Ei viitsi enää alkaa kerään mitään astiasarjaa kun aina ne on sit jossain halvalla keräilysarjoina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole koskaan tajunnut tuon olevan ongelma...Mitä se haittaa?
Meillä tosin kerätään Villeroyn astioita lähinnä eikä niitä saa koskaan mistään poistomyynnistä.

Ite kerään teemaa ja sitä on tosiaan kaikilla. Mut ei budjetti riitä sen kummempiin ja oon totaalisen kyllästyny noihin halppis astioihin kun ne ei vaan toimi.

sulla on tosiaan ihan väärät astiastot keräilyssä jos niitä tulee kauppojen keräilykuponkeihin. Teemat ja Taika on laadukasta, mutta niin tavallista. kannattaa katsella vaikka villeroyta niin ei löydy joka kaapista. siitäkin sitten jotain muuta kuin old luxenburgia

[QUOTE="vieras";24754259]Ite kerään teemaa ja sitä on tosiaan kaikilla. Mut ei budjetti riitä sen kummempiin ja oon totaalisen kyllästyny noihin halppis astioihin kun ne ei vaan toimi.[/QUOTE]

Miten ne astiat ei toimi?

Valkoinen teema on paras ostos. Laadukasta, ajatonta, halpaa.

Jotain kertoo sekin että Kaj Franck aloittii suunnittelemaan teemaa (kiltaa) jo vuonna 1948, ja edelleen se on kaikessa yksinkertaisuudessaan yksi suomalaisen muotoilun ajattomista helmistä.

En ymmärrä astioilla ja kupeilla leuhkimista en. Jos minä tykkään jostain astiastosta niin tasan varmaan hankin, vaikka naapurin Pirjolla olisi saman lainen... Itse asiassa naapurin "Pirjolla" ON saman lainen, mutta eipä juuri hetkauta.

Ja entäs kun hankkii sen tosi uniikin sarjan, ja sitten anoppi ja liuta muita päättää että haluaa myös, kun on niiiiin ihana. Lentääkö oma kallis asiasto sitten kirpparille, kun ei olekkaan tuttavapiirissä enää niin harvinainen?

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24754438:
Ja entäs kun hankkii sen tosi uniikin sarjan, ja sitten anoppi ja liuta muita päättää että haluaa myös, kun on niiiiin ihana. Lentääkö oma kallis asiasto sitten kirpparille, kun ei olekkaan tuttavapiirissä enää niin harvinainen?

Höh, tottakai lentää...ja ei kun uutta keräämään.

Yhteistyössä