Ei v*ttu pakko purkaa!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko saada ulos!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko saada ulos!!!!

Vieras
Siis oikeasti, miten mä olen voinut olla niin aasi ja olen mennyt perustamaan perheen tollasen saamattoman idiootin kanssa.
Ei helvetti kun mikään ei onnistu, kaikki tavarat aina ihan missä sattuu ja kadottaa kaiken. Hanskojakin lapselle ostettu tälle KEVÄÄLLE SEITSEMÄT kun kadottaa aina toisen. Olen kieltänyt haalarista hupun pois ottamisen kun senkin hävittää ja nyt taas on kadonnut.

Eilen teki jauhelihan, poltti pohjaan ja jätti hellalle-> kissat söi.

Siis minkä takia, ei mitään pienintäkään hommaa voi luottaa, että tekee oikein!!!!

Pyysin tänään katsomaan vaatteet pojalle ja sieltä tuli sortsit ja yöpaita yhdistelmä-> oltiin lähdössä ulos joten tällä kelillähän sortseissa on hyvä mennä.

Aina kun tulee kotiin kämppä menee helvetin sotkuseks kun ei mitään tajua laittaa omalle paikalleen. Jättää maidot pöydälle ja sitten seuraavana päivänä laittaa takas jos mä en ole ollu paikalla sitä aikaisemmin korjaamassa. Siis haloo kesä helteelläkin päivä lämpöisessä ei kovin hyvää tee maidolle.

Ei mitään hajua siivouksesta, omasta hygieniasta vittu mistään!!!!

Perkele miten mä tollaisen kanssa menin naimisiin. Henkilökemiat täsmää, mutta tää arki on yhtä helvettiä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Ootteko ollu yksissä kauanki aikaa? Meillä ollu himppu samanlaista mut pienellä ohjauksella (koulutuksella ;D ) alkaa mennä miehelle perille arjen askareet.

Ollaan oltu seitsemän vuotta.
Ja juu, olen yrittänyt hienolla ohjastamisella koko ajan. Mutta kun ton päästä valuu se tieto kodinhoidosta kun vesihanhen selästä.

Ei ole niin oleellista asiaa kato, että viittis painaa päähänsä.

Ja olen ollut tekemättä mitään, mutta ei sitä mikään kaaos häiritse.

Helvetin helvetin helvetti.

Joskus olis vaan kiva olla ja tehdä, ilman että tarvii korjata koko ajan toisen jälkiä PERKELE.

No mutta hienoa! Kerrankin joku on huomannut, että ihan oma vika kun täyhstampion ottanut! Yleensä niitä jätkiä vaan haukutaan ja ihmetellään, miten ne on muuttunut ihanista miehistä idiooteiksi jotenkin ihmeen kautta, kuin taikasauvan heilautuksella.

No niin, olet tehnyt virheen.

- onko se jätkä koulutettavissa (huom. sitä ei voi kouluttaa, mutta jos se itse haluaa, se voi yrittää parantaa esitystään - vain oman yrityksensä kautta!)
- jos siitä ei saa käyttökelpoista, turha sen kanssa on sitten vuosikymmeniä kitkuttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
No mutta hienoa! Kerrankin joku on huomannut, että ihan oma vika kun täyhstampion ottanut! Yleensä niitä jätkiä vaan haukutaan ja ihmetellään, miten ne on muuttunut ihanista miehistä idiooteiksi jotenkin ihmeen kautta, kuin taikasauvan heilautuksella.

No niin, olet tehnyt virheen.

- onko se jätkä koulutettavissa (huom. sitä ei voi kouluttaa, mutta jos se itse haluaa, se voi yrittää parantaa esitystään - vain oman yrityksensä kautta!)
- jos siitä ei saa käyttökelpoista, turha sen kanssa on sitten vuosikymmeniä kitkuttaa

No mitä helvettiä mä tästä sun viestistä hyödyin?
EN mitään.

