Ei varmaan voi sekoittaa näitä vai sopiiko samaa huoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itse laittais kun molemmissa on kuviot, laittaisin verhot ja päiväpeitteiksi yksiväriset (samoja värejä kuin verhoissa) ja sitten vaikka värikkäitä tyynyjä lisäksi niin kuin tuolla jo aiemminkin ehdotettu.

Peitto on 19,90.

Tilaan nyt ja katson sitten livenä, että sopiiko laittaa samaan vai etsinkö muuta. Kappaa olin kyllä ajatellut sinne huoneeseen, mutta eipä siitä haittaa ole, vaikka tilaankin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millaista verhokappaa suosittelisitte huoneeseen, kun päiväpeitto on tuollainen?

miten olis tämä?
http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=43267&productId=228519&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Ei oikein miellytä... on miusta ehkäenemmän keittiön verho tuo. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
noi perhos verhot ja peitto tulee mieleen mökki.. en tykkää mut ei ookkaan mulle :whistle:

En tilannut niitä perhosverhoja ja peitot halusin tuollaiset missä ois vähän maalaisromanttista tunnelmaa. En halua lastenhuoneesta siis mitään disneyn prinsessat muovimaailmaa sisustukselta, lelut hoitaa sen puolen. :D

Nostan vielä.

Tuo päiväpeitto tosiaan on toiselta puolelta yksivärinen roosa eli se antaa vaihtelunmahdollisuutta huoneeseen, katsotaan sitten kummalla lähdetään ensin eli voi olla, että hankin jotain kuviollista tyynyä päälle tai sitten käytetään tuota kirjavampaa puolta.

Heh, tilasin nuo perhosverhot lastenhuoneisiin. Valitsin sen -50%-tarjouksen yhdestä tuotteesta, ja kassalla se 50% otettiin verhojen kokonaissummasta. Eli toiset verhot ilmaiseksi. Kelpaa minulle :)

Yhteistyössä