Kummat paremmat? sisältää kuvat...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ekat on paremmat,
mutta ihmettelen, miksi ette osaa kukaan pukeutua juhlaan?
On kuitenkin aika arvokas juhla, vaikka sen sitten viettäis kuinka gootisti haluaa, arkivaatteet ja juhlaan pukeutuminen on eri asia.
Kyllä mäkin nuorempana kuljin aina arkena hippivaatteissa, muttei ois tullut mieleennkään häihin tms. pukeutua hipisti.
No, kukin tyylillään. tai ilman tyyliä.

Kyllä miulla ainakin arkipukeutuminen on erilaista kuin juhlapukeutuminen. Juhliin laitan korsetin ja hienon hameen ja korkkarit ym...arkena kuljen maihareissa ja kapeissa farkuissa tai tavan vekkihameessa...arkivaatteissa siis... En arkena pukeudu satiiniin ym. juhlavaan. Mutta saman tyylisiä vaatteet kyllä ovat niin arkena kuin juhlanakin...

En itse valitsi kumpikaan, koska käytän juhlakenkiä kauan (ja harvoin) ja siksi haluan mallin olevan ajaton. Jos oikein tarkkaan ajattelen, ehkä alimmainen miellyttää enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Mut eiks nimiäiset nimenomaan ole eri asia kun ristiäiset. Nimiäiset ei ole kirkollinen tai niin "pyhä" toimitus.
Ja ihmisiä on erilaisia. Tapoja on erilaisia. Sukuja on erilaisia.
Itsekin kauhistelin ensin tuota, mutta sitten ajattelin, että onpa rohkeita, erilaisia ja omalla tavallaan hauskoja ihmisiä...
Ei toi nyt mitään saatananpalvontaa muistuta ollenkaan. Muodissa ollut jo melko pitkään nuo pääkallo- jutut.

Juuri näin =) Miusta on kyl ihan sama, et onko nuo kallot muodissa vai ei...oon pukeutunu samalla lailla jo yli 12 vuotta ja kallot on aina ollu menossa mukana... Nyt on vaan hyvä, ku löytää niitä paremmin :D Enää ei tarvi kaikkia vaatteita tehdä itse...

Vielä en oo kerinnyt tilamaan kenkiä ja mietinkin jo, et josko tilais molemmat ja kotona sovittelis ja katsois, et miltä näyttää ihan livenä ja sitte palauttais toiset... Ellen sitten pitäis molempia... Muuten taitaa kyllä ylempiin kenkiin kallistua vaaka...

Yhteistyössä