Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Minä menen mieluummin ABC:lle syömään kuin johonkin hienompaan ravintolaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Minä menen mieluummin ABC:lle syömään kuin johonkin hienompaan ravintolaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Blaaah:No kyllä on saatavilla pastöroimattomia tuotteita ja graavikalaa ei pastöroida ikinä.. Todella typerää tuollainen lapsen hengellä/terveydellä leikkiminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Petri:Mitä eroa on jollain broilerin rintafileellä "hienossa" ravintolassa kuin ABC:llä?
Valkoinen pöytäliina ja pöydässä palava kynttilä?
Kyllä se niiin on, että monasti kokit ovat ihan sitä ja samaa tasoa molemmissa ja ABC:lla on ruuan taso jopa siksikin korkempi, kun se on tuoreempaa vaihtuvuuden vuoksi.
No jaa, eineksiähän sielläkin joskus tosin tarjotaan..
Kukin tavallaan. Minulle sen eron tekee se ympäristö. Jos huoltoaseman kahvio on juhlallinen paikka jollekin, se on ihan ok.
Sitä en kyllä ihan äkkiä menisi vannomaan, että ABC:lla ruuan laatu on parempaa ; )
Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Petri:Mitä eroa on jollain broilerin rintafileellä "hienossa" ravintolassa kuin ABC:llä?
Kyllä se niiin on, että monasti kokit ovat ihan sitä ja samaa tasoa molemmissa ja ABC:lla on ruuan taso jopa siksikin korkempi, kun se on tuoreempaa vaihtuvuuden vuoksi.
Kukin tavallaan. Minulle sen eron tekee se ympäristö. Jos huoltoaseman kahvio on juhlallinen paikka jollekin, se on ihan ok.
Sitä en kyllä ihan äkkiä menisi vannomaan, että ABC:lla ruuan laatu on parempaa ; )
Minua hieman jo ihmetyttää, kun ABC:lläkin näin nopsaan on otettu vuohenjuusto käyttöön ruokalistoilla. Yleensä olen tottunut pitämään sitä hieman parempien ihmisten lisäkkeenä ja perinteisestihän sitä on noiden parempien ravintoloiden listoilla ollutkin. Siellä tosin kielitaitoisten ihmisten vuoksi monasti chévre-nimellä.
Mitäköhän ne tuolla ABC:llä seuraavaksi keksivät kopioida hienommista paikoista, varmaan halloumin?
Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:Alkuperäinen kirjoittaja minä onneton:hyvää oli juu ja pala vuohenjuustoa oli jotenkin paistettu sellaiseksi käppänäksi siihen päälle, vaikka sisältä olikin kyllä ihan sitten vaaleaa...ja niitä oli vielä 2 palaa ( sekä broikkua että vuohenjuustoa) ja hyvillä mielin vedin naamaani.
Hääpäivää oltiin juhlimassa ostosreissun jälkeen.
Toivottavasti tuosta ei nyt mitään seuraa, sillä murheita on muutenkin jo mieltä mustaamassa![]()
kiva juhlia hääpäivää ABC:lla...
Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:Minua hieman jo ihmetyttää, kun ABC:lläkin näin nopsaan on otettu vuohenjuusto käyttöön ruokalistoilla. Yleensä olen tottunut pitämään sitä hieman parempien ihmisten lisäkkeenä ja perinteisestihän sitä on noiden parempien ravintoloiden listoilla ollutkin. Siellä tosin kielitaitoisten ihmisten vuoksi monasti chévre-nimellä.
Mitäköhän ne tuolla ABC:llä seuraavaksi keksivät kopioida hienommista paikoista, varmaan halloumin?
Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:Minua hieman jo ihmetyttää, kun ABC:lläkin näin nopsaan on otettu vuohenjuusto käyttöön ruokalistoilla. Yleensä olen tottunut pitämään sitä hieman parempien ihmisten lisäkkeenä ja perinteisestihän sitä on noiden parempien ravintoloiden listoilla ollutkin. Siellä tosin kielitaitoisten ihmisten vuoksi monasti chévre-nimellä.
