Ei tuu mitään,nyt se itku tuli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukumiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukumiuku

Vieras
Tuntuupa pahalta nyt sitten,miks piti sit laittaa sellanen viesti et voitas nähä jos ei oikeesti halunnut(oletan siis et ei ole kipeä et oli tekosyy). Miksei aikuiset voi suoraan sanoa jos ei kiinnosta,se kirpasis vaan kerran mut tällänen jää vaan mielen perälle ja saa epäilemään et puhuuko totta.

Anteeksi purkaus mutta petyin vaan oikeesti.

No, etkös sä ite aloittanut tän "pelaamisen"?
Jos en väärin muista niin et alunperin antanut numeroasi ja sit viikolla mietit että vastaat vasta seuraavana päivänä ym.

[QUOTE="vieras";25787917]No, etkös sä ite aloittanut tän "pelaamisen"?
Jos en väärin muista niin et alunperin antanut numeroasi ja sit viikolla mietit että vastaat vasta seuraavana päivänä ym.[/QUOTE]

Joo mutta en mä pelaa mitään. En antanut numeroa ensin just siitä syystä et yleensä ei ne miehet ota yhteyttä. Eikö se nyt kerro mun kiinnostuksesta et sitten otin yhteyttä ja kyllä mä vastasin samana iltana sille enkä vasta seuraavana päivänä.

Oli miten oli, mutta kannattaa ottaa huomioon miesflunssa. Kun mies on flunssassa, hän on silloin ERITTÄIN SAIRAS ja siis täysin toimintakyvytön. Että en ihmettele, ettei halua tavata sairaana.

No totta tuokin,oli sillä sitten jotain hartia kipujakin ym. No eikai tässä auta kuin "unohtaa" ja jos ottaa joskus yhteyttä ni kattoo sitten,mut veikkaan et ei oikeesti ota yhteyttä.Johan nyt luulis et tajus et täällä päässä ainakin olis kiinnostusta tavata. Tuntuu vaan kurjalta! Ootin ihan innoissani 3päivää et tulis viikonloppu mutta turhaan.

Hei. Opettele oikeasti ensin elämään yksin itsesi kanssa. Moinen epävarmuus oikeasti huokuu susta metrien päähän, ja se ei ole kenestäkään miehestä haluttavaa. En sano tätä pahalla, mutta itsekin olin joskus tuollainen saman moinen, ei tuollainen itsetunto houkuttele muuta kuin hulluja ja hyväkskäyttäjiä. Vasta kun vahvistuin ihmisenä, löysin sen täydellisen mieheni, ja se oli menoa ensimmäisestä hetkestä alkaen. :)

Hei. Opettele oikeasti ensin elämään yksin itsesi kanssa. Moinen epävarmuus oikeasti huokuu susta metrien päähän, ja se ei ole kenestäkään miehestä haluttavaa. En sano tätä pahalla, mutta itsekin olin joskus tuollainen saman moinen, ei tuollainen itsetunto houkuttele muuta kuin hulluja ja hyväkskäyttäjiä. Vasta kun vahvistuin ihmisenä, löysin sen täydellisen mieheni, ja se oli menoa ensimmäisestä hetkestä alkaen. :)

mitä tähän voi sanoa? ?

[QUOTE="vieras";25788211]Mä olin just 2,5 viikkoa järjettömän kipeänä: sitä on hei oikeasti liikkeellä.

Ja ryhdistäydy hyvä nainen, oikeasti.[/QUOTE]

Joo kyllä mä tiedän et tautia on liikkeellä,meillä töissäkin niin henkilökunta kuin myös potilaat on hirveissä flunssissa ja joillakin jopa keuhkoputken tulehdusta.