Oon tänään miettiny ihan samaa... Meillä ei nyt ihan noin "perseelleen" mee, mutta kaikki tuntuu olevan mun vastuulla.. Mitään ei voi tehdä ilman että siitä pitää sanoa/muistuttaa.. Ja oikeesti, ei se nalkuttaminen oo munkaan mielestä yhtään mukavaa. Jos en hoitais asioita, niin ois laskut maksamatta, lapsella ei ois ruokaa, vaippoja.. kaikki ois miten sattuu. Mut se on niin helppoa kun toinen huolehtii.. Rehellisesti sanottuna tekis mieli lähteä lätkimään.. Oon aina niiiiiiin vihainen näistä asioista kun niitä mietin itekseni, mut en saa kyllä sanottua niitä ääneen.. Tosin mies ei kestä yhtään kritiikkiä, eli puhuminenkaan ei oikein auta.. No myöhäistä kai se on itkeä kun paskat on jo housussa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon tänään miettiny ihan samaa... Meillä ei nyt ihan noin "perseelleen" mee, mutta kaikki tuntuu olevan mun vastuulla.. Mitään ei voi tehdä ilman että siitä pitää sanoa/muistuttaa.. Ja oikeesti, ei se nalkuttaminen oo munkaan mielestä yhtään mukavaa. Jos en hoitais asioita, niin ois laskut maksamatta, lapsella ei ois ruokaa, vaippoja.. kaikki ois miten sattuu. Mut se on niin helppoa kun toinen huolehtii.. Rehellisesti sanottuna tekis mieli lähteä lätkimään.. Oon aina niiiiiiin vihainen näistä asioista kun niitä mietin itekseni, mut en saa kyllä sanottua niitä ääneen.. Tosin mies ei kestä yhtään kritiikkiä, eli puhuminenkaan ei oikein auta.. No myöhäistä kai se on itkeä kun paskat on jo housussa...

Näinpä.

Samat lasku hommat jne..meilläkin..

Ja perseestä tässä on se, että muuten meidän kemiat natsaa ja mies on luotettava ja rakastan häntä valtavasti.

Mutta kun arkea ja sen pyörittämistä on se 99% niin VOI V*TTU.

Jos helpottaa, niin et ole yksin asian kanssa. Mun mies tuli kerran mua lasten kanssa töihin katsomaan ja puolivuotiaalla oli keskellä päivää edelleen unihaalari päällä :) Hiukan nolotti mua, mutta mies vaan totes että onhan tuo ihan kesällä sopiva pukeutuminen kun suojaa auringolta eikä ole liian kuuma, mitä niitä turhaan vaihtelemaan....

Joo, ei meilläkään oo muita ongelmia. Mies on luotettava ja rakastava, mutta en tajua miksi ei vois edes vähän yrittää kun tietää miten tärkee mulle on esim. suht siisti koti.. Oikeestaan ei mua niin vaivaa se että teen kaiken, mut jos vois edes tarjoutua auttamaan/ottamaan osaa hommiin. Siis periaatteesta v*tuttaa.. Arkihan se on mikä ahdistaa..

Alkuperäinen kirjoittaja kurittaja kia:
Voisiko vika olla koulutuksessa? Liian lievä kuri ehkä? Annat vaikka ratsupiiskalla takamukselle samalla kun latelet kodinhoitovinkkejä.

Juu, no meillä se koulutus on mennyt vituiks jo miehen kotona ollessa.
Äiti passannu kaikessa ja anoppi nyt mulle tilittäny miten mies vaan tottunut niin hyvään kun hän on aina yrittänyt tehdä parhaansa miehensä ja poikansa eteen.
Sanoin, että musta ei ole loppu elämän perseen nuolijaks.

Eli kun kotoa on noin vinoon mennyt on vaikea lyödä se järki päähän nyt.

Ja miehen puollustukseksi sanon, että yrittää kyllä. Mutta mistään ei tule sellaista toimivaa rutiinia joten on todella vaikeaa. Kun saa yhden asian sujumaan edellinen jo unohtuu.

Juu minulla on myös tuollainen vaimo, joka tietää täsmälleen mitä kotona pitää kulloinkin tehdä. Itse olen kouluttanut vaimoni sanomaan suoraan mitä minun odotetaan tekevän. Siihen meni 15 vuotta, mutta nyt toimii hänenkin mielestään hyvin. Aiemmin yritti perinteisiä naisten kommunikaatiotapoja eli huokailua ja tasaista jäkätystä. Kun me miehet ei osata analysoida kulmakarvan asennosta mikä kulloinkin on vikana. Jäkätys taas hukkuu yleiseen taustameluun. Lisäksi tuo tavaroiden "oma paikka" on teillä, kuten meilläkin, todennäköisesti eri sinulla ja ukollasi. Kerro miehellesi, että tavaroiden oma paikka on se, mihin sinä ne haluat. Kun kerran tiedät mitä vaatetta haluat pojan päälle tänään, kerro se miehelle suoraan esim. "hae sininen paita ja farkut". Älä odota, että ukko lukee ajatuksesi.

