ei vitsikkä, menin sitten ja söin abc:llä vuohenjuusto broikkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi raukkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minä onneton:
Hääpäivää oltiin juhlimassa ostosreissun jälkeen.

:(

Huolestuttavaa minusta on se, että olitte ABC:lla juhlimassa hääpäivää. Aika ankeaa, sanoisin.

Täysi peesi! Oikeesti!

Lukekaa ennen kuin kommentoitte ja ennen kaikkea sisäistäkää lukemanne. Kiitos.

Luettu on ja sisäistettykin. Ap on hysteerinen ihan turhasta asiasta ja siksi kommentoin, että minua huolestuttaa vuohenjuuston syöntiä enemmän hääpäivänviettopaikan valinta. Että kiitos vaan itsellesi, opettele sinäkin lukemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:
hyvää oli juu ja pala vuohenjuustoa oli jotenkin paistettu sellaiseksi käppänäksi siihen päälle, vaikka sisältä olikin kyllä ihan sitten vaaleaa...ja niitä oli vielä 2 palaa ( sekä broikkua että vuohenjuustoa) ja hyvillä mielin vedin naamaani.

Toivottavasti tuosta ei nyt mitään seuraa, sillä murheita on muutenkin jo mieltä mustaamassa:(

kiva juhlia hääpäivää ABC:lla...

joo ja vielä syömällä "broikkua" voi apua!!!!!!!!!

Mutta olihan se sentään spesiaalia, kun siinä oli sitä vuohenjuustoa. Ja hyvääkin kuulemma oli...Mutta nyt tuli ap:lle hysteria.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:

Huolestuttavaa minusta on se, että olitte ABC:lla juhlimassa hääpäivää. Aika ankeaa, sanoisin.

Täysi peesi! Oikeesti!

Sun pointti?

Rautalankaa idiootille: se, että ap tuossa selitti että kyse oli ex tempore kauppareissulla syömässä käymisestä, ei etukäteen suunnitellusta hääpäiväillallisesta. Siinä on ero. Meneekö sullekin jo jakeluun?

Alkuperäinen kirjoittaja tt:

Täysi peesi! Oikeesti!

Sun pointti?

Rautalankaa idiootille: se, että ap tuossa selitti että kyse oli ex tempore kauppareissulla syömässä käymisestä, ei etukäteen suunnitellusta hääpäiväillallisesta. Siinä on ero. Meneekö sullekin jo jakeluun?

Mutta kuitenkin siellä juhlistettiin hääpäivää.
Lue itse ja ihmettele tai väännä rauhassa sitä rautalankaa ; )

Pakko sitten kireiden ämmien tulla vinkumaan abc:n valinnasta? Tottahan se ketuttaa kun itsellä ei joko ole miestä tai sitten se sohvalla röhnöttävä Jormakalevi haluaa teidän hääpäivänä grillata Atrillia pallogrillissä ja ottaa sixpäkin Olvia kun ei edes tiedä että teillä hääpäivä olisi.

Pakko sitten kireiden ämmien tulla vinkumaan abc:n valinnasta? Tottahan se ketuttaa kun itsellä ei joko ole miestä tai sitten se sohvalla röhnöttävä Jormakalevi haluaa teidän hääpäivänä grillata Atrillia pallogrillissä ja ottaa sixpäkin Olvia kun ei edes tiedä että teillä hääpäivä olisi.

:hug:

Ymmärrän huolesi ap, mutta ei hysteeriseksi kannata heittäytyä. Juustossa lienee se listerian riski, joka kuitenkin on todella pieni, enkä usko että sitä nyt ensimmäiseski saa näiden isojen hyvien huoltamoiden ruuista, mieluumminkin jonkun pöpön saa jostain "kulmakunnan kuppilasta" jos on saadakseen. Ja jos yhtään lohduttaa, niin kerrompa, et mulla neljäs raskaus selvis vasta viikolla 20. Sitä ennen söin laivalla, Raxissa, ja kotona moneenkin kertaan hyvällä ruokahalulla homejuustoo, graavilohta, tuorejuustoja, vuohenjuustoo ym kiellettyä. Eli just niitä kaikkein pahamaineisimpia ja kiellettyjä ruokia, ja terve tyttö syntyi. Aina toki on riskinsä, mutta hysterisoida ei tosiaan kannata, riski on kuitenkin pieni.

