E
Ennen paska, mutta nyt parempi tuleva äiti
Vieras
synnytän 11 viikon päästä ja pääsin vasta nyt tupakasta eroon.
Tiedän, että ois pitänyt päästä jo aiemmin, mutta mulle kävi nyt näin.
Vauva on tosi aktiivinen ja liikkuu paljon ja on eilisen ultran mukaan oikean kokoinen ja veri virtaa hyvin ja lääkärin mukaan kaikki hyvin.
En tahdo tuomioita keltään vaan iloita, että vihdoinkin edes nyt sain lopetettua! Parempi sekin, kun ei milloinkaan.
Tahtoisinkin vain tietää, että onko täällä muita näin "myöhään" lopettaneita tai äitejä, jotka ovat polttaneet koko raskausajan? Jotenkin mielessä kummitelee, että vauva on jollain tapaa vammautunut tai muuten epänormaali, kun olin näin idiootti ja poltin...Onko siis kohtalotovereita?
Tiedän, että ois pitänyt päästä jo aiemmin, mutta mulle kävi nyt näin.
Vauva on tosi aktiivinen ja liikkuu paljon ja on eilisen ultran mukaan oikean kokoinen ja veri virtaa hyvin ja lääkärin mukaan kaikki hyvin.
En tahdo tuomioita keltään vaan iloita, että vihdoinkin edes nyt sain lopetettua! Parempi sekin, kun ei milloinkaan.
Tahtoisinkin vain tietää, että onko täällä muita näin "myöhään" lopettaneita tai äitejä, jotka ovat polttaneet koko raskausajan? Jotenkin mielessä kummitelee, että vauva on jollain tapaa vammautunut tai muuten epänormaali, kun olin näin idiootti ja poltin...Onko siis kohtalotovereita?