ei vitsikkä, menin sitten ja söin abc:llä vuohenjuusto broikkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äläpä huoli! Niin olen kuule minäkin syöny ja ihan terveitä lapsia on tullut eli unohda koko juttu (toivottavasti oli edes hyvää!!). Seuraa nyt niitä neuvolan ohjeita.

Onpa ilkeitä vastauksia taas :( Ap mä ymmärrän sua, olen itse tarkka raskausruokavalion suhteen. Millaisessa muodossa se juusto oli? Kunnolla kuumennettunahan se tosiaan on ok.

hyvää oli juu ja pala vuohenjuustoa oli jotenkin paistettu sellaiseksi käppänäksi siihen päälle, vaikka sisältä olikin kyllä ihan sitten vaaleaa...ja niitä oli vielä 2 palaa ( sekä broikkua että vuohenjuustoa) ja hyvillä mielin vedin naamaani.
Hääpäivää oltiin juhlimassa ostosreissun jälkeen.

Toivottavasti tuosta ei nyt mitään seuraa, sillä murheita on muutenkin jo mieltä mustaamassa:(

Alkuperäinen kirjoittaja minä onneton:
hyvää oli juu ja pala vuohenjuustoa oli jotenkin paistettu sellaiseksi käppänäksi siihen päälle, vaikka sisältä olikin kyllä ihan sitten vaaleaa...ja niitä oli vielä 2 palaa ( sekä broikkua että vuohenjuustoa) ja hyvillä mielin vedin naamaani.
Hääpäivää oltiin juhlimassa ostosreissun jälkeen.

Toivottavasti tuosta ei nyt mitään seuraa, sillä murheita on muutenkin jo mieltä mustaamassa:(

:hug:
En usko että mitään tulee. Suomalaisissa ravintoloissa yleensä syynätään melko tarkkaan tuotteet. =)

eihän tämä tänne kuulu mut hehkutan kuitenkin...ostin tänään 4kpl kestovaippoja ja olen tyytyväinen löytöihini. kaipa se ois pahaksi jos sitä söis joka päivä mut hei! kuka siihen pystyis? onnea odotuksen ilosta! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi elämän kevät näitä hysterioitsijoita!

Voin kyllä kertoa, etten todellakaan ole mikään hysterioitsija.

Olen kyllä aiempien raskauksien aikana syönyt mm. graavilohta ja homejuustoa (tosin esim. pitsassa) ja paljon muitakin ruoka-aineita jotka tuolla kiellettyjen listalla, jota en oikein kunnolla koskaan ole lukenut

En vain oikein tiennyt tuosta vuohenjuustosta ja kun googletin niin ekanahan tietty tuli joku " voi herranjumalasentään"-ketju.
Siksi siis säikähdin hieman.

Joten anteeksi, että häiritsin teidän tiistai iltaanne tällaisella typerän hysteerisellä kysymyksellä!

no on varmasti paljon pahempia mömmöjä joita voi raskaana ollessa vetää naamaansa kohtuudella, kuten joidenkin lääkärien ohjeet saunaoluesta tai viineistä =)
minä märisin neukkarille ku suola (=suolakurkku) kuului kiellettyjen listalle et ku niiiiiin tekee mieli ni se nauro et herrajumala jos noin paljon mieli tekee niin syö ihmeessä kunhan et kiloa päivässä popsi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja missä terve järki?:
Mitenköhän esim. 70-luvun lapset ovat vielä hengissä vaikkei moisia listoja oltu edes laadittu :o

No niin, eiköhän tuo omalla maalaisjärjellä päteminen jo riitä, asia on tullut selväksi. PS. et varmaan käytä lapsellasikaan turvavyötä kun silloin seitkytluvullakin pärjättiin ilman :whistle:

Mitenköhän esim. 70-luvun lapset ovat vielä hengissä vaikkei moisia listoja oltu edes laadittu :o

No eihän kaikki olekaan.

Itse voin kertoa viime raskaudestani: söin mm. puolikypsää pihviä ja "kiellettyä" kalaa ravintolassa, kun en vielä teinnyt olevani raskaana. Maalasin myös ulkorakennusta tavallisilla maaleilla. Kesken meni. Voitko muka väittää tietäväsi, ettei km johtunut näistä laiminlyönneistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No niin, eiköhän tuo omalla maalaisjärjellä päteminen jo riitä, asia on tullut selväksi. PS. et varmaan käytä lapsellasikaan turvavyötä kun silloin seitkytluvullakin pärjättiin ilman :whistle:

Mihin tämä maailma on menossa, kun oman terveen järjen käyttäminen katsotaan pätemiseksi :laugh:

Yhteistyössä