Mitääh!?! Enkö olekkaan ainoa kenellä tämmösiä ONGELMIA miehen suhteen. Kiitos pelastitte suhteeni, mitäpä sitä uutta vaihtamaan ja alottamaan koulutusta alusta. Mulle ihan neuvolan lääkäri sanonu et hänen mies aikuistu siinä kolmannen lapsen kohalla... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja miehen puollustukseksi sanon, että yrittää kyllä. Mutta mistään ei tule sellaista toimivaa rutiinia joten on todella vaikeaa. Kun saa yhden asian sujumaan edellinen jo unohtuu.

Ei tämä varmaankaan helpota, mutta näin miehenä voin kertoa mistä tuo johtuu. Miehestä tuollaiset asiat tuntuu turhanpäiväisiltä; kodinhoito, siivous, ruoanlaitto lastenhoito ym. Miehelle on melko yhdentekevää, onko yksi sukka olkkarissa ja yksi makkarissa. Mies miettii vaikka auton moottorin sielunelämää mieluummin kuin "naisten asioita". Kesken jauhelihan paistamisen saattaa tulle mieleen vaikka että Biltemasta pitää hakea öljynsuodatin. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että jatkuva pimpukan ajetteleminen vie miehen aivotehosta noin 80%.

Mulla samanlainen ukko täällä, mutsinsa passannut pilalle.
Mieti, se perkele sano mulle eka kerran ku tein perunaa ja makkarakastiketta ( hänen lempiruokaansa ) ruuaks, et hei, mitäs tää on, näitä perunoita ei oo kuorittu??? Ihan pokalla! Sanoin kuori prkl ite perunas. Se katto vähän tyhmänä mut niin alko kuorimaan.

Sit se käyttää hyväkseen sitä, et mä oon perfektionisti. En kestä katsoa pöydällä olevaa tyhjää mehupurkkia 10 sekuntia kauempaa, vaan vaikka kesken muiden askareideni menen sen roskiin laittamaan.
Ja kun kysyn, et eikö sitä voi helvetti samalla laittaa roskiin kun sen on juonut tyhjäks, niin tää vaan totee, et miks, sähän laitat sen ihan just kumminkin!!!!!!!!!!!!!! AAAARRRGGGHHHHH!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Juu minulla on myös tuollainen vaimo, joka tietää täsmälleen mitä kotona pitää kulloinkin tehdä. Itse olen kouluttanut vaimoni sanomaan suoraan mitä minun odotetaan tekevän. Siihen meni 15 vuotta, mutta nyt toimii hänenkin mielestään hyvin. Aiemmin yritti perinteisiä naisten kommunikaatiotapoja eli huokailua ja tasaista jäkätystä. Kun me miehet ei osata analysoida kulmakarvan asennosta mikä kulloinkin on vikana. Jäkätys taas hukkuu yleiseen taustameluun. Lisäksi tuo tavaroiden "oma paikka" on teillä, kuten meilläkin, todennäköisesti eri sinulla ja ukollasi. Kerro miehellesi, että tavaroiden oma paikka on se, mihin sinä ne haluat. Kun kerran tiedät mitä vaatetta haluat pojan päälle tänään, kerro se miehelle suoraan esim. "hae sininen paita ja farkut". Älä odota, että ukko lukee ajatuksesi.

Kuule, mä sanon suoraan ja nimenomaan en oleta miehen TIETÄVÄN mitä ajattelen ja kiukuttele sitten siitä!

Ei kaikki naiset ole niin idiootteja tuon suhteen.

