ei tuu mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maahinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maahinen

Jäsen
26.08.2004
313
0
16
siis sorruin taas herkutteluun ja tällä kertaa SIPSIPUSSIIN kuulun painonvartioihin ja pistesaldo ni on 20 niin että huomenna elelen pyhällä hengelle vaikka söinkin "VAAN" PUOL PUSSILLISTA.
taas masentaa viimeks kun laihdutin n.kilon samana päivänä kävin ostamassa herkkuja nyt oon päässyt uudelle numerolle (82kg ---> 79 )mut ostin sipsipussin ja limpparia ja painan luultavasti aamulla 100kg sunnuntaina on pv punnitus päivä.

miten ihmeessä estän tän herkuttelun.luovutus on jo käynyt mielessä ehkä pysyn tälläisenä pallerona aina.

Voih, samanlaisia ajatuksia välillä pyörii minullakin.. olen myös paikkareissa, onneksi ensi viikolla pääsee taas ryhmään hakemaan intoa tähän touhuun. Inhottaa tämä selkärangaton olemus, mitään ei voi ostaa kaappeihin, vieraitakin varten on pullat haettava noin 5 minuuttia ennen kuin vieraat saapuvat: muussa tapauksessa syön herkut pois. Välillä tekisi tosiaan mieli heittää hanskat tiskiin ja painella irtokarkkiosastolle ja ostaa kaksi säkillistä mussutettavaa.

Mutta ihan aikuisten oikeasti en aio luovuttaa. Motiivit ovat -pitäisi olla- vahvat, raskausajan diabetes ja töihin paluu hoitovapaalta. Joten yritetään silti, eihän se sipsipussi toisaalta maailmaa kaada. Kunhan vaan aloittaa puhtaalta pöydältä. Sen olen ainakin omalla kohdallani huomannut, että jos jonain päivänä repeää, niin minun ei kannata mitään pisteitä alkaa vähentää seuraavina päivinä. Vaan täysillä pisteillä sortumatta eteenpäin.

Ei jäädä palleroiksi, eihän? Tsemppiä! :wave:

tÄNÄÄN PISTEET YLITTYI ROIMASTI. iRTOKARKKI PUSSI TULI SYÖTYÄ JA VAIKKA PISTEET ON JO TÄLTÄ PÄIVÄÄ TÄYNNÄ TULI SYÖTYÄ KAKSI TORTILLAA. eLI TAAS SAA LIIKKUA HULLUN LAILLA HUOMENNA. oNNEKS MULLA ON VIIKOLTA 13 PISTETTÄ JEMMASSA, ETTÄ NE VOI KAI OTTAA SIELTÄ. HUOMENNA TAAS ALOITELLAAN, JOS EN KERRO HANNU HAARUKALLE OLLENKAAN? :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 21:36 jaanuska kirjoitti:
tÄNÄÄN PISTEET YLITTYI ROIMASTI. iRTOKARKKI PUSSI TULI SYÖTYÄ JA VAIKKA PISTEET ON JO TÄLTÄ PÄIVÄÄ TÄYNNÄ TULI SYÖTYÄ KAKSI TORTILLAA. eLI TAAS SAA LIIKKUA HULLUN LAILLA HUOMENNA. oNNEKS MULLA ON VIIKOLTA 13 PISTETTÄ JEMMASSA, ETTÄ NE VOI KAI OTTAA SIELTÄ. HUOMENNA TAAS ALOITELLAAN, JOS EN KERRO HANNU HAARUKALLE OLLENKAAN? :D
itellä vähän sama juttu...noudatan rask.diabetesdieettiä paikareitten rompulla ja päivittäin lisään siihen vielä 4 pojoa, niin ei vaavi kärsi...(tosin tässä viime aikoina oon herkutellut, mutta keksin hyvän(?!) tavan huijata hannua...en nimittäin lopeta päivää ollenkaan ja vaikka oisinkin eilen syönyt kuin hevonen (merkkaan kuitenkin kaiken ylös että tiedän missä mennään) niin seuraava päivänä pistetili näyttää ihan normaalilta ilman niitä masentavia miinus jotain lukuja... :whistle: :whistle: :whistle:

Onkohan tää nyt oikein huijata hannu parkaa??? ;) :D :D

Koittakaa vaan hyvät ihmiset ottaa itseänne niskasta kiinni ja jättää ne herkut sinne kauppojen hyllyille! Minä olen kanssa yks herkuista kieltäytyjä, mut oon yllättävän hyvin pystyny olee ilman. Kuukauden jälkee tekis kyllä jo mieli karkkia, välil aika paljonkin, mut sit sitä vaan aattelee et kun on näinkin kauan ollu ilman ni miks rikkoa hyvää putkea. Mullakin on vielä 2 kg jouluisia konvehteja kaapissa, mut avataan vasta kun on seuraavat juhlat meillä ( miehen synttärit).

