EI VIHAPUHEILLE!- kampanja starttaa tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PersHomma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi nyt vaan mutta... *pierasu*. Kai mä olen tullut sitten vanhaksi ja kyyniseksi, mutta minusta tuollainen on vaan hurskastelua ja lässyttämistä.

Ja vihapuheeksi tuomitaan nykyään kaikki jossa vähän kehdataan kyseenalaistaa esim. kehitysavun suuruutta tai mamujen elättämistä. Nykyään pitäisi vaan hissutella kaikkea ja hyväksyä kaikki. Senkin osa hissuttelijoista laskee rasistiseksi jos uutisessa sanotaan että 10 mustaa miestä raiskasi teini-ikäisen tytön. Sehän on rasismiin yllyttämistä koska valkoinenkin mies raiskaa!

[QUOTE="vieras";28254763]Anteeksi nyt vaan mutta... *pierasu*. Kai mä olen tullut sitten vanhaksi ja kyyniseksi, mutta minusta tuollainen on vaan hurskastelua ja lässyttämistä.

Ja vihapuheeksi tuomitaan nykyään kaikki jossa vähän kehdataan kyseenalaistaa esim. kehitysavun suuruutta tai mamujen elättämistä. Nykyään pitäisi vaan hissutella kaikkea ja hyväksyä kaikki. Senkin osa hissuttelijoista laskee rasistiseksi jos uutisessa sanotaan että 10 mustaa miestä raiskasi teini-ikäisen tytön. Sehän on rasismiin yllyttämistä koska valkoinenkin mies raiskaa![/QUOTE]

Tällaista sontaa kuulee vain vihaisten persumielisten suusta.

[QUOTE="vieras";28254763]Anteeksi nyt vaan mutta... *pierasu*. Kai mä olen tullut sitten vanhaksi ja kyyniseksi, mutta minusta tuollainen on vaan hurskastelua ja lässyttämistä.

Ja vihapuheeksi tuomitaan nykyään kaikki jossa vähän kehdataan kyseenalaistaa esim. kehitysavun suuruutta tai mamujen elättämistä. Nykyään pitäisi vaan hissutella kaikkea ja hyväksyä kaikki. Senkin osa hissuttelijoista laskee rasistiseksi jos uutisessa sanotaan että 10 mustaa miestä raiskasi teini-ikäisen tytön. Sehän on rasismiin yllyttämistä koska valkoinenkin mies raiskaa![/QUOTE]

Peesi.

PeruSSuomalaiset täytyy laittaa ghettoon vaikka Ahvenanmaalle. Siellä voivat lisääntyä keskenään. Kai siellä on vielä joku asumaton kaukainen saari, jolle vatipäät voi asuttaa.

[QUOTE="vieras";28254808]PeruSSuomalaiset täytyy laittaa ghettoon vaikka Ahvenanmaalle. Siellä voivat lisääntyä keskenään. Kai siellä on vielä joku asumaton kaukainen saari, jolle vatipäät voi asuttaa.[/QUOTE]

Aika iso saari pitää olla yli puolelle miljoonalle persuja äänestäneille ja määrä kasvaa koko ajan...

[QUOTE="vieras";28254808]PeruSSuomalaiset täytyy laittaa ghettoon vaikka Ahvenanmaalle. Siellä voivat lisääntyä keskenään. Kai siellä on vielä joku asumaton kaukainen saari, jolle vatipäät voi asuttaa.[/QUOTE]

No voin pierasta toisenkin kerran. Hurskastelua nimenomaan. Miten voit kampanjoida vihapuheita vastaan, jos oma kirjoittelusi on noin vihapitoista :D

Ei kysymys ole kyseenalaistamisesta tai kritiikin sallimisesta. Kysymys on tavasta, miten se tehdään ja kielenkäytöstä sekä juuri siitä vihasta. Kyllä Soinin tällä hetkellä radioissa pyörivä "mainos" on todella syvältä vastuullisen ??? poliitikon suusta lausutuksi. Joidenkin maiden kansalaisten tahallinen loukkaaminen on erittäin huonoa käytöstä ja jälleen kerran on persuhommalaisten mopo karannut käsistä.

Ahvenanmaalaiset eivät hyväksy saarilleen suomea puhuvia ihmisiä, joten sun pitää keksiä toinen reservaatti persuille.

[QUOTE="taavi";28254886]Ei kysymys ole kyseenalaistamisesta tai kritiikin sallimisesta. Kysymys on tavasta, miten se tehdään ja kielenkäytöstä sekä juuri siitä vihasta. Kyllä Soinin tällä hetkellä radioissa pyörivä "mainos" on todella syvältä vastuullisen ??? poliitikon suusta lausutuksi. Joidenkin maiden kansalaisten tahallinen loukkaaminen on erittäin huonoa käytöstä ja jälleen kerran on persuhommalaisten mopo karannut käsistä.[/QUOTE]

Mikä ihmeen mainos?

[QUOTE="vieras";28254893]Ahvenanmaalaiset eivät hyväksy saarilleen suomea puhuvia ihmisiä, joten sun pitää keksiä toinen reservaatti persuille.[/QUOTE]

Sitten vaan menolippu Siperiaan. Siellähän on lääniä kerrakseen, myös peruSSuomalaisille.

[QUOTE="vieras";28255351]Sitten vaan menolippu Siperiaan. Siellähän on lääniä kerrakseen, myös peruSSuomalaisille.[/QUOTE]

Mistä juontaa sun vihamielisyys erilaisia ihmisiä kohtaan?

Eihän siinä montaa viestiä sitten taaskaan mennyt, kun vihapuhe perussuomalaisia kohtaan jo alkoi. Onneksi meillä on tällaisia kampanjoita. Josko tää porukka joskus edes ottaisi opikseen.

Eikö tuo vihapuhe koske myös muita ryhmiä, kuten poliittisia? Ei ketään vastaan saa vihapuheita pitää, ei edes Perussuomalaisia, vaikka se muotia onkin. Siis inhota heitä.

[QUOTE="vieras";28255583]Mistä juontaa sun vihamielisyys erilaisia ihmisiä kohtaan?[/QUOTE]

Mitä hyvää SS-aate on koskaan saanut aikaan? Muistuuko historiasta mitään mieleen?

Yhteistyössä