ei usko silmiään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Aamulla tehtiin raskaustesti. Itse en aluksi nähnyt kuin yhden viivan,mutta parin minuutin päästä aloin tutkimaan uudelleen ja hahmotin sitten hyvinhyvinhaalean toisen viivan. Mies katsoi moneen kertaan ja vaik missä valossa muttei nähnyt viivaa. Sanoi että kuvittelen sen siihen...???!!!Voinko oikeasti toivoa niin hartaasti sitä viivaa että se siihen "ilmestyy" ??Mielestäni viiva vielä "selkeni" noin 7 minuutin ajan mutta oli siis edelleen niin haalea ettei mies sitä millään nähnyt :( .

Katsoin sitten vastoin kaikkia sääntöjä vielä tunnin päästä testiä ja sittenhän siinä oli jo selkeästi haalea viiva, mutta sehän nyt ei kerro mitään kun testin teosta oli se tunti...

Kysymys siis kuuluu, näkeekö joku muukin olemattomia viivoja vai oliko kenties minulla vain tarkempi silmä kuin miehelläni??

:D

Kyl mie uskon, et olet raskaana :) Miun ihan todella, todella haalea viiva on nyt rv29 ja ei siitä testistä sitä kyl kukaan muu olisi nähnyt :) Teet parin päivän päästä uuden!!

testaa parin päivän päästä uudestaan. eka raskaudesta sain tosi hailakan viivan, mutta miehen kanssa nähtiin se molemmat. toista kun yirtettiin oli menkat myöhässä neljä päivää testasin, sain "viivan paikan" jonka vain minä näin. menkat alkoi parin päivän päästä. seuraavassa kuussa testasin niin tumman viivan ettei jäänyt mitään epäilyksiä :D

Apteekin testillä tein, ja vähä liian aikaisin, hätänen kun olen... :D

Tota viivanpaikka-vaihtoehtoa just pelkään...jos näänkin vaan sen??

Mut tosiaan teen parin päivän päästä uudelleen :) on kyl vähän sellainen olo et olisin, siks testasinkin näin aikaisin :) .

Kiitos kaikille ja pidetään peukkuja :) !!

kyllä siinä musta väriä on. On niin haalea edelleen mut ei se kyl valkea ole.
On kyl niin tyhmää mennä tekee testi liian aikaisin et sais muka selvyyden asiaan ja oireisiin :D eihän tää nyt auttanu ollenkaan, joudun kuitenki odottaan sinne perjantaille... :D

Mietin et onko muilla tullut apteekin-testiin viivan paikkoja?Kun sellaista kuulin ettei siihen pitäisi sellaista ilmaantua?

Huomen aamulla testaan uudelleen, tosin tällä kertaa käytössä ihan citymarketista ostettu liuska. :D jännittää !!

Yhteistyössä