Harmittaa vaan et meni taas näin ja sit sellaset tyypit kun itteä ei kiinnosta ni ne olis kiinnostuneita. Tää tyyppi kun oli ihan eri luokkaa kuin muut joita tavannut,sellanen tavallinen ei mikään esittäjä. Laitto et tullut uudestaan kipeeks eli olis sitten niinkun ollu jo kerran kipeenä. Anteeksi nyt vaan että purkasin pettymystäni tänne mutta en ole kavereille kertonut mitään juuri tän takia,ennenkin kertonut ja jutut menny mönkään ni nyt ajattelin etten sano mitään ja hyvä etten sanonut.Tänne vaan helppo purkaa tuntoja vaikka joskus niitä haukkuja(kin) saa.

[QUOTE="vieras";25788301]Taidat olla aika pessimisti (tää ei oo pahalla).[/QUOTE]

Olen ja myönnän sen,aina ollut. En usko et mulle sattuis mitään hyvää,aikoinani jopa ihmettelin miten exä kiinnostu musta. Kaikissa asiossa kyllä se pieni pessimisti nostaa päätään,ei hyvä juttu mutta se tulee luonnostaan.

Tätä päivää odotin niin innoissani ja nyt tekis mieli vaan ryömiä takas sänkyyn.Olo on ihan ku jätetyllä. Edes aurngonpaiste ei saa mieltä virkeeks. Tiedän kyllä et ei se maailma tähän kaadu mutta silti...se oli niin erilainen kun muut,tavallinen ja mukava.
Ja jos saan pyytää ni ei tarvitse sitten enää vääntää veistä haavassa muutenkin kurja mieli.

ei oo kuulunut mitään miehestä,on kyllä tullut pari kertaa autolla vastaan,kyllä se sieltä autosta katsoi mutta...tulipahan vaan mieleen kun eilen näin sen. Olo on kyllä ollut muutenkin masentunut joten tää "hylkäys" ei yhtään auta asiaa. Ja juu juu,ei saa enää märehtiä sen perään pitää unohtaa.
Elämä on tällä hetkellä muutenkin ihan persiistä joten tää pieni juttu olis ollut ihan mukava piristys.
Mietin vaan et jospa se ei vaan uskalla soittaa/tekstata...tekis mieli ite mutta en rupee väkisin itteeni tyrkyttämään.

[QUOTE="vieras";25824255]Saanko Miuku udella, että minkä ikäinen oot? Ei tartte vastata jos et haluu.[/QUOTE]

No sanotaanko että mikään teini en enää ole:) Ehkä nää jutu kuulostaa jonku 15 vuotiaan kirjoituksilta mutta ei ole,niin paljon vaan saanut miehiltä paskaa niskaan viimeisen vuoden aikana niin rupee jo menee itseluottamua tyystin ja kun sen kerran joku kivan tuntunen ,tavallinen kaveri näköpiirissä niin mönkään meni sekin.
Tiedän kyllä et tää on ihan naurettavaa.

ei oo kuulunut mitään miehestä,on kyllä tullut pari kertaa autolla vastaan,kyllä se sieltä autosta katsoi mutta...tulipahan vaan mieleen kun eilen näin sen. Olo on kyllä ollut muutenkin masentunut joten tää "hylkäys" ei yhtään auta asiaa. Ja juu juu,ei saa enää märehtiä sen perään pitää unohtaa.
Elämä on tällä hetkellä muutenkin ihan persiistä joten tää pieni juttu olis ollut ihan mukava piristys.
Mietin vaan et jospa se ei vaan uskalla soittaa/tekstata...tekis mieli ite mutta en rupee väkisin itteeni tyrkyttämään.

Voi masis :( Pahoillani. EI varmaan auta jos sanoo että tuokin menee vielä ohi, vaikk anyt tuntuu tosi kurjalta. Juu älä tosiaan laita sille viestiä, en usko että uskalluksesta hänen puolellaan kiinni, jos on sut nähnytkin jo mutta ei "reagoinut".
Ei tietty voi olla varma mutta kyllä se ottaa yhteyttä, jos haluaa. Joten ei auta kun odottaa tai jättää odottamatta, nuolla haavansa, nostaa pää pystyyn ja kohti seuraavia seikkailuita..