Ja nuo sun esimerkit on kaikki ihan tuulesta temmattuja meidän suhteessa. Teillä noin on ehkä voinut olla, mutta ei meillä!
En ole pilkun viilaja vaan toivoisin PERUSHOMMIEN SUJUVAN.
Eli kun esim. lapsi on syötetty lautaset voisi viedä tiskipöydän suuntaan, jokainen varmasti tietää että puurolautaset ja ruokalautaset jne.. koko päivän ajalta sotkuisen syömisen jäljeltä ei ole kovin mukava homma päivän lopulta kaikkien ruokailuiden jälkeen.

Ja vaattet, ei mulla ole mitään erityistä mitä pojalle pitää laittaa ja silloin kun on niin SANON SEN TAI HAEN VAATTEET ITSE. En odota miehen lukevan ajatukset. Oletan vaan että mies osais katsoa mikä ilma ja laittaa pitkät housut jalkaan, kun ei itsekkään näin kylmällä lähtisi sortseissa minnekkään.

Eli vedit aika rankkaa yleistystä ja pidät mua täysin idioottina.

En tosiaan vaadi mitään ihmeitä tai ajatusten lukua, vaan ihan perushommiin osallistumista!! Kuten tuo lautasten vieminen tiskipöydälle.

Alkuperäinen kirjoittaja simo siili:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei tämä varmaankaan helpota, mutta näin miehenä voin kertoa mistä tuo johtuu. Miehestä tuollaiset asiat tuntuu turhanpäiväisiltä; kodinhoito, siivous, ruoanlaitto lastenhoito ym. Miehelle on melko yhdentekevää, onko yksi sukka olkkarissa ja yksi makkarissa. Mies miettii vaikka auton moottorin sielunelämää mieluummin kuin "naisten asioita". Kesken jauhelihan paistamisen saattaa tulle mieleen vaikka että Biltemasta pitää hakea öljynsuodatin. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että jatkuva pimpukan ajetteleminen vie miehen aivotehosta noin 80%.

No me ollaan molemmat motoristeja joten sinänsä ei päde meillä tuo homma, koska mä mietin noita asioita yleensä myös ja korjaan myös autoa ja pyöriä.

Ja kyse ei todelllakaan ole mistään yks sukka olkkarissa ja yks makkarissa menosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla samanlainen ukko täällä, mutsinsa passannut pilalle.
Mieti, se perkele sano mulle eka kerran ku tein perunaa ja makkarakastiketta ( hänen lempiruokaansa ) ruuaks, et hei, mitäs tää on, näitä perunoita ei oo kuorittu??? Ihan pokalla! Sanoin kuori prkl ite perunas. Se katto vähän tyhmänä mut niin alko kuorimaan.

Sit se käyttää hyväkseen sitä, et mä oon perfektionisti. En kestä katsoa pöydällä olevaa tyhjää mehupurkkia 10 sekuntia kauempaa, vaan vaikka kesken muiden askareideni menen sen roskiin laittamaan.
Ja kun kysyn, et eikö sitä voi helvetti samalla laittaa roskiin kun sen on juonut tyhjäks, niin tää vaan totee, et miks, sähän laitat sen ihan just kumminkin!!!!!!!!!!!!!! AAAARRRGGGHHHHH!

Juu, no meillä tyhjän purkin kanssa toimitaan niin että se laitetaan takaisin KAAPPIIN!
tai jos huomataan, että joku on vanhaa myös se laitetaan takaisin kaappiin.

Eli turhaa aikaa menee kun aina joutuu kaksi ihmistä tekemään samat saatanan asiat.

Ja siis minä olen meillä se, joka pesee pyykit, tekee ruuan, hoitaa lapsen ( tietysti kun kotona vielä olen ) aamusta iltaan, siivoaa ( en anna miehen siivota, kun on kerran näyttänyt miten imuroi; hieman tosta ja tästä.. ).
En ole kertaakaan vaatinut, että miehen pitäisi jotain noista hommista tehdä.

Mutta vois ne omat sotkut sentäs siivota, laittaa tavarat käytön jälkeen omille paikoilleen ( meillä ne paikat ovat hyvin selkät ), laittaa roskat roskiin eikä jättää tiskipöydälle/ruokapöydälle/jne...

Vituttaa oikeesti joskus tai aika useinkin niin paljon, et tekis mieli heittää ukon kaikki väärässä paikassa olevat rojut parvekkeelta alas, oli se tavara sitten kallis uusi hd-videokamera tai uusi kiikari aseeseen.