Haha, oletpa näppärä. Voisiko olla niin päin, että meillä, jotka pitävät tuota ABC ja häääpäivä -yhdistelmää surullisena, hääpäivää oikeasti juhlistetaan kunnolla ihan oikeassa ravintolassa tai kotona hyvää ruokaa tehden. Mies on joskus heittänyt hyvänä vitsinä että mennäänkö Helmisimpukkaan äitienpäivälounasta ja nauranut isot naurut päälle. Eli ei todellakaan mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Voisiko olla niin päin, että meillä, jotka pitävät tuota ABC ja häääpäivä -yhdistelmää surullisena, hääpäivää oikeasti juhlistetaan kunnolla ihan oikeassa ravintolassa tai kotona hyvää ruokaa tehden.

Tuskin, mutta jos on, niin jokin muu on elämässä pahasti pielessä kun pitää tulla tänne päätä aukomaan. Kyllä minusta tuo ilkeily ap:lle on paljon säälittävämpää kuin se että hääpäivänä syö perheen kanssa abc:lla. PALJON SÄÄLITTÄVÄMPÄÄ.

Mene ulos nauttimaan kesästä, ja heitä se kireä pipo jo pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Voi elämän kevät näitä hysterioitsijoita!

Juuri näin,ei kans jaksa tajuta :headwall:

Pelko yleensäkin on hyvin subjektiiivinen kokemus, eikä teidän tarvitsekaan yrittää ymmärtää tätä. Joku pelkää hiiriä, joku listeriaa raskausaikana. Ei tuo pään seinään paukuttaminen mitään auta.

Voisiko olla niin päin, että meillä, jotka pitävät tuota ABC ja häääpäivä -yhdistelmää surullisena, hääpäivää oikeasti juhlistetaan kunnolla ihan oikeassa ravintolassa tai kotona hyvää ruokaa tehden.

Tuskin, mutta jos on, niin jokin muu on elämässä pahasti pielessä kun pitää tulla tänne päätä aukomaan. Kyllä minusta tuo ilkeily ap:lle on paljon säälittävämpää kuin se että hääpäivänä syö perheen kanssa abc:lla. PALJON SÄÄLITTÄVÄMPÄÄ.

Päätä aukomaan? Pitäisiköhän sinun löysentää sitä pipoa, ihan oikeasti...

Alkuperäinen kirjoittaja missä terve järki?:
Mitenköhän esim. 70-luvun lapset ovat vielä hengissä vaikkei moisia listoja oltu edes laadittu :o

Älä viitsi leikkiä typerää. Silloin ei myöskään käytetty turvaistuimia ja hengissä ovat silti. Mutta liian moni kuoli tai vammautui, kun ei oltu tarpeeksi valveutuneita. Mun ystävältä kuoli sikiö parvoon. Oli 8:lla kuulla raskaana ja isosiskon päiväkodissa oli ollut parvoa. Lääkäri oli vaan sanonut, ettei tarvitse olla huolissaan. On kuulemma tosi pieni mahdollisuus, että siitä olisi sikiölle haittaa. Olisi kuitenkin kannattanut olla hysteerinen ja olla viemättä lasta päiväkotiin niin ei olisi tullut sitä parvoa.

Mitä eroa on jollain broilerin rintafileellä "hienossa" ravintolassa kuin ABC:llä?

Valkoinen pöytäliina ja pöydässä palava kynttilä?

Kyllä se niiin on, että monasti kokit ovat ihan sitä ja samaa tasoa molemmissa ja ABC:lla on ruuan taso jopa siksikin korkempi, kun se on tuoreempaa vaihtuvuuden vuoksi.

No jaa, eineksiähän sielläkin joskus tosin tarjotaan..

Meillä muilla on pipot ihan hyvässä kuosissa sullahan se pipo tuntuu painavan.....

Alkuperäinen kirjoittaja Petri:
Mitä eroa on jollain broilerin rintafileellä "hienossa" ravintolassa kuin ABC:llä?

Valkoinen pöytäliina ja pöydässä palava kynttilä?

Kyllä se niiin on, että monasti kokit ovat ihan sitä ja samaa tasoa molemmissa ja ABC:lla on ruuan taso jopa siksikin korkempi, kun se on tuoreempaa vaihtuvuuden vuoksi.

No jaa, eineksiähän sielläkin joskus tosin tarjotaan..

Kukin tavallaan. Minulle sen eron tekee se ympäristö. Jos huoltoaseman kahvio on juhlallinen paikka jollekin, se on ihan ok.
Sitä en kyllä ihan äkkiä menisi vannomaan, että ABC:lla ruuan laatu on parempaa ; )

no mä oon syöny tän raskauden aikana 4 kertaa medium miinus pihvejä, vuohenjuustoa, graavikalaa yms. mutta suomessa ei lain mukaan saa käyttää pastoröimättömiä tuotteita, et älkää viittikö.

Yhteistyössä