Ei tuo tyttö voi olla ihan kunnossa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

:S

Vieras
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/903437?kalinainen_henna

Vetää ihan sanattomaksi. Mitä sillä on naamassa? Tällä nuorella naisella ei varmaankaan ole ihan kaikki inkkarit kanootissa, jotenkin säälittää kun repivät hänen kustannuksellaan otsikoita vaikka tyttö parka tuntuisi olevan ihan hukassa itsensä kanssa.

Surettaa tuollainen. Julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä (varattuja julkkismiehiä, alastonkuvia, kauneusleikkauksia, silikonitissejä ).

Mitähän sen (eronneet) vanhemmat ajattelevat? Luultavasti ylpeitä tyttärestää (sellaisen kuvan ainakin isästä olen saanut)?

Olin taannoin tässä junassa myöhään illalla matkustamassa ja en voinut olla kuulematta samassa vaunussa matkustaneiden parin nuoren miehen keskustelua. Toisen selkee päämäärä tulevaisuudelle oli vaan tulla julkkikseksi ja tehdä siitä ura. Ei sillä tuntunut olevan mitään käsitystä sellasen käyttäytymisen varjopuolista tai miten sillä eläs. Mietti vaan miten pääsee kohauttamaan telkusta julkisella panemisellaan...

En jaksanu kuunnella kovin pitkään vaan oli pakko vaihtaa vaunua. Mutta sääliksi oikeesti käyt tuollaista ihmistä, jos hänen ainoat päämääränsä elämässä ovat oikeasti tuollaisia. :(

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Olin taannoin tässä junassa myöhään illalla matkustamassa ja en voinut olla kuulematta samassa vaunussa matkustaneiden parin nuoren miehen keskustelua. Toisen selkee päämäärä tulevaisuudelle oli vaan tulla julkkikseksi ja tehdä siitä ura. Ei sillä tuntunut olevan mitään käsitystä sellasen käyttäytymisen varjopuolista tai miten sillä eläs. Mietti vaan miten pääsee kohauttamaan telkusta julkisella panemisellaan...

En jaksanu kuunnella kovin pitkään vaan oli pakko vaihtaa vaunua. Mutta sääliksi oikeesti käyt tuollaista ihmistä, jos hänen ainoat päämääränsä elämässä ovat oikeasti tuollaisia. :(

Onhan BB-Saulikin myöntänyt, että aikoinaan kun joku kysyi mikä siitä tulee isona, niin Sauli oli vastannut, että "No tv:stä tuttu tietysti" :D
Mutta eihän pinnalla pysy jos mitään muita avuja ei ole kuin pedistä toiseen pomppiminen :x

Yhteistyössä