ei vitsikkä, menin sitten ja söin abc:llä vuohenjuusto broikkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aluksi tähän, että kyseessä ei ole provo.
Missään hysteerisessä tilanteessa en missään vaiheessa ole ollut, sillä tällä hetkellä minulla todellakin on paljon suurempia murheita: Odottelen tällä hetkellä pääsyä lapsivesipunktioon, koska tuo seula hälytti.
Siksi siis EN JAKSANUT panostaa juuri tähän hääpäiväämme, joka oli 14 ja yhdessäoloakin on takana jo liki parikymmentä vuotta.
Me kyllä käymme ajoittain syömässä mm. abc:llä ja helmisimpukassakin ja jos joku siinä näkee jopa syyn erota, niin ei oo kyllä kovin hyvissä kantimissa liitto.
Avioliitto kyllä muodostuu kaikesta muusta kuin siitä, missä ja miten päivää juhlistetaan!!!

Ette usko miten harmittaa, että edes kysyin:(
Enemmän mua pelottaa tulevat viikot, lapsivesipunktio ja tulostenodottaminen ja tieto, jos se onkin sitten jotain sellaista mitä kukaan odottava äiti ei haluaisi kuulla.

Kiitokset niille, jotka saivat minut tuntemaan itseni todella onnettomaksi surkimukseksi puuttumalla seikkaan ABC, vaikka aloitus oli ihan jotain muuta!

Oikeat kunnon kiitokset asiallisille vastaajille, jotka eivät sortuneet panettelemaan.
Jatkakaa olkaa hyvät, mutta jonkun muun kustannuksella.
Vaihdampa palstaa, tämä tutustuminen jäi kyllä tosi lyhkäseksi nyt:(

Alkuperäinen kirjoittaja minä onneton:
Me kyllä käymme ajoittain syömässä mm. abc:llä ja helmisimpukassakin ja jos joku siinä näkee jopa syyn erota, niin ei oo kyllä kovin hyvissä kantimissa liitto.

No pakko peesata. Mut hei, te olette olleet 2o v yhdessä - nää naamanaukojat tuskin kauaakaan, ja osa on jo eronnutkin :laugh:

Harmi, että ketju meni tällaiseksi ja pahoitit mielesi :( Kaikkea hyvää kuitenkin jatkossa ja toivottavasti kaikki vauvalla hyvin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi tyhmyyteni:
siis anteeksi tyhmä kysymys mutta mikä seula hälytti? Liittyykö tuo lapsivesipunktio nyt jotenkin tuohon syömääsi vuohenjuustoon?

No ei tietenkaan liity, vaan siihen etta ap:lla on jo muutenkin huolia, seulonnan seurauksena.

Ap. ala huoli sita punktiota, ma olin pari viikkoa sitten, ja se on tosi pikainen ja pieni toimenpide. Ja suurin osa punktioista osoittautuu ihan terveiksi lapsiksi, joten mene tutkimukseen ihan optimistisena. Voithan ehka pyytaa tuloksia 48 tunnissa (FISH analyysi), jolloin odottamista ei ole niin kauaa (FISH pitaa maksaa itse, hintaa alle 100 euroa).

Yhteistyössä