Ei muuta kun tsemppiä kaikille ja mukavaa kevään odotudta!!! =)

Tulee tulee!ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LUOVUTA!
Noita repsahduksia tuli mullekkin alussa paljon,nyt kun tähän elämäntyyliin on alkanut toyttuu ni ei enää nii helpolla tuu,joskus tosin vieläkin!Mut eihä me luovuteta!

:hug: voimia sulle tähän vaikeaan koitokseen.

Minä olen tän reilun 3 vkon aikana "repsahtanut" joka viikko. Joka viikonloppu on ollut jotkut kissanristiäiset.. Eilen vietin syntymäpäiviäni hyvällä omatunnolla, otin viiniä, boolia, pizzaa, karkkia, sipsejä.. en aio edes kirjoittaa niitä ylös rompulle. Tulee varmaan miljoona pistettä! Silti joka vko on paino tippunut. Mulla noi on ollut ihan tietoisia valintoja, kun ei kai sitä liian tiukkapipoinen voi olla..

Älä huolehdi repsahduksestasi. Tänään sit ihan normaalisti syöt sen 20 pistettä. Ei mitään nälissään oloa! Se pahentaa vain omaa oloa, kun rankaiset itseäsi noin. Ei pidä luovuttaa, kyllä tää tästä :)

Mä oon kans repsahdellu monta viikkoa, mut en oo saanu aikaiseks aloittaa taas pisteilyä! En oo pitkään aikaan merkannu pisteitä ja kyllä huomas että kun ei merkkaa niin ei paino tipu!!

Mistä motivaatio pisteilyyn kun kiinnostais toi nutrifast, mut rahaa ei ole..

Kokeilkaa herbalifeä!!! Kokeilu ei maksa mitään, koska jos ette saa tuloksia tai ette jaksa diettiä noudattaa saatte rahanne takaisin!

Herbalifessä on proteini avainasemassa joka tekee sut niin kylläiseksi ettet jaksa ahmia herkkuja entiseen malliin. makeahimo poistuu kun elimistön vitamiinipuutokset saadaan oikealle mallille herban vitamiini ja hivenainevalmisteella. Kuidut ja yrtit (omat kapselinsa nekin) putsaa suoliston ja poistaa elimistön kuonat. Tukituotteena yrttitee on tosi hyvä juttu, se pistää aineenvaihduntaan vauhtia kunnolla!!!
Käykää ihmeessä katsomassa herbalife ja ruoka otsikon alta lisätietoja!!
terv. Entinen lohtusyöjä mamma
(onneksi entinen!!)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 17:39 Maisa 76 kirjoitti:
Kokeilkaa herbalifeä!!! Kokeilu ei maksa mitään, koska jos ette saa tuloksia tai ette jaksa diettiä noudattaa saatte rahanne takaisin!

Herbalifessä on proteini avainasemassa joka tekee sut niin kylläiseksi ettet jaksa ahmia herkkuja entiseen malliin. makeahimo poistuu kun elimistön vitamiinipuutokset saadaan oikealle mallille herban vitamiini ja hivenainevalmisteella. Kuidut ja yrtit (omat kapselinsa nekin) putsaa suoliston ja poistaa elimistön kuonat. Tukituotteena yrttitee on tosi hyvä juttu, se pistää aineenvaihduntaan vauhtia kunnolla!!!
Käykää ihmeessä katsomassa herbalife ja ruoka otsikon alta lisätietoja!!
terv. Entinen lohtusyöjä mamma
(onneksi entinen!!)

Koska mie en aio koko ikääni ostella minkäänlaisia herbalaiffeja, vaan kunnon ruokaa, niin haluan oppia syömään terveellisesti ja oikeanlaisesti loppuelämäni ja samalla pudottaa painoani.
Siitä tässä on kyse, ei mistään kuurista vaan itsekurin löytymisestä ihan tavallisissa ruokailutilanteissa. Sitä opiskelen. Kiitos kuitenkin vinkistä.

Yhteistyössä