Rucolaa en ole pahemmin vielä ABC:llä bongannut
Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:Minua hieman jo ihmetyttää, kun ABC:lläkin näin nopsaan on otettu vuohenjuusto käyttöön ruokalistoilla. Yleensä olen tottunut pitämään sitä hieman parempien ihmisten lisäkkeenä ja perinteisestihän sitä on noiden parempien ravintoloiden listoilla ollutkin. Siellä tosin kielitaitoisten ihmisten vuoksi monasti chévre-nimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei hienostelija:Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:Minua hieman jo ihmetyttää, kun ABC:lläkin näin nopsaan on otettu vuohenjuusto käyttöön ruokalistoilla. Yleensä olen tottunut pitämään sitä hieman parempien ihmisten lisäkkeenä ja perinteisestihän sitä on noiden parempien ravintoloiden listoilla ollutkin. Siellä tosin kielitaitoisten ihmisten vuoksi monasti chévre-nimellä.
Tuollaisissa tuulipukukansan paikoissa se yleensä kulkeekin suomalaisella nimellään "sinappikaali".
Joka siis kuvaakin sen makua aika mainiosti..
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ei hienostelija:Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:Minua hieman jo ihmetyttää, kun ABC:lläkin näin nopsaan on otettu vuohenjuusto käyttöön ruokalistoilla. Yleensä olen tottunut pitämään sitä hieman parempien ihmisten lisäkkeenä ja perinteisestihän sitä on noiden parempien ravintoloiden listoilla ollutkin. Siellä tosin kielitaitoisten ihmisten vuoksi monasti chévre-nimellä.
Tuollaisissa tuulipukukansan paikoissa se yleensä kulkeekin suomalaisella nimellään "sinappikaali".
En ole muuten koskaan nähnyt ruokalistalla sanaa sinappikaali. Ei kuulosta kovin herkulliselta...
Alkuperäinen kirjoittaja ei hienostelija:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ei hienostelija:Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:Minua hieman jo ihmetyttää, kun ABC:lläkin näin nopsaan on otettu vuohenjuusto käyttöön ruokalistoilla. Yleensä olen tottunut pitämään sitä hieman parempien ihmisten lisäkkeenä ja perinteisestihän sitä on noiden parempien ravintoloiden listoilla ollutkin. Siellä tosin kielitaitoisten ihmisten vuoksi monasti chévre-nimellä.
En ole muuten koskaan nähnyt ruokalistalla sanaa sinappikaali. Ei kuulosta kovin herkulliselta...
Rucola kuulostaakin paljon hienommalta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päivän erikoinen : lehmää sinappikaalilla...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Minä menen mieluummin ABC:lle syömään kuin johonkin hienompaan ravintolaan.
mulle vois olla eron paikka jos ukko veis hääpäivänä huoltamolle syömään |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Voi raukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja minä onneton:Hääpäivää oltiin juhlimassa ostosreissun jälkeen.
![]()
Huolestuttavaa minusta on se, että olitte ABC:lla juhlimassa hääpäivää. Aika ankeaa, sanoisin.
Täysi peesi! Oikeesti!
Lukekaa ennen kuin kommentoitte ja ennen kaikkea sisäistäkää lukemanne. Kiitos.
Sun pointti?
Rautalankaa idiootille: se, että ap tuossa selitti että kyse oli ex tempore kauppareissulla syömässä käymisestä, ei etukäteen suunnitellusta hääpäiväillallisesta. Siinä on ero. Meneekö sullekin jo jakeluun?
Alkuperäinen kirjoittaja Petri:Mitä eroa on jollain broilerin rintafileellä "hienossa" ravintolassa kuin ABC:llä?
'Alkuperäinen kirjoittaja Petri:Mitä eroa on jollain broilerin rintafileellä "hienossa" ravintolassa kuin ABC:llä?