Ei voi olla totta mutta on se!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja !!
  • Ensimmäinen viesti
!!
Tein negatiivisen raskaustestin pari kk sitten kun oli pahoinvointia josta kärsin myös ekassa raskaudessa. Testin tulos oli siis negatiivinen ja pahoinvointikin hävisi. Menkat on tulleet epäsäännöllisesti kuten aina.
Äsken pakkasin esikoisen vauva-ajantavaroita myyntiin ja käsiin osui kotidoppleri. Huvikseni kokeilin sitä ja...
No tiedättehän te!

Mies ei ole kotona ja olen ihan paniikissa. Soitin päivystykseen mutta eivät uskoneet ja käskivät huomenna soitella uudelleen.

Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mihin helvettiin pitäisi soittaa jos raskaus on jo pitkällä etkä ole tiennyt siitä! Mitä itse tekisit hätäpäissään? :eek:
No kipasepa apteekkiin ja tee testi.

Ja elä niitä doplerilla kuulemias suoliston ääniä kellekään esittele...

ap.
Naurattaa nyt toi päivystykseen soittaminen mutta paska oli mennä housuun kun niin säikäytti. Nyt kun alan tunnustella mahaa niin on se hieman kasvanut ja pulppuiluakin tuntuu.

Siis
Kyllä mä tunnistan vauvan sykkeen ja istukan viuhdunta kuului kans!
Eipä oo kovin luotettavia vehkeitä kotidopplerit. Kuulostelepa josko mieheskin on raskaana.

Mut oikeesti, jos ny oisikkin raskaana niin minkä ihmeen takia sun pitäis rynnätä päivystykseen? Apua apua, mä oon raskaana?

Mihin helvettiin pitäisi soittaa jos raskaus on jo pitkällä etkä ole tiennyt siitä! Mitä itse tekisit hätäpäissään? :eek:
No mulla raskaus selvis vasta puolenvälin tietämillä, eli noin viikolla 20. Eli kun tunsin liikkeitä, tajusin vasta raskauden. En mä silti hätäpäissään mihkään soitellu. Seuraavana päivänä neuvolaan vaan soitin, ja sain nopeesti ultraan ajan.

Yhteistyössä