että niiden poikakaverit olin mun eksän kavereita, niistä ei kukaan seurustele.

No en tiiä. Mulla on kaverina ystäväni eksä (oli siis mun FB-kaveri jo ennen niiden eroa) ja olen nyt myös hänen uuden avokkinsa kaveri. Eikä asiassa ole kyllä mun käsittääkseni kenenkään kannalta mitään ongelmaa, ihan samalla tavallaa olen ystäväni nykyisen kihlatun kaveri.

En mä nähnyt mitään syytä poistaa tätä ystäväni eksää kavereistani heidän eronsa jälkeen, edelleen ollaan kavereita, eikä tää mies ole mulle mitään pahaa tehnyt. Silloin tällöin näen häntä ja hänen nyksäänsä, joten on ihan luonnollista olla tämän nyksänkin kaveri. Tämä kaikki ei ole pois millään tavalla tältä ystävältäni, meidän välimme ovat ennallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
No en tiiä. Mulla on kaverina ystäväni eksä (oli siis mun FB-kaveri jo ennen niiden eroa) ja olen nyt myös hänen uuden avokkinsa kaveri. Eikä asiassa ole kyllä mun käsittääkseni kenenkään kannalta mitään ongelmaa, ihan samalla tavallaa olen ystäväni nykyisen kihlatun kaveri.

En mä nähnyt mitään syytä poistaa tätä ystäväni eksää kavereistani heidän eronsa jälkeen, edelleen ollaan kavereita, eikä tää mies ole mulle mitään pahaa tehnyt. Silloin tällöin näen häntä ja hänen nyksäänsä, joten on ihan luonnollista olla tämän nyksänkin kaveri. Tämä kaikki ei ole pois millään tavalla tältä ystävältäni, meidän välimme ovat ennallaan.

Pettikö tää ystäväsi eksä tai jättikö se sun ystävän tän nykyisen takia? Kyllä mä itsekin olen fb kavereita niiden eksieni kanssa jotka eivät mua pettäneet tai muuten paskamaisesti jättäneet ja myös ihan niiden nykyisten tyttökavereidenkin kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:

Pettikö tää ystäväsi eksä tai jättikö se sun ystävän tän nykyisen takia? Kyllä mä itsekin olen fb kavereita niiden eksieni kanssa jotka eivät mua pettäneet tai muuten paskamaisesti jättäneet ja myös ihan niiden nykyisten tyttökavereidenkin kaveri.

No ei se niiden ero ihan noin mennyt. Mutta vaikka olisikin, ei se eksä ole mulle mitään pahaa tehnyt. Eikä varsinkaan sen eksän nyksä.

Ootko kysynyt ystäviltäsi miksi he ovat yhtäkkiä kavereita myös tämän toisen naisen kanssa? Kuulostaa oudolta. En mä kyllä ainakaan teeskentele kavereita ihmisten kanssa jotka loukkaa mun ystävää, miksi ihmeessä? Olen lojaali ystävilleni. Epäilen, että tuskin yllä olevankaan kirjoittajan välit olis "ennallaan" ystävänsä kanssa jos ero olisi pettämiseen loppunut.

Alkuperäinen kirjoittaja joku raja:

Mä olen poistanut mun kaverilistalta kaikki ne, joiden kaverilistalla on sellaisia, joiden en halua tietävän mun elämästä mitään.
Mun kavereissa ei ole mun hyvien ystävien eksiä, eikä niitä sinne tuu...

Poista ne kaverit, joiden tukeen et ole voinut luottaa, niin helppoa se on.

peesi

Mun mies jätti mut reilu puoli vuotta sitten toisen takia ja nyt osa mun kavereista on alkaneet tän toisen naisen Facebook kavereiksi! Huomasin tän eilen ja en voi uskoa asiaa?! Kaverini tykkäs kyllä mun miehestä kovasti ja tehtiin paljon asioita porukalla, mut en voi ymmärtää et ne nyt on kavereita yhtäkkiä myös niiden kans!

No jos he ovat miehen kanssa tekemisissä, niin ilman muuta he ottavat hänen uuden kumppaninsakin kaverikseen.

No siis jotkut ihmiset vaan on niin pököjä, että ottaa kaveriksi kaikki, mitä Facebook vaan ehdottaa. Mäkin saan kaveripyyntöjä välillä ihan tuntemattomilta ihmisiltä, joilla sit vaan on yhteisiä kavereita mun kanssa. Ei kiitos, minun ei tarvitse pönkittää itsetuntoani Facebookin suurilla kaverimäärillä :D

muutamat hyvät kaverit kysyivät, että ei kai mua häiritse, jos käyvät kaljalla (petturi-)eksäni kanssa. vaikka mulla oli paska fiilis eksän takia, niin mielestäni mulla ei todellakaan ole oikeutta rajoittaa kavereideni oikeuksia tavata eksääni niin halutessaan, sen verran kypsyyttä löytyi kuitenkin :)

Yhteistyössä