Ei vielä nähtyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
ei vielä nähty päivää tai edes tuntia tällä palstalla, ettei kukaan haukkuisi/ arvostelisi/pätisi...
miksi on niin tärkeää korostaa sitä omaa paremmuuttaan täällä, tuntemattomille ihmisille?

Musta tämä on hyvä palsta ja jokainen sanoo mielipiteensä Itse en koe, että kukaa haukkuu tai arvostelee, päinvastoin, antavat omia ohjeitaan ja neuvojaan, sitähän täällä kysytään. Omat kaverit saattavat antaa sellaisia vastauksia tiettyihin kysymyksiin, joita ystävä haluaakin kuulla. Täällä tuntemattomat voivat suoraan sanoa mitä mistäkin ajattelevat. Mutta en koe, että täällä urakalla haukutaan tai arvostellaan, aika asiallista meininkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja 123:
Musta tämä on hyvä palsta ja jokainen sanoo mielipiteensä Itse en koe, että kukaa haukkuu tai arvostelee, päinvastoin, antavat omia ohjeitaan ja neuvojaan, sitähän täällä kysytään. Omat kaverit saattavat antaa sellaisia vastauksia tiettyihin kysymyksiin, joita ystävä haluaakin kuulla. Täällä tuntemattomat voivat suoraan sanoa mitä mistäkin ajattelevat. Mutta en koe, että täällä urakalla haukutaan tai arvostellaan, aika asiallista meininkiä...

ehkä ei, lähinnä tarkoitin näitä avauksia, missä paheksutaan jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kuka on iltaäree? :o

Täh?

OOTKO SÄ ILTAÄREE???!???!?!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VASTAA MUN ASIALLISEEN KYSYMYKSEEN! OTATSÄ MIEHELTÄ PATAAN??!!? VASTAA!!

No kysy nyt sitten siten että tietää kelle sä sen kohdennat.

Ei, mä en ole iltaäree enkä mä ota mieheltä pataan.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä en ole törmännyt yhtään haukkuviestiin tänään :saint:

haista vittu :DD:D:D:;DD

Auts. Mitä pahaa mä sulle olen tehnyt :'( Nyt meni yönunet. Vai annanko sittenkin :hug: ja toivotan parempia aikoja :D

Se oli vitsi, Rakastan sua ja voisin naida sua kovaa ;D

Auts. Mitä pahaa mä sulle olen tehnyt :'( Nyt meni yönunet. Vai annanko sittenkin :hug: ja toivotan parempia aikoja :D

Oikein rakastat :D Ihanaa :xmas:

Oikein rakastat :D Ihanaa :xmas:

Kyllä ja voisin naida sua ;D

Yhteistyössä