Tätä päivää odotin niin innoissani ja nyt tekis mieli vaan ryömiä takas sänkyyn.Olo on ihan ku jätetyllä. Edes aurngonpaiste ei saa mieltä virkeeks. Tiedän kyllä et ei se maailma tähän kaadu mutta silti...se oli niin erilainen kun muut,tavallinen ja mukava.
Ja jos saan pyytää ni ei tarvitse sitten enää vääntää veistä haavassa muutenkin kurja mieli.

Kuulostaa siltä että voisi olla myös ujo? Ennemmin kun joku "pelimies"
Laita nyt ihmeessä jotain viestiä, niin ei tarvi myöhemmin katua:D

Enemmän se myöhemmin kaduttaa että päästät miehen menemään, kun että laitat viestiä mahdollisesti ilman toivottua vastausta=)

Ohari on yksi suurimmista loukkauksista mitä ystäväksi luulemansa - oli se sitten tavallinen ystävä tai miesystävä - ihminen voi tehdä.

Etenkin noin, että ensin luvataan tavata ja sitten ei mitään. Toivottavasti tässä on kyse siitä ujoudesta eikä tarkoituksellisesta loukkaamisesta!

[QUOTE="viekku";25824295]Voi masis :( Pahoillani. EI varmaan auta jos sanoo että tuokin menee vielä ohi, vaikk anyt tuntuu tosi kurjalta. Juu älä tosiaan laita sille viestiä, en usko että uskalluksesta hänen puolellaan kiinni, jos on sut nähnytkin jo mutta ei "reagoinut".
Ei tietty voi olla varma mutta kyllä se ottaa yhteyttä, jos haluaa. Joten ei auta kun odottaa tai jättää odottamatta, nuolla haavansa, nostaa pää pystyyn ja kohti seuraavia seikkailuita..[/QUOTE]

No peilistä näin kun katsoi perään kun menin parkkiin.Mutta niin,en mä oikein tiedä,ajattelin antaa sille "armonaikaa" sunnuntaihin asti ja sitten katson mitä teen,en kyllä mielellään ottais yhteyttä kun kuitenkin mä laitoin eka viestin ja myös sen viimeisen.

Alkuperäinen kirjoittaja vhk..hjklö;25824306:
Kuulostaa siltä että voisi olla myös ujo? Ennemmin kun joku "pelimies"
Laita nyt ihmeessä jotain viestiä, niin ei tarvi myöhemmin katua:D

Enemmän se myöhemmin kaduttaa että päästät miehen menemään, kun että laitat viestiä mahdollisesti ilman toivottua vastausta=)

Ton kuvan mäkin siitä sain et ujo,koska siellä baarissa kateltiin toisiamme vaikka kuinka kauan eikä mies älynny tulla juttelee kunnes ite menin ja sitä se ihmetteli et miksi mä siihen silmäni iskin.Ja muutenkin ei vaikuttanu juuri tuolta pleijeriltä,niihinkin olen törmännyt ja ne on ollut kyllä sitten ihan erilaisia ja suorastaan kusipäitä,tää oli tavallisen mukava tyyppi.kertoili lapsistaan ja vaateostoksistaan ym tavallisesta.
En vaan tiedä tosta yhteydenotosta,siis et ite otan.Jos ootan et tulis joskus vielä kasvotusten vastaan,asuu aika lähellä mun vanhempia joten rupeenko sitten siellä pyörimään enempi...:D

Jos on ujo tapaus niin onko mahdollista että siitä kuuluu la yönä jos on viihtellä? :)
Jos päätät laittaa viestiä niin ennemmin laittasit nyt ja sanoisit että näit sen tänään mutta "et ehtinyt reagoida", mielestäni jos viestität sunnuntaina niin siitä vasta epätoivonen kuva tuleekin.. Mutta, ei noista miesten putkiaivoista tiedä :D Täällä sitä vaan kaveria analysoidaan ja luultavasti menee pahasti penkin alle :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä