J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Rakkaani! :heart: En tiennyt sinunkin palstailevan täällä.
*henk.koht. hygieniani kyllä on kunnossa*
*henk.koht. hygieniani kyllä on kunnossa*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Jos helpottaa, niin et ole yksin asian kanssa. Mun mies tuli kerran mua lasten kanssa töihin katsomaan ja puolivuotiaalla oli keskellä päivää edelleen unihaalari päälläHiukan nolotti mua, mutta mies vaan totes että onhan tuo ihan kesällä sopiva pukeutuminen kun suojaa auringolta eikä ole liian kuuma, mitä niitä turhaan vaihtelemaan....
Alkuperäinen kirjoittaja ihquu:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Jos helpottaa, niin et ole yksin asian kanssa. Mun mies tuli kerran mua lasten kanssa töihin katsomaan ja puolivuotiaalla oli keskellä päivää edelleen unihaalari päälläHiukan nolotti mua, mutta mies vaan totes että onhan tuo ihan kesällä sopiva pukeutuminen kun suojaa auringolta eikä ole liian kuuma, mitä niitä turhaan vaihtelemaan....
Mä ostin kerran tytölle valkoisen juhlapaidan ja seuraavana päivänä isukki oli ottanut sen paidaksi leikkipuistoon. Oli sateinen ja rapainen syyspäivä..